LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] holland international
holland international
hallo iedereen,
ik vertrek op drie april met holland inter naar tunesie en vraag mij af of dit een goede maatschappij is (lees hier vanalles over vertragingen)ik ben belgische en heb al een vakantie achter de rug geboekt bij oad,prima verlopen alles netjes geregeld en geen vertragingen.nu dus holland international?wie kan mij hier wat meer over vertellen
groetjes
ik vertrek op drie april met holland inter naar tunesie en vraag mij af of dit een goede maatschappij is (lees hier vanalles over vertragingen)ik ben belgische en heb al een vakantie achter de rug geboekt bij oad,prima verlopen alles netjes geregeld en geen vertragingen.nu dus holland international?wie kan mij hier wat meer over vertellen
groetjes
Re: holland international
Sprookje, bedoel je Holland International? Als je daar mee gaat, hoef je niets te vrezen. Bestaat al jaren en is als gerenomeerde touroperator bekend. Zij, met Krasreizen en Arke, vallen onder de naam TUI.
Wij zijn pas nog met ze weggeweest naar Spanje. Prima geregeld alles. Kijk, overal kan wat mis gaan, maar over het algemeen een goede organisatie.
Holland inter is hier geen vliegmaatschappij. Ik denk dat je Arkfly bedoelt, want daar vliegen ze ook mee. Onze ervaring, ook niks mis mee.
Fijne vakantie.
Wij zijn pas nog met ze weggeweest naar Spanje. Prima geregeld alles. Kijk, overal kan wat mis gaan, maar over het algemeen een goede organisatie.
Holland inter is hier geen vliegmaatschappij. Ik denk dat je Arkfly bedoelt, want daar vliegen ze ook mee. Onze ervaring, ook niks mis mee.
Fijne vakantie.
dank je, ik hoop het, wij hebben geboekt bij toerkoop.in nederland is reizen veel goedkoper dan in belgie ondat hier dan geen vakantie is (in belgie paasvakantie) lees hier van alles over tui en arke en hoop op een goede reis want wij nemen iemand mee die nog nooit gevlogen heeft.wij hebben bij toerkoop achter een goede maatschappij gevraagd vorige keer bij oad was alles perfect in orde dus vertrouw er nu ook op.
groetjes
groetjes
Sprookje. Een hele goede keus heb je gemaakt. Nogmaals, je hoeft echt niets te vrezen. Alles wat en waar je geboekt hebt, is in Nederland oke.
Als ik niet via het internet boek, boek ik ook altijd bij Toerkoop bij ons op het winkelcentrum en is altijd zeer goed bevallen.
Als ik niet via het internet boek, boek ik ook altijd bij Toerkoop bij ons op het winkelcentrum en is altijd zeer goed bevallen.
hele goede keus gemaakt!!!!
Een juiste keuze !!! , TUI heeft zo haar zaakjes, lees het forum erop na.Arkefly staat juist niet goed bekend
ahjoh ik loop stage bij de tui en ik moet zeggen alles wordt echt wel goed geregeld hoor voor onze klanten
hoi,
Eerlijk gezegd ben ik er gerust in dat ik een leuke vakantie tegemoet ga .Even iets rechtzetten in april vlieg ik met transavia en in oktober met arke.Heb er de meeste site op nagekeken en de meeste klachten gaan over vertragingen (hoort bij vliegen) en een hele hoop klachten gaan over pietleutige dingen zoals te weinig beenruimte,hierbij heb ik het gevoel dat Nederlanders sneller klagen dan wij Belgen . Op vakantie
wil ik mij niet druk maken over dingen zoals wel of niet cola light aanwezig.Ik kies ook altijd voor heel goede hotels met 5 * en heb er ook begrip voor als er eens iets fout loopt.Uitendelijk zijn fouten menselijk.
Eerlijk gezegd ben ik er gerust in dat ik een leuke vakantie tegemoet ga .Even iets rechtzetten in april vlieg ik met transavia en in oktober met arke.Heb er de meeste site op nagekeken en de meeste klachten gaan over vertragingen (hoort bij vliegen) en een hele hoop klachten gaan over pietleutige dingen zoals te weinig beenruimte,hierbij heb ik het gevoel dat Nederlanders sneller klagen dan wij Belgen . Op vakantie
wil ik mij niet druk maken over dingen zoals wel of niet cola light aanwezig.Ik kies ook altijd voor heel goede hotels met 5 * en heb er ook begrip voor als er eens iets fout loopt.Uitendelijk zijn fouten menselijk.
