LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand bekend met Weekendcompany?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
waard4

Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door waard4 »

Wij kregen onlangs een folder in de bus van weekendcompany. Voor aanntrekkelijke prijzen kun je in de zomermaanden 4 en 5 sterrenhotels boeken. Het zag er goed uit. Staan erg mooie en goede (veelal Bilderberg) hotels in. Alleen blijkt de organisatie niet aangesloten te zijn bij een garantiefonds. Volgens eigen zeggen waren ze dat wel, maar werd er geen gebruik van gemaakt. Dat vinden wij een raar verhaal en daarom hebben we geen gebruik gemaakt van de aanbiedingen. De website ziet er erg professioneel uit. We vragen dan ook ervaringen van mensen die met deze organisatie in zee zijn gegaan en wat hun bevindingen zijn. Alvast Hartelijk dank voor uw reaktie. N.J. de Waard

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

Als U het niet vertrouwd, doet u er toch simpelweg geen zaken mee. :?

oezie
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2004 19:18

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door oezie »

Wij zijn wel een met de organisatie Weekendjeweg naar een hotel geweest. Ik weet niet of dit dezelfde maatschappij is. Maar wij hebben 3 x een bilderberg hotel geboekt. Een dit was zeker de moeite waard. Dus voor de hotelketen hoef je het niet te laten.

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

Weekendcompagny kenik niet, maar ben al wel als de vorige gast regelmatig met Weekendjeweg naar een hotel in Nederland geweest. En dat was heel goed en niet duur. Maak ook heel vaak gebruik van hun aanbiedingen via hun nieuwsbrief, die ik naar mijn mailadres laat komen. Bv. Weekendje Rotterdam in HollidayInn in het centrum voor nog geen € 100 met z,n beidjes, incl. ontbijt.

casey

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door casey »

wij hebben gebruik gemaakt van weekend compagnie en we hebben er zeer goede ervaring mee gehad alles klopt tot in de puntjes zeker doen :D :D

roselleschot

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door roselleschot »

Hallo!
Ik heb zelf al meerdere malen hotels geboekt bij Weekendcompany. Allemaal prima geregeld! Reken niet op meest luxe kamer, maar wel naar de maatstaven van het hotel. Verder heb je wel eens kans dat het ontbijtbuffet tegenvalt, omdat het uiteraard een koopje is dat je voor die prijzen in zo´n luxe hotel kunt verblijven. Ik debnk dat het over het algemeen hotels zijn die doordeweeks veel zakengasten hebben en de weekenden toch ook nog een centje willen verdienen en de kamers op deze manier opvullen.
Maar zoals ik al zei, is alles prima geregeld en ik heb nog nooit problemen met een boeking gehad. Ze zijn zelfs erg toeschietelijk als je data wilt veranderen en helpen je graag!
Veel plezier dus, het is het zeker waard!
Roselle Schot

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

Het is echter soms ook mogelijk dat de aanbieding die je ziet op weekendcompany.nl goedkoper is wanneer je het betreffende hotel zelf belt om te reserveren. Wanneer je aangeeft dat je de aanbieding op weekendcompany.nl hebt gezien, boekt het hotel je kamer zonder reserveringskosten en je hebt de mogelijk gratis te annuleren.
Dit is mijn ervaring tot nu toe. Misschien handige tip?

vakantiegangers

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door vakantiegangers »

Zou dat ook mogelijk zijn als je voor èèn nacht een hotel vlakbij Schiphol zou willen boeken? Wij hebben van de week nl. een hele vroege ochtendvlucht (5 uur, dus 3 uur op Schiphol zijn). Mijn vraag is dus eigenlijk, kan je avond van te voren arriveren en dan s,nacht naar Schiphol gebracht worden? Wie weet hier wat meer over?
Alvast bedankt!

Vakantiegangers.

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Beste vakantie gangers
Ik zou als ik u was schiphol bellen want er is een mogelijkheid om dat te doen en u op tijd op schiphol te brengen .Belt u schiphol even dan weet u het.Ik wens u daarmee succes een goede vlucht en een prettige vakantie. Nel

Vakantiegangers

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Vakantiegangers »

O dat zou mooi zijn! Maar kan ik dan het algemene nummer van Schiphol bellen en het daar verder vragen?

BVD. Vakantiegangers

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

Vakantiegangers,

Als je kijkt op www.hotels.nl kun je zien dat je Euro 76,- per kamer betaalt voor Bastion Schiphol. Vervolgens wordt je gratis naar Schiphol gebracht (=10 minuten).
Meer info www.bastionhotels.nl

Prettige vakantie toegewenst!

