LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hotel baia gundogan (bodrum) Turkije
Re: Hotel baia gundogan (bodrum) Turkije
Ik had je graag adviesen en info gegeven, maar ja, jij reageert zo paranoia...
Je gaf zelf al aan dat je wissellende berichten hebt gehoord.
Dat komt dus door dat een ieder andere verwachtingen heeft.
Dan is de vraag dus niet zo gek he...
Overigens waren niet alle reacties van mij, dus er zijn meer mensen die het zelfde denken dan ik...
Maar goed, jij denkt alles beter te weten, dus zoek het lekker uit.
We zien je jankberichten na je vakantie wel verschijnen, verwend nest.
En nee, ik ben niet jaloers...
Ga zelf voor een maand naar Colombia.
Je gaf zelf al aan dat je wissellende berichten hebt gehoord.
Dat komt dus door dat een ieder andere verwachtingen heeft.
Dan is de vraag dus niet zo gek he...
Overigens waren niet alle reacties van mij, dus er zijn meer mensen die het zelfde denken dan ik...
Maar goed, jij denkt alles beter te weten, dus zoek het lekker uit.
We zien je jankberichten na je vakantie wel verschijnen, verwend nest.
En nee, ik ben niet jaloers...
Ga zelf voor een maand naar Colombia.
Ik weet niet of je er scooters kunt huren. Daar heb ik niet op gelet. Wij hadden een auto...
Waar je auto's kan huren kan je meestal ook wel scooters huren denk ik.
Maar is er veel prijs verschil met bodrum en gundogan
Maar is er veel prijs verschil met bodrum en gundogan
Ik ben niet die gast die jouw een antwoord uit je mond wil trekken.
Zoals ik al zei ik het nooit bewust gedan maar de eerste keer dat ik ging waren er nog nauwelijks touristen dus mijn eerste keer al even geleden inmiddels al heel vaak geweest en omdat ik voor thailand enzo wel ingeent ben was het zo.
Het is wel 100 euro, ja dat is geld ja als je wat krijgt is het misschien nog meer want je vakantie kan verpest zijn. Het ligt er aan waar je de prikken haalt even informeren dus bij bv GGD en je huisarts of op schiphol. Dat je te laat bent met je prikken is niet helaaml waar je kan dat tot heel kort zelfs op de dag zelf nog laten doen. Je bescherming is dan bv bij HepA geen 10 jaar mar 3 maanden.
Als je trouwens een beetje goede verzekering hebt voor je ziekte kosten kun je de inentingen decl.
suc6
Zoals ik al zei ik het nooit bewust gedan maar de eerste keer dat ik ging waren er nog nauwelijks touristen dus mijn eerste keer al even geleden inmiddels al heel vaak geweest en omdat ik voor thailand enzo wel ingeent ben was het zo.
Het is wel 100 euro, ja dat is geld ja als je wat krijgt is het misschien nog meer want je vakantie kan verpest zijn. Het ligt er aan waar je de prikken haalt even informeren dus bij bv GGD en je huisarts of op schiphol. Dat je te laat bent met je prikken is niet helaaml waar je kan dat tot heel kort zelfs op de dag zelf nog laten doen. Je bescherming is dan bv bij HepA geen 10 jaar mar 3 maanden.
Als je trouwens een beetje goede verzekering hebt voor je ziekte kosten kun je de inentingen decl.
suc6
In Turkije kan je bijna op iedere hoek wel scooters huren...
Dat is geen probleem.
Let er wel op dat ze daar iets anders rijden dan in Nederland...
Alles raast om je heen...
Of zou ik dit weer niet mogen zeggen...
Dat is geen probleem.
Let er wel op dat ze daar iets anders rijden dan in Nederland...
Alles raast om je heen...
Of zou ik dit weer niet mogen zeggen...
Wat ik in dit verhaal eventjes niet snap.... je geeft aan in je 1e posting dat je op 1 juni naar Bodrum gaat.. uhh. ik kijk nu op mn klok en het is 19 juni, over 2 weken ga je.......dus dan ga je nu nog vragen op een forum of het toch wel goed is???
Je kan dit toch ff iets eerder bekijken?
Verder... Ben ook in Bodrum geweest, zat in een super hotel (Bodrum Resort) en beviel me prima, dus zal best wel loslopen. Geniet ervan zou ik zeggen!!
A
Je kan dit toch ff iets eerder bekijken?
Verder... Ben ook in Bodrum geweest, zat in een super hotel (Bodrum Resort) en beviel me prima, dus zal best wel loslopen. Geniet ervan zou ik zeggen!!
A
Dat is een maandje verschil.Maar het is vreemd dat er nu pas vragen komt erover.En ik neem aan dat de boeking al rond is ?????
Jah ik had toen nog niet die berichten gelezen op vakantie wijzer dus daarom vind ik het leuk om ervaringen te weten te komen van anderen mensen die er geweest zijn
Groetjes
Groetjes
Al is het niet zo leuk Elletjuuuuuu, maak je het toch zelf leuk! Je bent er dan toch al.
volgens mij zaten in dit hotel vorig jaar de nederlands missen.
Als het inderdaad het zelfde hotel is , dan zag het er perfect uit.
Nou ik denk dat je het zowiso naar je zin gaat hebben.
Als het inderdaad het zelfde hotel is , dan zag het er perfect uit.
