iemand bekend met deze site ?
scheelt best wel veel maar kan weinig info erover vinden ?
Bedankt alvast !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iemand bekend met www.duitsetouroperators.nl
-
Re: iemand bekend met www.duitsetouroperators.nl
"Alle bij Duitsetouroperators.nl aangesloten duitse reisorganisaties zijn lid van DRV - Deutscher Reise Verband, hierdoor is uw vakantie verzekerd tegen financieel onvermogen van de desbetreffende reisorganisatie, luchtvaartmaatschappij en accomodatie verschaffer."
Als ik op de website van DRV kijk blijkt uit niets dat hun taak consumentenbescherming is. Het is een beroepsvereniging voor touroperators en mensen werkzaam in de touroperatorbranche. Het is geen ANVR/SGR-achtige organisatie, al wordt die wel gesuggereerd op duitsetouroperators.nl.
Ik denk eerder dat dit (weer) een organisatie is die zich richt op mensen die denken dat in alles in een ander land beter is.
Als ik op de website van DRV kijk blijkt uit niets dat hun taak consumentenbescherming is. Het is een beroepsvereniging voor touroperators en mensen werkzaam in de touroperatorbranche. Het is geen ANVR/SGR-achtige organisatie, al wordt die wel gesuggereerd op duitsetouroperators.nl.
Ik denk eerder dat dit (weer) een organisatie is die zich richt op mensen die denken dat in alles in een ander land beter is.