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Beste vakantie gangers
U kan dan inderdaad het het schiphol nummer bellen .Ik heb het schiphol krantje nu niet meer hier maar ik krijg ze regelmatig omdat het
in de buurt is en er staat veel informatie in.Helaas is het krantje weg.Maar u kan rustig schiphol bellen en die geven u gaarne advies omtrent verblijf. succes ermee nel

Vakantiegangers

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Vakantiegangers »

Bedankt voor jullie zo snelle reactie. Hier heb ik echt wat aan. Ik ga meteen even na kijken.
Vakantiegangers.

gerrie1

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door gerrie1 »

het vervoer is tussen 06.00 en 00.00 u heeft hier dus niets aan om 03.00. Gerrie

Vakantiegangers.

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Vakantiegangers. »

Dat heb ik ook gezien. Ben nog even verder aan het rondkijken hier op het net en anders denk ik erover om vanuit hier de laatste Schipholtrein te pakken en dat we dan maar even een paar uurtjes op Schiphol bivakkeren.

Er blijft nog wel over, om met de Schipholtaxi van hier te gaan, maar dat is best een beetje prijzig. Met de kortingskaart van de NS kost het voor mij en mijn man € 15 euro en met de taxi zouden we bijna € 70 kwijt zijn.

Daarom dacht ik misschien zijn er voordelige mogelijkheden om de avond ervoor in een Schipholhotel te verblijven. Ik kijk nog even verder hier en wil jullie nogmaals bedanken voor het meedenken. Tips blijven welkom!
Vakantiegangers

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

Klopt, vervoer naar Schiphol is tussen 06.00 uur en 00.00 uur. Had ik niet gezien, excuses vakantiegangers!
Misschien is laatste Schiphol-trein inderdaad een optie. Is wel goedkoper. Volgens mij slaap je ook niet veel in een hotel, wanneer je erg vroeg op Schiphol moet zijn. Kun je inderdaad beter op het vliegveld af en toe een oogje dicht doen.
Wanneer je dan op je vakantie-adres aankomt, pak je een ligstoel op het strand en slaap je verder!

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

Nel, Wie moet je dan bellen op Schiphol?
Geef eens nuttige info. waar iemand wat aan hebt.
Hier wordt niemand wijzer van.

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Vakantie gangers
Ik hoop dat het u gelukt is om te beslissen wat het wordt.En ik ben het met de gast eens dat u het beste de laatste trein naar schiphol kan nemen,want je kan op schiphol ook een gemakkelijke stoel nemen om
een beetje confortabel te zitten en lekker te rusten.En ze staan op een rustige plek zodat je rustig kan luieren voordat je gaat vliegen .Wij gaan ook vroeg naar schiphol wegens vroege vlucht en vervelen ons nooit dus op tijdweg en wat drinken en wat luieren. Je hebt vakantie ,en dat begind als je de deur uitgaat op weg naar schiphol.
Alsnog een prettige vakantie . nel

Marco Polo

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Met de kortingskaart van de NS kost het voor mij en mijn man € 15 euro en met de taxi zouden we bijna € 70 kwijt zijn.
Even rekenen:
met de taxi kost het u bijna € 70,-
met de trein kost het u € 15,-
-------
meerkosten taxi t.o.v. trein € 55,- : 2 = € 27,50 per persoon.

Dus voor nog geen € 27,50 per persoon wordt u thuis opgehaald en comfortabel naar schiphol vervoerd (wellicht nog teruggebracht ook!)
Geen gesleep met koffers; geen gehang op tochtige perrons; geen kans op diefstal ter hoogte van beruchte stations als Lelylaan e.d.
U wordt opgehaald op een zodanig tijdstip dat u niet al te lang moet wachten op uw vertrek naar uw vakantieadres.
En tenslotte......u laat uw vakantie toch niet beginnen met te beknibbelen op het vervoer?

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

Grotendeels ben ik met u eens Marco Polo.

Maar nog even een keer rekenen dan, een enkelele reis taxi is € 33 per persoon x 2 is € 66. Je geeft dan € 70 in ons geval.

Een enkelele met de trein met korting kost ons per persoon, circa € 7,40 x 2 €14,80. Zeg ff € 15.

70 - 15 is wel even € 55 en daar kan ik ook nog andere leuke dingen mee doen. Gelukkig hoef ik niet te beknibbelen maar je hoeft het ook niet duurder te maken, als het anders kan. Okè, ik geef toe het is wat minder comfortalel. maar dat boeit mij niet zo.

Ik had gedacht dat ik voor die taxiprijs wel in een hotel vlakblij Schiphol zou kunnen verblijven, ( vandaar mijn oproep hier) maar dat is nog duurder.

Enneh, als jij ons, 2 personen, voor € 55 heen en terug kan brengen met de auto, houd ik me aanbevolen. :D
Mvg. Vakantiegangers.

Gesloten