Ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijke slechte reisorganisatie meegemaakt als Corendon.nl !
Wat is er precies gebeurd?
We hadden een vakantie ( vliegreis incl. hotel) naar Ibiza geboekt, uitgekozen op de site van Corendon op basis van onze wensen
-> Arenal Hotel.
Netjes op tijd betaald en super mooi vooruitzicht, want eindelijk mogen we weer op vakantie na corona !
Op 4 september vliegen we naar Ibiza, en met de gehuurde auto reden we richting ons hotel en rond 21.30 kwamen we aan op onze plaats van bestemming..... en wat bleek ..... het hotel was gesloten.... DICHT.... geen licht, geen mensen op het terras, compleet uitgestorven in het centrum van San Antoni !
De grond zakt onder je voeten vandaan..... een verschrikkelijk slecht gevoel (druk me echt heel netjes uit ! ) en een deja vu naar Frits Bom uit de jaren '90 naar zijn programma de vakantieman !
Wat bleek, het hotel was geen week of een maand dicht, maar al vanaf mei 2021 (doorgegeven door de hostess) en bij navraag bij oud-personeel zelfs al gesloten sinds oktober 2020 !!
Dus Corendon.nl heeft dus de reis aangeboden, en met ons een reisovereenkomst aangegaan die ze nooit konden waarmaken.
Eenmaal terug in Nederland de klacht ingevuld en we zouden binnen 4 weken een antwoord op onze klacht krijgen volgens de mail....
Gisteren was het exact 4 weken geleden en niets gehoord....
En vanmorgen gebeld met Corendon, en wat blijkt... we moeten nog maar eens 4 weken extra wachten op antwoord !
Kreeg zelfs geen telefonisch excuses , maar kort en bondig antwoord wacht nog maar 4 weken.... wat een arrogantie !
Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf, slecht in de communicatie en slecht met het afhandelen van klachten !!
Mvg
Bart Brand