Niet zo overdreven goedkeurend doen over Holland International, ze zijn niet altijd goed voor de klanten op plaats van bestemming Soms krijg je iets heel anders dan je hebt geboekt, maar goed ze zijn niet de enige die fouten maken.
Sprookje uiteraard klagen sommigen bij geringste. Ik ben zelf zo makkelijk maar er zijn grenzen. Bijna dag vertraging...oke hoort erbij zeg je maar ligt eraan hoe ze je behandelen en oplossingen bieden.
Als je een boeking maak (bij Holland international bijvoorbeeld) en je krijgt iets heel anders, dan ben je daar niet blij mee!
Als je een boeking maak (bij Holland international bijvoorbeeld) en je krijgt iets heel anders, dan ben je daar niet blij mee!
hey robocop,ik ga in april naar een magic life hotel en zou het zeker niet nemen als men ons in een ander hotel zou willen stoppen.magic life is nu eenmaal niet het goedkoopste dus dan zou ik herrie schoppen.Maar omdat wij buiten de Nederlandse vakantieperiode gaan (wel belgische) is het bij de Nederlandse maatschappijen niet druk en dat maakt een groot verschil.
Overboekingen gebeuren door de hoteleigenaar en daar kan arke, oad, corendon en alle andere weinig aan veranderen maarkies ik een hotel van 800 eure pp voor een week dan wil ik daar ook naar toe!
Overboekingen gebeuren door de hoteleigenaar en daar kan arke, oad, corendon en alle andere weinig aan veranderen maarkies ik een hotel van 800 eure pp voor een week dan wil ik daar ook naar toe!
holland international heeft zeer goede diensten ,alles was perfect geregeld.rechtstreeks via een klein busje naar ons hotel gebracht,moesten niet met de grote bus mee.Ook bij vertrek kwam de hostes ons netjes ophalen en heeft ons uitstekend begeleid.Belinda was trouwens een schatje.
Van mij krijgen ze een dikke tien!!
Onze vakantie was geweldig, geen vertraging geen enkel probleem en ook de exursie naar Tunis,Carhtargo en sidi boi said was prima geregeld
Volgende keer weer holland international! of oad
Oad was ook ok vorige keer!
En bij thuiskomst nog een telefoontje van toerkoop de jong of alles wel goed was verlopen en of we tevreden waren van onze reis,wat een service!Wij zijn zeer tevreden.
Van mij krijgen ze een dikke tien!!
Onze vakantie was geweldig, geen vertraging geen enkel probleem en ook de exursie naar Tunis,Carhtargo en sidi boi said was prima geregeld
Volgende keer weer holland international! of oad
Oad was ook ok vorige keer!
En bij thuiskomst nog een telefoontje van toerkoop de jong of alles wel goed was verlopen en of we tevreden waren van onze reis,wat een service!Wij zijn zeer tevreden.
-
Vliegen.
Alleen............
Ik lees zo vaak van: "Wij gaan vliegen"of : Wij hebben gevlogen".
Ik persoonlijk weet dat zo'n toerist niet eens de startbaan op mag, laat staan dat hij met al die koffers niet eens de lucht inkomt. Sterker nog! Ook zonder koffers lukt dit voor geen meter.
Daarom is het beter om je te laten vliegen!
Grootvader
Alleen............
Ik lees zo vaak van: "Wij gaan vliegen"of : Wij hebben gevlogen".
Ik persoonlijk weet dat zo'n toerist niet eens de startbaan op mag, laat staan dat hij met al die koffers niet eens de lucht inkomt. Sterker nog! Ook zonder koffers lukt dit voor geen meter.
Daarom is het beter om je te laten vliegen!
Grootvader
Sleepbootje, er zijn ook mensen die ze zien vliegen
En sommige laten ze vliegen
De belgen staan overal voor bekend, hun geduld bij wachttijden is normaal, zij verzetten de horloge een paar uur
ik gebruik geen horloge henri,dus heb ik nog meer geduld dan