LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online hotel reservations bij Bookings.nl

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
kasters

Online hotel reservations bij Bookings.nl

Ongelezen bericht door kasters »

Ik heb op 9 Jan. 2005 online een hotel geboekt in het Nuhnetal Hotel te Winterberg voor de periode van 5 t/m 8 Mei 2005 voor het totaal bedrag van 105 euro exclusief toeristenbelasting. Bookings online heeft mij daar ook een bookings bevestiging voor gestuurd per e-mail. Afgelopen weekend in Winterberg bleek het hotel al vol te zijn en hadden ze van onze booking niets vernomen. Wij hebben toen als alternatief een pension gekregen in hetzelfde hotel. Het pension was erg oud en werdt pas schoon gemaakt (aanvullen toilet papier en schone handoeken) na twee keer na vragen bij de front desk.
Bij vertrek bleek dat wij 196 euro moesten betalen i.p.v 105 euro

Kan ik deze kosten nu verhalen bij www.bookings.nl? En zijn er meerdere mensen die dit meegemaakt hebben?

m.v.g Stefan

Gast

Re: Online hotel reservations bij Bookings.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Zo snel mogelijk schriftelijk en per fax je beklag doen.
Eis sowieso de meerkosten terug en bovendien nog een bedrag omdat het vervangende van veel mindere kwaliteit was (als dat inderdaad zo was). Maak e.e.a. duidelijk met rekeningen en foto's.

In de toekomst niet meer via internet maar gewoon via een reisbureau boeken, dan kun je gewoon even langs het reisbureau. Reisbureaus zijn niet perse duurder, zelfs in een hoop gevallen goedkoper doordat ze via reisorganisaties grote aantallen kamers inkopen.
Bovendien kun je dan gewoon onder ANVR-voorwaarden iets boeken.

Gesloten