Kan iemand mij aangeven bij welke instantie ik moet aankloppen op moment dat er bij een reisbeschrijving sprake is van misleiding? Detail is de misleiding (nog duidelijker) van toepassing is voor de reisfolder van het komende jaar?
Het gaat om een reis waarbij de naam van de reis gebruikt is voor een specifieke treinroute, alle reisboeken er eenduidig over eens zijn en de route zelfs nog met een kaartje correct is afgebeeld in de betreffende reisfolder.
Graag advies. Ik ben bewust dat de reis een aantal maanden geleden heeft plaatsgevonden, maar dat kwam omdat de correspondentie nog lopende was. -En dat is ie nu niet meer en we zijn er net achter gekomen dat we net de termijn is verstreken dat we een klacht kunnen indienen bij de gechillencommissie. -- Er is in de correspondentie behoorlijk waardevolle informatie naar boven gekomen. - Echter wil ik, in ieder geval, nog iets doen met deze kennis voor de toekomstige reizigers.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleiding bij een reis
Re: Misleiding bij een reis
Ik snap helemaal niets van je verhaal. Kan je iets meer gedetailleerde informatie geven?
Re: Misleiding bij een reis
Volgens mij is de ANVR wel een instantie over reizen maar weet het niet specifiek.
je kan ook richting de consumentenbond gaan
je kan ook richting de consumentenbond gaan