LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Holland Int. betaalt niets bij vertraging van 20 uur!!!
Re: Holland Int. betaalt niets bij vertraging van 20 uur!!!
nou ik denk dat zo'n verzekeringsmaatschappij niet klakkeloos uitbetaald als je 20 uur vertraging,heeft ze zullen wellicht eerst willen weten wie zijn fout het is en dan word het weer zo'n welles niets spelletje
1:
Dus dan 'hoop' je dat je eens in de zoveel tijd vertraging hebt zodat je je premie terugverdiend? Raar hoor.
Quote 1: Een annuleringsverzekering sluit je af om in te dekken tegen financiele risico's in het geval van annulering op grond van onvoorziene omstandigheden. Prettige bijkomstigheid is dat ook bijvoorbeeld vertreksvertraging is meeverzekerd! Volgens mij is er van "hoop" op vertraging geen sprake; da's namelijk hetzelfde als hopen op een brand(je) omdat je al jaren premie voor de brandverzekering hebt betaald. De enige hoop die 99,9% van de verzekeringnemers heeft is dat zij de premie voor niets hebben betaald!2:
nou ik denk dat zo'n verzekeringsmaatschappij niet klakkeloos uitbetaald als je 20 uur vertraging,heeft ze zullen wellicht eerst willen weten wie zijn fout het is en dan word het weer zo'n welles niets spelletje
Quote 2: Een verzekeringsmaatschappij zal (vrijwel) nooit moeilijk doen want vertreksvertraging is in de regel makkelijk aan te tonen. Niet alleen kunnen de oude en nieuwe instapkaarten als bewijs dienen maar vrijwel elke maatschappij zal ook op eerste verzoek een verklaring betreffende de vertraging verschaffen.
Dat klopt en daarom vind ik de discussie zo raar. Een verzekering sluit je om je in te dekken tegen financiële risico's die je zelf anders niet kunt dragen.Quote 1: Een annuleringsverzekering sluit je af om in te dekken tegen financiele risico's in het geval van annulering op grond van onvoorziene omstandigheden. Prettige bijkomstigheid is dat ook bijvoorbeeld vertreksvertraging is meeverzekerd! Volgens mij is er van "hoop" op vertraging geen sprake; da's namelijk hetzelfde als hopen op een brand(je) omdat je al jaren premie voor de brandverzekering hebt betaald. De enige hoop die 99,9% van de verzekeringnemers heeft is dat zij de premie voor niets hebben betaald!
Sluit dan ook geen zorgverzekering af, of een WA verzekerin,reisverzekering,brandverzekering etc..
Een annuleringverzekering is ook nuttig als je met meerdere mensen boekt en een van die personen niet kan gaan vanwege ziekte etc. en je daardoor allemaal niet wilt gaan.
Jawel, want daar zitten risico's in die ik niet kan/wil dragen. Maar als een vakantie niet door kan gaan, tja dan kost me dat tweeduizend euro. Niet prettig, maar ik kan het wel dragen.Sluit dan ook geen zorgverzekering af, of een WA verzekerin,reisverzekering,brandverzekering
Inderdaad, er is geen verplichting om een annuleringsverzekering af te sluiten en als je de financiele risico's kunt en wilt dragen is er ook geen reden om het wel te doen.Jawel, want daar zitten risico's in die ik niet kan/wil dragen. Maar als een vakantie niet door kan gaan, tja dan kost me dat tweeduizend euro. Niet prettig, maar ik kan het wel dragen.
Maar, dat neemt niet weg dat er heel veel mensen geen annuleringsverzekering afsluiten (en dus willens en wetens een zeker risico nemen) om dan vervolgens -indien een financieel of ander ongemak zich aandient- op verschillende fora hun beklag te doen, veelal onder de noemer "ja, maar dat wist ik niet".
Kijk, en dat vind ik nou jammer; een vakantie kost meestal een aardige som geld en het wil er bij mij nog steeds niet in waarom tal van mensen zo slecht ingelicht en zo slecht voorbereid op stap gaan!
Ja dat is zo als ze een mieuwe tv gaan kopen gaan ze overal kijken, vergelijken, nog een keer terug, het internet afstruinen etc, maar als ze op reis gaan vullen ze wat in, lezen geen letter van de reisvoorwaarden en risico's en gaan dus zomaar (onvoorbereid) weg.