LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lazy Tours

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
[email protected]

Lazy Tours

Ongelezen bericht door [email protected] »

Wie heeft er ervaring met het reisbureau Lazy Tours uit Groningen? Alle reacties zijn welkom!

Alvast bedankt voor de moeite!

willianneb

Re: Lazy Tours

Ongelezen bericht door willianneb »

Ik ben net terug van een vakantie die ik geboekt heb bij Lazy Tours. Ik vond het helemaal geweldig! Lazy Tours biedt bestemmingen aan die je zelf niet zo snel bedenkt en de service is heel goed. Alles was perfect geregeld, geen enkele aanmerking. Ik ga volgend jaar zeker weer bij dit leuke reisbureau boeken :D .

Daan82

Ongelezen bericht door Daan82 »

Ik ben net terug van een vakantie in Turkije, geboekt bij Lazy Tours. Alles was prima geregeld, wij hebben een geweldige vakantie gehad in Kalkan. Zonder Lazy Tours was ik er nooit op gekomen om hier naartoe te gaan. Voor mij alleen maar positieve ervaringen.

skelter

Ongelezen bericht door skelter »

willianneb - Geregistreerd op: 22-8-2008
Daan82 - Geregistreerd op: 22-8-2008

:D

dia

Ongelezen bericht door dia »

He skelter
hoe weet jij wanneer ze geregistreed zijn?

dus [email protected] oppassen geblazen.

willianneb

Ongelezen bericht door willianneb »

Aangezien ik net terug ben van een vakantie die ik bij Lazy Tours Groningen heb geboekt en HJA Heijmans om reacties vroeg van mensen die ervaring hebben met dit reisbureau, leek het mij wel zo leuk om te vertellen dat ik net een geweldige vakantie achter de rug heb dankzij Lazy Tours. Ik snap het wantrouwen niet helemaal.

Daan82

Ongelezen bericht door Daan82 »

Okay jullie denken dat onze reacties niet echt zijn ofzo?
Misschien hadden wij dan even samen één reactie moeten plaatsen i.p.v. apart. Maar we zijn iig samen op reis geweest via Lazy Tours en hebben goede ervaringen. Dat was het enige dat we wilden delen...

Gesloten