LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende goedkope reizen op internet (D-reizen en Elmar)

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Misleidende goedkope reizen op internet (D-reizen en Elmar)

Ongelezen bericht door Gast »

mijn ervaring met een reisbureau is dat je naar hen toe gaat en zegt ik wil dan naar ... dat ze dan gaan kijken wat het aanbod is van hun touropperator waar ze het beste contract mee hebben en dan ook vaak met hen boeken. Maar als je thuis erst uitzoekt wat je exact wil en daarna naar hun toegaat ik wil dat in die periode dat ze geen probleem maken om daar te boeken.
Ik vind deze mannier van werken en logische mannier van werken oke het zal voor de reiziger wel niet altijd de goedkoopste manier zijn maar service mag betaald worden. Als de prijs zeer belangrijk is moet men er eerst de brochures halen en dan alles uitrekenen

Morgen

Ongelezen bericht door Morgen »

reisbureaumedewerker
???????
Wat een geleuter

Alle reisburo,s willen reizen verkopen, natuurlijk zoek je van te voren uit wat je wil, de desk medewerkers van een reisburo hebben hun folder in het hoofd zitten, van andere zaken weten ze niets van, VERKOPERS. :shock:

Pebbie

Ongelezen bericht door Pebbie »

de desk medewerkers van een reisburo hebben hun folder in het hoofd zitten, van andere zaken weten ze niets van, VERKOPERS.
Tuurlijk en jij denkt echt dat die dames ALLE brochures en reizen die ze verkopen van binnen en buiten het bolletje kennen? Doe toch normaal man is onmogelijk. En ja een reisbureau zal wel degelijk willen verkopen maar WIJ stappen daar toch binnen, het zijn toch WIJ die een vakantie willen boeken? Reisbureau's doen toch niet aan colportage of wat dan ook, ik corrigeer de gerenomeerde reisbureau's doen dat niet.

Of ga je me nou vertellen dat je minstens net zoveel telefoontjes krijgt van iemand die jou een reis wil aansmeren als mensen die jou een pensioencheck, hypotheek of lening willen aansmeren per telefoon. Doe toch normaal man, en als je niks zinnigs te melden hebt doe het dan ook gewoon niet.

Gesloten