LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klachtenafhandeling touroperator
klachtenafhandeling touroperator
heeft er iemand slechte ervaringen met de klachtenafhandeling van touroperator pasatours?
Re: klachtenafhandeling touroperator
daar doen ze niet aan
ik heb eerst een klacht ingediend op hoofdkantoor Maastricht
geen reactie, na mailtje ( we hebben niets binnen gekregen)
moest de klacht naar amsterdam gestuurd worden
geen reactie
daarheen gebeld , klacht wel ontvangen maar
binnekort moet ik er maar gewoon langsgaan
ik heb eerst een klacht ingediend op hoofdkantoor Maastricht
geen reactie, na mailtje ( we hebben niets binnen gekregen)
moest de klacht naar amsterdam gestuurd worden
geen reactie
daarheen gebeld , klacht wel ontvangen maar
vorige week gemaild , zelfde antwoord (personeelsgebrek!!)personeelsgebrek
binnekort moet ik er maar gewoon langsgaan
Re: klachtenafhandeling touroperator
Pasatours is toch geen ANVR lid?
Dan gelden dus ook niet de ANVR reisvoorwaarden.
Zelf hebben ze wel wat voorwaarden in elkaar geflanst:
-je mag niet klagen over de maaltijden
-je mag niet klagen over de vlucht
-je mag niet klagen over vertragingen
-je mag niet klagen over reisduur
-je mag niet klagen over wijzigingen
-je mag niet klagen buiten de niet te vinden termijnen
-je mag niet klagen
Met die voorwaarden bent u uitdrukkelijk accoord gegaan toen u met Pasatours in zee (misschien wel letterlijk) bent gegaan,
Het is dus volgens de voorwaarden gewoonweg onmogelijk dat u een klacht hebt!
Zo, da's weer opgelost. Volgende keer misschien toch een ANVR touroperator?
Dan gelden dus ook niet de ANVR reisvoorwaarden.
Zelf hebben ze wel wat voorwaarden in elkaar geflanst:
-je mag niet klagen over de maaltijden
-je mag niet klagen over de vlucht
-je mag niet klagen over vertragingen
-je mag niet klagen over reisduur
-je mag niet klagen over wijzigingen
-je mag niet klagen buiten de niet te vinden termijnen
-je mag niet klagen
Met die voorwaarden bent u uitdrukkelijk accoord gegaan toen u met Pasatours in zee (misschien wel letterlijk) bent gegaan,
Het is dus volgens de voorwaarden gewoonweg onmogelijk dat u een klacht hebt!
Zo, da's weer opgelost. Volgende keer misschien toch een ANVR touroperator?
Re: klachtenafhandeling touroperator
klopt ze zijn niet aangesloten bij t anvr maar ze hebben wel een niet goed geld teruggarantie zeggen ze tenminste...
Wij hebben dus vanaf september vorig jaar gebeld geschreven gemaild en ga zo maar verder en inderdaad...personeelsgebrek of vakantiedrukte is de reactie van hun.
Vindt het nu mooi geweest en heb verdere stappen ondernomen via de rechtsbijstand...ben benieuwd of t iets uithaald is weer even afwachten.
En het wordt inderdaad bij een volgende reis een reisbureau die aangesloten is bij t anvr.
Wij hebben dus vanaf september vorig jaar gebeld geschreven gemaild en ga zo maar verder en inderdaad...personeelsgebrek of vakantiedrukte is de reactie van hun.
Vindt het nu mooi geweest en heb verdere stappen ondernomen via de rechtsbijstand...ben benieuwd of t iets uithaald is weer even afwachten.
En het wordt inderdaad bij een volgende reis een reisbureau die aangesloten is bij t anvr.