LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OAD advertentie

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
makkink1964

OAD advertentie

Ongelezen bericht door makkink1964 »

OAD heeft in onze krant een advertentie geplaatst waarin staat dat voor een vliegvakantie, de kinderen 99 euro moeten betalen. Uiteindelijk bleek (nadat ik getekend had) dat ik 419 euro per kind moest betalen. En je raadt het al: OAD reageerd nergens op!

Eneco klant

Re: OAD advertentie

Ongelezen bericht door Eneco klant »

http://advocaten.startpagina.nl/prikbor ... g-10638162

Re: misleidende advertentie OAD
Gepost door: F.A.M. de Bray ()
Datum: 22 januari 2010 16:29

Geachte heer M. Makkink
een bevriende relatie wees mij op dit bericht. Uw klachtenbrief is door ons op 6 januari in behandeling genomen.
De beantwoording hiervan neemt doorgaans zo'n 3 tot 4 weken in beslag. Zoals ook gesteld in de ANVR-Reisvoorwaarden,
kunt u uw klacht altijd voorleggen aan de Geschillencommissie, mocht u zich straks niet kunnen vinden in onze reactie.
Er geldt wel een bepaalde termijn waarbinnen het geschil ingediend moet zijn, maar deze ligt op minimaal 3 maanden
na bekendwording en ontvangst van uw klacht (in het geval van een klacht voor vertrek van de reis). Uiteraard kunt u ook naar de burgerrechter.
Wij hebben echter de goede gewoonte altijd te reageren op een brief van onze klanten. Wij dienen eerst intern en met andere betrokkenen
te bezien hoe een bepaalde boeking, een produkt, dienst of advertentie tot stand is gekomen, alsvorens wij deze ook nog toetsen
aan de geldende wet- en regelgeving. Dit opdat we, indien hier aanleiding toe is, ons voordeel kunnen doen met de op- en aanmerkingen van onze klanten.
Wij vragen hiervoor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet,
Oad Groep B.V.

F.A.M. de Bray
Juridische Zaken

sprookje

Ongelezen bericht door sprookje »

En je hebt eerst getekend en dan pas de prijs gekregen? Dat geloof ik niet.

A.Storm

Ongelezen bericht door A.Storm »

nee joh, op bepaalde data zijn kinderen 99 euro pp.

en jij hebt natuurlijk op een andere datum geboekt.

wel de kleine lettertjes lezen he!

Juist ja

Ongelezen bericht door Juist ja »

Vreemde klacht dit. Er zijn vast data te vinden waarop de kinderprijzen daadwerkelijk € 99,- zijn.

Gesloten