Nou ik denk dat je het zowiso naar je zin gaat hebben.
klopt van die missen. een touropparator maakt hier ook reclame mee
Ik ben ook niet bang dat het fout zal gaan heb er echt veel zin in
Dus gaat zeker goed komen
Was alleen nieuwsgierig naar ervaringen van mensen die er al geweest waren...
groetjes
Dus gaat zeker goed komen
Was alleen nieuwsgierig naar ervaringen van mensen die er al geweest waren...
groetjes
goede vakantie gehad met miss nederland verkiezing in hotel .hotel is mooi.wel veel trapjes is ook lift aanwezig. eten goed maar beetje eentonig dagelijks rijdt er een busje op en neer naar bodrum op gezette tijden .is wel ongevver drie kwartier rijden.
Het is dijdelijk dat er mensen op dit forum zijn die er meer van weten. is het nu echt zo moeilijk om de possitieve en negatieve zaken van dit hotel op en rij te zetten.
@ ellytjuhhh
Ik kom er net vandaan met mijn gezin 2 kinderen van 3 en 6 jaar, en we hebben daar een zeer fijne vakantie gahad, het hotel is zeker zijn 5 sterren waard, het eten is goed en voor turkse begrippen zit er best wel veel variatie in en regelmatig een thema, wat wel irritant is is het animatieteam die je (vooral tijdens het eten) maar mee proberen te krijgen om wat te gaan doen (nee is bij mij nee maar ze blijven het proberen) bij de zwembaden krijg je drank in plastic glazen dus glas lijkt mij sterk (maar het kan altijd), alleen als je s'avonds wil douchen kan je dat beter niet doen want dan is de temp. niet goed meer te regelen (omdat er dan te veel water gebruikt is en de boilers het niet goed meer aan kunnen) als je besluit om in het hotel zelf te blijven zijn inentingen niet echt nodig maar word wel aangeraden (wij doen het eigenlijk nooit) aangezien er erg goed op de hygiëne gelet wordt, ga je echter het land zelf in moet je goed oppassen met wat je eet en zeker geen water uit wat voor kraan dan ook drinken alleen uit flessen.
M.a.w. wij hebben een TOP vakantie gehad in Baia Bodrum
Ik kom er net vandaan met mijn gezin 2 kinderen van 3 en 6 jaar, en we hebben daar een zeer fijne vakantie gahad, het hotel is zeker zijn 5 sterren waard, het eten is goed en voor turkse begrippen zit er best wel veel variatie in en regelmatig een thema, wat wel irritant is is het animatieteam die je (vooral tijdens het eten) maar mee proberen te krijgen om wat te gaan doen (nee is bij mij nee maar ze blijven het proberen) bij de zwembaden krijg je drank in plastic glazen dus glas lijkt mij sterk (maar het kan altijd), alleen als je s'avonds wil douchen kan je dat beter niet doen want dan is de temp. niet goed meer te regelen (omdat er dan te veel water gebruikt is en de boilers het niet goed meer aan kunnen) als je besluit om in het hotel zelf te blijven zijn inentingen niet echt nodig maar word wel aangeraden (wij doen het eigenlijk nooit) aangezien er erg goed op de hygiëne gelet wordt, ga je echter het land zelf in moet je goed oppassen met wat je eet en zeker geen water uit wat voor kraan dan ook drinken alleen uit flessen.
M.a.w. wij hebben een TOP vakantie gehad in Baia Bodrum
we komen net uit het vliegtuig rollen. Het was heerlijk, een modern hotel met alles erop en eraan. Prima gegeten de hele week, er was zoveel keus dat ik alles niet heb kunnen proeven.
Heb inderdaad ook gasten horen mopperen over het eten, maar als je thuis alleen maar sperciebonen met appelmoes weg kan krijgen zal je het in de Turkse keuken erg slecht naar je zin hebben. Of dit is je kans om van de appelmoes af te komen.
Bodrum ligt niet om de hoek maar wel goed te bereiken en Gundogan is een klein stil dorpje dus verwacht geen winkels met tassen, schoenen, leer, kleding zoals in Bodrum.
Ik heb 3 dikke boeken uitgelezen............. lekker hoor.
Ik ben ook net terug uit Turkije en over de inentingen: ook ik was laat met de voorbereiding, iedereen riep, pas op inenten. Tot je seriues met de GGD praat en je gewoon goede tips krijg, geen water uit de kraan, onhygienische plaatsen vermijden, geen soft ijs, geen ijs in drinken en er kan zo goed als met je gebeuren. Tijdens deze reis door de inentingen zag ik ook dat Kroatie een inentingsaanbeveling heb, kom daar al jaren en nooit eerder van gehoord. Ook niemand die zich daar druk om maakt. Tis dus een beetje mode om je wel druk te maken of Turkije en niet over andere landen.
Nou dat is echt een domme opmerking. Das hetzelfde dat je het zonder condoom doet omdat anderen dat ook doen en ook niemand zwanger hebben gemaakt.
Kijk eens in je polis, misschien vergoed je verzekeraar het. Ik zou mijn gezondheid in ieder geval niet op het spel zetten voor 100 euro!!
Kijk eens in je polis, misschien vergoed je verzekeraar het. Ik zou mijn gezondheid in ieder geval niet op het spel zetten voor 100 euro!!