LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotels4u

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
duiker76

Hotels4u

Ongelezen bericht door duiker76 »

Goedeavond,

Is er iemand die ervaring heeft met hotels4u.com?
Het schijnt een onderdeel van thomas cook te zijn. De prijzen zijn zeer gunstig dus dit spreekt mij wel aan,maar wil graag weten of iemand positieve ervaring met hun heeft.

Bedankt

Dennis

sjoegel

Re: Hotels4u

Ongelezen bericht door sjoegel »

ik zou er niets boeken. site bevalt me voor geen meter.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Het is inderdaad een eigendom van Thomas Cook:
http://whois.domaintools.com/hotels4u.com

Maar - dat is persoonlijk - een site die '4 u' gebruikt om 'for you' aan te geven laat ik zowiezo links liggen.

Daarnaast - check, check en dubbelcheck - ze kunnen bewerend goedkoop te zijn, maar kijk ook bij het hotel van keuze of dat inderdaad zo is.
Soms is via het hotel zelf boeken goedkoper.

Mardiesel

Ongelezen bericht door Mardiesel »

Geen ervaringen, maar waarom zou er mis moeten zijn met de site? Let gewoon op de voorwaarden en extra kosten. En check de prijs van het desbetreffende hotel elders op het net.

jover75

Ongelezen bericht door jover75 »

Afgelopen herfstvakantie last minute hotel geboekt geboekt voor Santa Susana bij hotels4u. Na boeking direct een bevestiging en voucher ontvangen. Nadeeltjes:bij betaling met creditcard betaal je 2% commissie en alles is in het Engels. Grote voordeel is dat prijzen over het algemeen aanzienlijk lager zijn dan andere aanbieders. Ik heb geen ervaring met als er iets mis of er iets gewijzigd moet worden.

Gesloten