LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KLM
KLM
KLM dupeert haar klanten stelselmatig. Vluchten worden geannuleerd of vertraagd naar believen. Als een vlucht niet vol genoeg is of als ere een vliegtuig naar een andere bestemming nodig is (die meer oplevert) dan wordt je als passagier gewoon voor het blok gezet. De transferdeskdames en -heren kunnen niets anders zeggen dan:"Ik kan er ook niets aan doen", of "wat wilt u dan dat ik doe? "
Ik was eenb zeer loyale klant (platinum elite) en heb besloten na het zoveelste geval NOOIT meer met KLM te vliegen. Ik wil hier ook op alle fora mijn aandacht aan geven om te voorkomen dat het andere rezigers ook overkomt.
Ik was eenb zeer loyale klant (platinum elite) en heb besloten na het zoveelste geval NOOIT meer met KLM te vliegen. Ik wil hier ook op alle fora mijn aandacht aan geven om te voorkomen dat het andere rezigers ook overkomt.
Re: KLM
Kijk naar het programma dat over k.l.m gaat.Heel veel ergernis en chaos.!!Het is iedere keer raak die ellende voor menig passagiers!
Leve de klm,maar niet heus!!Heel duur en nooit zeker van je plaats.
Laat mij dan maar met de andere vliegen,dan weet ik zeker dat ik een plaats heb !!!
Laat mij dan maar met de andere vliegen,dan weet ik zeker dat ik een plaats heb !!!
Dat is bij iedere vliegmaatschappij het zelfde.Kijk naar het programma dat over k.l.m gaat.Heel veel ergernis en chaos.!!Het is iedere keer raak die ellende voor menig passagiers!
Beetje naief om te denken dat het ergens anders beter gaat.
Het is een normaal beleid bij de vliegmaatschappijen, alleen heeft KLM er een tv-programma over durven maken en de andere vliegmaatschappijen niet.
Ik ben een fervent online-shopper en heb nooit problemen gehad bij KlM. Ook andere leveranciers nooit problemen mee gehad. Ik bestel al mijn producten via http://www.vindsnel.nl, omdat ze beweren alleen maar betrouwbare bedrijven op hun site te plaatsen.
Ik bestel alles via deze site van boeken, cd´s, tot tickets en vakantiereizen aan toe. Het voordeel is dat je via 1 site de prijzen en voorwaarden van diverse leveranciers kan vergelijken.
Groetjes,
guido
Ik bestel alles via deze site van boeken, cd´s, tot tickets en vakantiereizen aan toe. Het voordeel is dat je via 1 site de prijzen en voorwaarden van diverse leveranciers kan vergelijken.
Groetjes,
guido
Dat zijn 5 mensen van de honderdduizend passagiers die per dag met de KLM vliegen! Voor de kijkers zijn boze mensen leuker om naar te kijken dan tevreden mensen. Ooit eens over nagedacht?Kijk naar het programma dat over k.l.m gaat.Heel veel ergernis en chaos.!!Het is iedere keer raak die ellende voor menig passagiers!
Nee hoor want het gaat ook wel eens goed.Maar ik vraag me wel eens af waarom ze altijd toch behoorlijk gaan overboeken.Dat zie je toch wel veel. Alleen vraag ik me af is dat altijd met lijn vluchten ??Waarom als je zoveel betaald en je informeert vlak voor je vertrekt en dan verzekerd word dat het goed zit. Bij aankomst word je jeconfronteerd dat je misschien niet mee kan omdat ze dubbel geboekt hebben.Elders kan je jezelf op de reserve plaats laten zetten.Waarom dan op de dag dat je vertrekken zou horen dat het niet kan doorgaan.Dat is wat mij zo stoort.Dat was alles.
Dat heb ik gezien en dat is zo;n puinhoop dat ik daar nooit mee wil vliegen.Maar daar zie je ook de ellendige toestanden net als het
programma over k.l.m.Jammer,dat je alleen deze toestanden ziet,dat is t.v.Maar ik heb ook gezien en mee gemaakt in het buitenland dat de k.l.m gasten met elkaar op de vuist gingen over de stoelen in het toestel en dat was in werkelijkheid wat ik voor mijnogen zag gebeuren.
Dat vond ik erg vervelend en naar.
programma over k.l.m.Jammer,dat je alleen deze toestanden ziet,dat is t.v.Maar ik heb ook gezien en mee gemaakt in het buitenland dat de k.l.m gasten met elkaar op de vuist gingen over de stoelen in het toestel en dat was in werkelijkheid wat ik voor mijnogen zag gebeuren.
Dat vond ik erg vervelend en naar.
Maar bij dat TV programma van easy jet zijn het bijna altijd de mensen zelf die de oorzaak va nhet probleem zijn...........bija altijd te laat en dan begint het gezeur...ik ben maar 5 minuten te laat/ het vliegtuig staat daar toch nog? grote mond etcetc...........gevolg van lage prijzen is dat het plebs ook veelvuldig vliegt.............en dan denken dat ze heel wat zijn en voorstellen en ze alles maken kunnen.
Je moet ook paal en perk stellen aan de vertrektijden.De vliegtuigen hebben nu eenmaal slots en daar moet aan gehouden wordenwil je geen chaos krijgen. En te laat is te laat.Je heb nu eenmaal altijd mensen die even nog willen inchecken,en dat kan niet.Vandaar dat er altijd narigheid is met easy yet niet met het vliegtuig maar met laatkomers.Maar ik vlieg er nooit mee ondanks de lage prijs.Dan moet je maar eerder van huis gaan !
Als een platinum elite passagier alleen maar zijn negatieve opmerkingen kwijt kan, omdat hij/zij z'n zin niet krijgt/kreeg; Ga dan ook lekker met een ander vliegen!!!!
Gelukkig weet ik dat het bij andere mij. ook slecht geregeld kan zijn.
Als je ook voor een dubbeltje op de beste plek wil zitten........
Gelukkig weet ik dat het bij andere mij. ook slecht geregeld kan zijn.
Als je ook voor een dubbeltje op de beste plek wil zitten........