LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iberia

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Jasira

Iberia

Ongelezen bericht door Jasira »

Ik ben afgelopen zomer met mijn moeder op vakantie geweest naar Lanzarote. Alles verliep prima tot de terugweg. Op Lanzarote had ons toestel vertraging en wel zoveel dat we onze aansluiting op Madrid miste. Geen enkel ander vliegtuig vloog nog naar Amsterdam, we zaten vast. Zonder uitleg werd onze vlucht overgeboekt naar de volgende ochtend en we kregen een hotelovernachting. Volgens de regels van de Europeese Unie Heb je recht op compensatie als je onvrijwillig je plaats in een vliegtuig afstaat en er een vertraging van meer dan 3 uur ontstaat. Wij kwamen 13,5 uur later aan op onze bestemming dan gepland. Ik een klacht ingediend en gevraagd om de compensatie. Het enige wat ik kreeg was een excuus. Daarop heb ik nogmaals verzocht om de vergoeding toe te kennen en een mail naar de Europeese Unie verstuurd. Hierop is nog altijd geen reactie gekomen. Wie heeft dit meegemaakt en wat moet ik doen om alsnog die vergoeding te krijgen. Het is een principekwestie geworden.

ine1961

Re: Iberia

Ongelezen bericht door ine1961 »

Op de website turbulentie.nl, staan de rechten en plichten van luchtvaartmaatschappijen. Ook telefoonnummers die handig zijn.

Captain Peacock

Re: Iberia

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

maar om recht te hebben op die regeling, moet je als passagier ook diverse stappen ondernemen ter plaatse, en niet afwachten. Vaak is achteraf niets meer mogelijk. Daarnaast is het missen van een vlucht nav een vertraging overmacht....

Gesloten