Vandaar mijn vraag:
![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)
Rakel deze prettige herinneringen op en laat ons meegenieten!
![Very Happy :D](./../images/smilies/icon_biggrin.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik denk dat dat ook een hele goede instelling is. Enne, feit dat je er heel weinig voor betaalt hebt, wil natuurlijk absoluut niet zeggen dat een vakantie per definitie slecht hoeft te zijn; integendeel zelfs. Dus ik zou zeggen (ook naar alle andere mensen die binnenkort op vakantie gaan): geniet ervan!Wij gaan ook binnenkort op vakantie naar Turkije en zitten werkelijk voor een dubbeltje op de eerste rij, maar ook wij stellen ons er niks van voor.
An, ik zal zeker het vervolg met plezier willen lezen en wens je een goede reis. Je hebt in ieder geval een hele goede instelling, namelijk: think possitive. Dat is al een goed begin van een geslaagde reis.Miquel, ik weet bijna zeker dat ik binnenkort hier een heel positief verhaal kan schrijven. Wordt vervolgd!
Bedankt voor je reactie, Mirreke....en die hadden te klagen over wat er niet klopte met wat in de folder stond, over de bus dat die chauffeur ongezellig was, dat er te weinig gestopt was of juist te veel en bla bla bla...
Zonder hier direct een chat-sessie van te willen maken toch nog even een laatste reactie terug (sorry, TrosRadarDan zien wij elkaar daar waarschijnlijk wel
Wij vliegen namelijk 13 september met rekro naar Malgrat/Santa Susanna Hotel Reymar Playa Haha wat is de wereld toch klein