LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onur Air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Moet je het niet lezen!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

moet je het niet schrijven

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Troela, gaat lekker op diversen zitten en laat deze topic waar die voor bedoelt is.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Het moet toch gaan over Onur,en niet over deze o nzin.!!
Schoenmaker blijf bij je leest!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Precies! Zo is dat!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

wie heeft er nog wat te melden

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Polletje:

Stelling: het is terecht dat Onur Air een vliegverbod heeft gekregen.

A. Onzin, niets aan de hand, ik zou er gewoon mee vliegen
B. Misschien, ik zou wel instappen, maar twijfel wel een beetje
C. Waarschijnlijk, ik stap alleen in als er echt geen alternatief is
D. Terecht, mij krijg je met geen stok aan boord

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn antwoord: D

Tussenstand:

A: 0
B: 0
C: 0
D: 1

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Jaaaaaaaaaaa, eindelijk het verlossende telefoontje gekregen.

We vertrekken as dinsdag om 17.30 met Martinair richting Izmir.
En komen dan de 31 terug, daar weten we nog niet officieel de tijden van, maar waarschijnlijk komen we in de nacht van dinsdag/woensdag terug.

Groeten,
Monique
En nu maar hopen dat je ook in een toestel van Martinair zelf vliegt. Ze huren de laatste tijd veel ouwe bakken in.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Inclusief die ouwe TriStar die Onur ook wel eens heeft ingezet!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Laatste nieuws

Vliegtuigen van onur-air mogen weer landen

TEVREDEN

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door TEVREDEN »

beste mensen
eerst mijn uitslag van de pol dat is een DIKKE A

VORIG JAAR AUGUSTUS ZIJN WIJ OMGEBOEKT VAN FLY AIR NAAR ONUR AIR EN IS ONS PRIMA BEVALLEN AARDIG PERSONEEL EN EEN SUPER GOED VLIEGTUIG HELEMAAL GEEN PROBLEMEN
WIJ HEBBEN VOOR OKTOBER OOK WEER BIJ ONUR AIR GEBOEKT EN STAPPEN ZO WEER IN WANT DE TOESTELLEN ZIJN GEWOON GOED NAAR ONZE MENING
DAT ONUR AIR HIER IN NEDERLAND EEN VLIEG VERBOD HEEFT IS GEWOON EEN POLITIEK SPEL LET MAAR OP VANAF 13 JUNI VLIEGEN ZE WEER ALS ZE NU HET VLIEGVERBOD INTREKKEN STAAT VOORBEELDIG NEDERLAND TOCH GIGANTISCH VOOR SCHUT TEGENOVER EUROPA
TRANSAVIA EN MARTINAIR KOMT HET WEL HEEL GOED UIT ZON VLIEGVERBOD(KASSA VOOR DE NEDERLANDSE VLIEGMAATSCHAPPIJEN BIJNA ALLES WORD IN HUN VOORDEEL OMGEBOEKT EN IN DE TOEKOMST DURFT BIJNA NIEMAND MEER MET EEN TURKSE CHARTER TE VLIEGEN)
BIJ DEZE WIL IK DE NEDERLANDSE VLIEGMAATSCHAPPIJEN VAN HARTE FELICITEREN(MAAR NIET HEUS) DAT ZE ONUR AIR DE NEK AL HALF HEBBEN OMGEDRAAID

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Politiek? Nee hoor, het vliegverbod heeft alles te maken met uw èn mijn veiligheid! Gezien uw (schreeuwerige) reactie bent u totaal voorbij gegaan aan het waarom van het vliegverbod; bij deze dus alvast een goede reis* toegewenst!

* mits Onur nog vliegt natuurlijk; het volgende verbod is namelijk niet van tijdelijke aard!

hharteman

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door hharteman »

Hier een lijstje met totaal viegtuigcrashes per maatschappij.
Aeroflot staat toch aardig bovenaan.
Onur staat er nog niet tussen.

