Wat een waardeloze organisatie. Deze zomer eenmaal een reis geboekt, fors betaald voor extra faciliteiten welke bij aankomst niet zijn geregeld.
Lokale vertegenwoordiger meldt ons dat hetgene waarvoor wij betaald helemaal niet bestaat, en als wij van mening zijn hier wel recht op te hebben we dit maar met Nederland moeten regelen.
Na 4 dagen van bellen, met alle nodige frustratie en kosten (reken op 200,- euro telefoon en datakosten)van dien, uiteindelijk gekregen waar wij voor hebben betaald.
Na thuiskomst begin augustus direct een klacht verzonden, nu 25 oktober bericht, waaruit blijkt dat onze klacht niet eens is gelezen. "wij vergoeden uw telefoonkosten ad 25,- en voor het ongemak, (4 dagen vakantie verpest) bieden wij u een reisvoucher van maar liefst 75 euro, te besteden bij deze prutsers....
Ja ik ga graag nog een keer 4.000 euro aan een vakantie van 12 dagen besteden om 4 van die dagen te laten verpesten door jullie incompetente organisatie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neckermann / Thomas Cook Nooit meer!
-
Re: Neckermann / Thomas Cook Nooit meer!
Beste adviseur, met zo'n verhaal helpt u niemand. Vertel exact wat gebeurd is, zodat iedereen zich een goede mening kan vormen of vertel niets!
OK, dus nu zijn alle medewerkers van Neckermann en Thomas Cook ook incompetent. Als we alles (alleen al van dit forum) bij elkaar gooien moeten we concluderen dat er werkelijk geen enkele competentie meer is in Nederland. Op geen enkel gebied en in geen enkele branche.
-
Aan beide reageerders,
Mijn post was geen vraag om hulp, maar uiting van frustratie.
Deze uiting heeft wonderbaarlijk goed gewerkt, wilde men mij vrijdag af schepen met 25 euro telefoonkosten, en een wwardebon van 75,- kreeg ik reeds maandag een reactie die mij beter past, alle teleffonkosten ad 275,- vergoed aksmede ruie compensatie voor alle andere ongemak.
Wat een beetje negatieve publiciteit al niet teweeg brengt.
Mijn post was geen vraag om hulp, maar uiting van frustratie.
Deze uiting heeft wonderbaarlijk goed gewerkt, wilde men mij vrijdag af schepen met 25 euro telefoonkosten, en een wwardebon van 75,- kreeg ik reeds maandag een reactie die mij beter past, alle teleffonkosten ad 275,- vergoed aksmede ruie compensatie voor alle andere ongemak.
Wat een beetje negatieve publiciteit al niet teweeg brengt.
Wellicht de volgende keer eerst om een 2e reactie vragen en dan pas een bedrijf zwart maken op een forum mocht het antwoord nog steeds niet bevallen?
-
@ juistja,
Lekker makkelijke reactie, je gaat er nu dus direct vanuit dat er geen contacten zijn geweest.
Klachtenprocedure heeft gelopen van 01-08-2013 tot 28-10-2013, met meerdere contacten via reisburo.
Is ook geen kwestie van zwartmaken geweest, ik heb 2 maanden lang de geëigende procedure trachten te volgen, en liep daar tegen muren op.
Mijn klacht werd niet gelezen, bijlagen werden niet bekeken, geen mens staat je persoonlijk te woord, mail altijd anoniem.
Nu,na 1 negatief bericht via facebook en deze site, is er opeens wel iemand die de moeite neemt die haar voorgangers niet namen, en zij komt binnen een dag tot een totaal andere conclusie.
Lekker makkelijke reactie, je gaat er nu dus direct vanuit dat er geen contacten zijn geweest.
Klachtenprocedure heeft gelopen van 01-08-2013 tot 28-10-2013, met meerdere contacten via reisburo.
Is ook geen kwestie van zwartmaken geweest, ik heb 2 maanden lang de geëigende procedure trachten te volgen, en liep daar tegen muren op.
Mijn klacht werd niet gelezen, bijlagen werden niet bekeken, geen mens staat je persoonlijk te woord, mail altijd anoniem.
Nu,na 1 negatief bericht via facebook en deze site, is er opeens wel iemand die de moeite neemt die haar voorgangers niet namen, en zij komt binnen een dag tot een totaal andere conclusie.