Neckerman betaald 2500 euro schadevergoeding uit ,
In een bindend advies van de geschillencommiessie moet neckerman 2500 euro schade uitkeren
Wij hebben een reis gemaakt in nov 2005 naar cuba ,
het hotel was al twee maanden dicht voor renovatie ,
bij aankomst was het hotel nog steeds dicht .
We zijn gedropt in een ander hotel en hebben daar drie weken gezeten.
Bij terugkomst wilden neckerman 700 euro schade uitbetalen dat vonden ze wel genoeg , ze storten het meteen
Zo klaar dachten ze , maar nee jammer voor ze wij gingen nog even door en kregen toch nog ons gelijk bij de geschillencommissie
Met als gevolg een schade vergoeding van 2500 euro
Inmiddelis is het bijgeschreven op onze rekening
Bedankt neckerman
Voor iedereen die schade heeft gehad of krijgt wil ik dit zeggen
Laat de geschillencommissie het werk doen
De geschillencommissies vind u in DEN HAAG
http://www.geschillencommissie.nl/
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neckerman betaald 2500 schadevergoeding / Cuba
-
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 12 aug 2005 19:54
Re: Neckerman betaald 2500 schadevergoeding / Cuba
Wij zouden graag onze klacht behandeld zien door TROS Radar. Holland International beloofde ons alles toen wij 20 uur vertraging opliepen voor onze 8 daagse reis naar Cuba in september 2005.
Ze spraken zichzelf overigens ook steeds tegen.
De ene keer werd verteld dat we vanwege veiligheidsredenen niet konden vertrekken.
Het volgend moment was er een technisch mankement aan het vliegtuig.
Veel passagiers wilden helemaal niet meer weg en de mevrouw van Arkefly die contact had met Holland International, toen wij bij de gate stonden, vertelde ons dat ze ons niet wilden omboeken en als we niet zouden vertekken op de volgende dag we ons geld ook niet terug zouden krijgen.
We zouden de volgende morgen om 7.00 u vertrekken en daar zou dan een officiële vertragingsverklaring voor ons klaarliggen waar we de gemiste dag op konden verhalen.
Niets was echter minder waar.
Bij thuiskomst hebben we onze klacht gemeld bij D Reizen.
Zij stuurden onze klacht door naar Holland International.
Pas na 2 maanden kregen we bericht van Holland International.
We konden EU 25 per persoon krijgen en alleen omdat zij zo coulant waren.
We hebben de klacht voorgelegd bij de SGR na een tip van een medewerkster van D Reizen.
We waren niet eens op de hoogte dat we recht hadden op een uitspraak van het SGR.
Toen we uiteindelijk alle correspondentie aan het SGR hadden voorgelegd waren we een paar weken te laat.
Door de SGR zijn we niet ontvankelijk verklaard omdat we niet binnen de
termijn van 3 maanden na thuiskomst de klacht bij hen hebben neergelegd.
Nu reageerde de tegenpartij (Holland Int) pas na 2 maanden naar ons toe met een negatief antwoord en waren wij niet op de hoogte van de termijn van 3 maanden om dit voor te leggen aan de geschillencommissie reizen.
Alle mensen die op onze vlucht zaten zijn gedupeerd. We hebben een volle dag van onze 8 daagse vakantie moeten missen en hebben kosten gemaakt.
Ook zijn we naar een ander hotel omgeboekt omdat ons hotel vanwege de orkaan Rita niet toegankelijk was.
Het is echt schandalig.
Volgens de nieuwe regels staat voor een dergelijke vertraging
een vergoeding ter waarde van 1 ticket.
Voor de EU 25 die wij geboden kregen kunnen we niet eens de door ons
gemaakte taxikosten bekostigen.
Hopelijk zijn er meerdere mensen van onze vlucht TFL 331 van Amsterdam naar Varadero en Cancun die op 20 september 2005 zouden vertrekken en 20 uur vertraging opliepen, die willen reageren?
Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die er zo over denken als wij.
Alle correspondentie is aanwezig.
Hartelijk dank.
PS: Als u reageert op dit bericht krijg ik daar automatisch bericht van.
Ze spraken zichzelf overigens ook steeds tegen.
De ene keer werd verteld dat we vanwege veiligheidsredenen niet konden vertrekken.
Het volgend moment was er een technisch mankement aan het vliegtuig.
Veel passagiers wilden helemaal niet meer weg en de mevrouw van Arkefly die contact had met Holland International, toen wij bij de gate stonden, vertelde ons dat ze ons niet wilden omboeken en als we niet zouden vertekken op de volgende dag we ons geld ook niet terug zouden krijgen.
We zouden de volgende morgen om 7.00 u vertrekken en daar zou dan een officiële vertragingsverklaring voor ons klaarliggen waar we de gemiste dag op konden verhalen.
Niets was echter minder waar.
Bij thuiskomst hebben we onze klacht gemeld bij D Reizen.
Zij stuurden onze klacht door naar Holland International.
Pas na 2 maanden kregen we bericht van Holland International.
We konden EU 25 per persoon krijgen en alleen omdat zij zo coulant waren.
We hebben de klacht voorgelegd bij de SGR na een tip van een medewerkster van D Reizen.
We waren niet eens op de hoogte dat we recht hadden op een uitspraak van het SGR.
Toen we uiteindelijk alle correspondentie aan het SGR hadden voorgelegd waren we een paar weken te laat.
Door de SGR zijn we niet ontvankelijk verklaard omdat we niet binnen de
termijn van 3 maanden na thuiskomst de klacht bij hen hebben neergelegd.
Nu reageerde de tegenpartij (Holland Int) pas na 2 maanden naar ons toe met een negatief antwoord en waren wij niet op de hoogte van de termijn van 3 maanden om dit voor te leggen aan de geschillencommissie reizen.
Alle mensen die op onze vlucht zaten zijn gedupeerd. We hebben een volle dag van onze 8 daagse vakantie moeten missen en hebben kosten gemaakt.
Ook zijn we naar een ander hotel omgeboekt omdat ons hotel vanwege de orkaan Rita niet toegankelijk was.
Het is echt schandalig.
Volgens de nieuwe regels staat voor een dergelijke vertraging
een vergoeding ter waarde van 1 ticket.
Voor de EU 25 die wij geboden kregen kunnen we niet eens de door ons
gemaakte taxikosten bekostigen.
Hopelijk zijn er meerdere mensen van onze vlucht TFL 331 van Amsterdam naar Varadero en Cancun die op 20 september 2005 zouden vertrekken en 20 uur vertraging opliepen, die willen reageren?
Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die er zo over denken als wij.
Alle correspondentie is aanwezig.
Hartelijk dank.
PS: Als u reageert op dit bericht krijg ik daar automatisch bericht van.
Re: Neckerman betaald 2500 schadevergoeding / Cuba
Meneer de keizer, is het mogelijk om met u in contact te komen over deze zaak?
Wij komen er namelijk niet uit en willen u er iets over vragen
Wij komen er namelijk niet uit en willen u er iets over vragen