Aeroflot 64
Eastern Air Lines 27
LOT 24
Ethiopian Airlines 19
TWA 19
Iran Air 18
Indian Airlines 17
United Air Lines 17
Avianca 16
Delta Air Lines 16
American Airlines 14
CSA 14
Lufthansa 12
National Airlines 11
PanAm 11
THY 11
Saudi Arabian 10
All Nippon Airways 9
MEA 9
Philippine Air Lines 9
Air France 8
Japan Air Lines 8
KLM 7
Royal Jordanian 7
Aerolineas Argentinas 6
Alitalia 6
Avensa 6
Continental 6
Iberia 6
Libyan Arab 6
VASP 6
Xiamen Airlines 6
Air Vietnam 5
EgyptAir 5
Kuwait Airways 5
Olympic 5
PIA 5
Swissair 5

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Om aan alle discussie een einde te maken:

Laat alle Turken gewoon met Turkse maatschappijen vliegen, met als voorkeur Onur en Fly- air. De (verstandige) Nederlanders met andere maatschappijen. Zo kunnen we van een aantal problemen verlost worden.
:twisted: :twisted: :twisted:

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Als je een een turk uit nederland spreekt zal hij zeggen ik zal nooit met onur-air vliegen

DAT ZIJN TENMINSTE VERSTANDIGE MENSEN

onzin

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door onzin »

wat een g....................

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Op naar pagina 44...

TEVREDEN

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door TEVREDEN »

DUS JE VIND HET ONZIN
IEDEREEN HEEFT EEN EIGEN MENING :twisted:
MAAR ONUR IS NOG NOOIT NEERGESTORT
EN DE PROBLEMEN DIE ONUR NU HEEFT KOMT DOOR DE GEHUURDE TOESTELLEN VAN SWISS AIR
TOCH VREEMD ONUR HUURD ZE EN HEEFT IN NO TIME EEN VLIEG VERBOD
MAAR MARTINAIR HUURT DE ZELFDE VLIEGTUIGEN EN HEEFT GEEN ENKEL PROBLEEM (DAAR KUN JE VAN DENKEN WAT JE WIL MAAR HET IS EN BLIJFT VREEMD)
DE LAATSTE CRASH DIE HET NIEUWS HEEFT GEHAALD IS NOG ALTIJD MARTINAIR (IN FARO PORTUGAL)
EN WAAROM WORD NU BIJNA ALLES OMGEBOEKT NAAR NEDERLANDSE

VLIEGMAATSCHAPPIJEN TURKYEN HEEFT MEER VLIEGMAATSCHAPPIJEN
DAN ONUR AIR
MIJN CONCLUSIE BLIJFT HET DRAAID ALLEEN OM GELD DAT IS GOED VOOR DE VLIEGMAATSCHAPIJEN EN VOOR DE STAATSKAS
ALS DE VLIEGTUIGEN ECHT ZO SLECHT WAREN MOCHTEN ZE OOK NIET IN BELGIE LANDEN
EN EEN TIP VOOR HET IVW MAAK HET INSPEKTIE RAPPORT OPENBAAR DAN WEET IEDEREEN WAAR ZE AAN TOE ZIJN

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ten eerste: wil je niet zo SCHREEUWEN!

Ten tweede: Die gewraakte Tristars waren niet van Swissair (die trouwens allang failliet is), maar kwamen uit Libie, en voldeden niet aan de Europese veiligheidsnormen.

Ten derde: De meeste problemen waren met hun eigen toestellen, met name die oude A300 toestellen.

Ten vierde: De tristars van Martinair kwamen ergens anders vandaan, en voldeden wel aan de veiligheidsnormen.

Ten vijfde: De crash van Martinair had niets van doen met het toestel of de piloten: door een plotseling optredende windshear (plotselinge, zeer krachtige, plaatselijke, neerwaartse luchtstroom) werd het toestel op de baan gekwakt. In die tijd had Faro nog geen windshear waarschuwingssysteem.

Gesloten