Ben 6 maart 2005 met Neckermann naar CUBA geweest. Heb bewust voor de vlucht met MartinAir Starclass gekozen gezien de fantastische service aan boord. Heb bij Neckermann ook specifiek gevraagd of de vlucht met MartinAir zou gebeuren. Dit werd positief beäntwoord.
Ten eerste werd de vlucht niet met MartinAir gemaakt maar met Air Plus (Spaanse maatschappij ). Begon met 3 uren vertraging. Heb wel StarClass gezeten, maar de crew van Air Plus had een heel andere opvatting vwb. de service. Dit was abominabel slecht. Kregen hetzelfde eten als economieclass, terwijl je recht had op een keuze menue. Om een drankje te krijgen moest men er bij wijze van spreken om bedelen.
Dus niks champagne en een krant bij binnenkomst. De Economiepassagiers moesten ook van het toilet gebruik maken v/d StarClass, omdat de andere toiletten verstopt zaten. Toen ik de stewardess hierop aansprak was het koele antwoord " This is AIR PLUS, not MartinAir. Terwijl de vlucht duidelijk onder de vlag van MartinAir werd uitgevoerd.
De terugreis was nog erger.(wederom met AIR PLUS onder de vlag van MartinAir) Zaten 4 uren in het vliegtuig voordat het 1e drankje voorbij kwam. Zelfs om een drankje smeken hielp hier niet bij.
Tijdens een tussenstop op HOLGUIN, waar getankt werd, stroomde de kerosine uit de vleugel waardoor er onder het toestel een aanzienlijke plas zeer brandbare vloeistof ontstond. Dit werd door de Cubaanse brandweer simpel met water verspreid, zodat de plas nog groter werd.
De passagiers moesten wel in het toestel blijven. Noch de stewardessen, noch de piloten reageerden op dit voorval. Toen dit voorval door een passagier werd gefilmd ontstond er een heus handgemeen tussen de stewardess en de passagier.
Heb uiteraard Neckermann aangeschreven, en gezien de zeer slechte service, om terugbetaling gevraagd van de StarClass toeslag.
Neckermann vond het niet nodig om mij het volledige bedrag te restitueren maar volstond met een vergoeding van 207 euro, terwijl enkele medepassagiers het volledige bedrag vergoed kregen (668 euro)
Wie helpt mij hiermee verder ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neckermann
Re: Neckermann
Beste Bronco,
De hulp is simpel en eenvoudig. Gewoon Neckermann nog een keer aanschrijven, vermelden dat je niet acoord gaat met de geboden vergoeding en eisen dat er per omgaande gereageerd wordt zodat je bijtijds je klacht (zonodig) kunt indienen bij de Geschillen Commissie Reizen. Succes zal verzekerd zijn, zeker als je het hele voorval kunt bewijzen (getuigen, foto's, video/filmopnamen).
Bert1
De hulp is simpel en eenvoudig. Gewoon Neckermann nog een keer aanschrijven, vermelden dat je niet acoord gaat met de geboden vergoeding en eisen dat er per omgaande gereageerd wordt zodat je bijtijds je klacht (zonodig) kunt indienen bij de Geschillen Commissie Reizen. Succes zal verzekerd zijn, zeker als je het hele voorval kunt bewijzen (getuigen, foto's, video/filmopnamen).
Bert1
Re: Neckermann
Martinair heeft sinds een paar maanden een nieuwe slogan "Weet met wie U vliegt".
Dat is nu wel duidelijk lijkt mij
Dat is nu wel duidelijk lijkt mij