LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mps patria, passagiersschip

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

mps patria, passagiersschip

Ongelezen bericht door Gast »

Ik las deze week, dat het in het onderwerp genoemde schip vorig jaar getroffen werd door een brand. Nu kan dat overal wel gebeuren, maar volgens de verzekeraar van het schip had de eigenaar van het schip slechts voorlopige vergunningen, en stond het schip te boek als onveilig.

Nu maak ik binnenkort een meerdaagse trip met de patria, en ik vraag me af: had de reisorganisator me dit moeten vertellen? ik ga nu met een veel minder gerust gevoel met die boot mee, en moet de neiging onderdrukken om te annuleren, maar kan dat eigenlijk wel om deze reden?

Geen flauwekul-reacties, graag alleen zinvolle reacties.

Gast

Re: mps patria, passagiersschip

Onder welke vlag vaart dat schip eigenlijk, weet je dat??

Gast

ik ontdekte een duitse en engelse vlag op de site, maar onder welke vlag het dan vaart?????

Ik ziew wel iets van Impala tours.

Gast

MPS PATRIA:

Ik kan het iedereen aanraden: perfecte sfeer aan boord, perfecte bediening, lekker eten, en een heleboel gezien.

En dat voor een fractie van de prijs, die een naast ons liggend schip voor een arrangement van eveneens 7 dagen vroeg: waar ik 300 euro betaald, betaalde men op dat andere schip 4000 euro (vanafprijs, nog wel).

Geen kwaad woord over dit schip en haar bemanning.

Gesloten