LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onur Air
Re: Onur Air
Ik hoop nooit onderste boven te komen vliegen.Want dan weet ik dat het fout zit.En gast nogal wiedes dat er dan geen overlevenden zijn.
Maar ik heb dat ook nog nooit gehoord.Dat scheef hangen vind i al eng.Ik heb dan het idee dat ik tgengas moet geven.Maar tot nu toe is onur netjes op de wielen terecht geland.En een klap band komt wel eens meer voor.Maar als het een buiten nederlands toestel gebeurd komt het met koeienletters in het nieuws.Ik zou zeggen laat vliegen wat vliegt.
Maar ik heb dat ook nog nooit gehoord.Dat scheef hangen vind i al eng.Ik heb dan het idee dat ik tgengas moet geven.Maar tot nu toe is onur netjes op de wielen terecht geland.En een klap band komt wel eens meer voor.Maar als het een buiten nederlands toestel gebeurd komt het met koeienletters in het nieuws.Ik zou zeggen laat vliegen wat vliegt.
Ik begrijp sowieso niet zo goed wat het uitmaakt hoeveel pagina's het gaat worden, tenzij het een vrolijke noot tussendoor is natuurlijk...
Mijn zegen hebben ze.Het gaat tenslotte over 'Onur air. En ook over Fly air.
Mooie toestellen trouwens van binnen.Ik heb het gezien.Waarom heeft transavia soms in het gangpad de monitoren hangen,en sommige hangen boven de zittende passagiers???
Mooie toestellen trouwens van binnen.Ik heb het gezien.Waarom heeft transavia soms in het gangpad de monitoren hangen,en sommige hangen boven de zittende passagiers???
Ja, waarom? Waarschijnlijk omdat bijna niemand kan kijken als ze op de grond staan?
Daar waar de monitoren nog in het gangpad hangen, zijn de wat oudere, maar goede machine's van Transavia.
kan u uw bron gevenOnur air mag niet op Zavetem (belgie) vliegen
vluchten staan nog altijd gepland op zaventem
www.biac.be
Zavetem is een SF plaats waar een turks machine orun tracht te landen.
Zeker geboekt bij Corendon.
Zeker geboekt bij Corendon.
onur vlucht OHY4381 uit istanbul is 90 minuten vertraagd. deze kist die met vluchtnummer OHY4388 van brussel naar ankara zou vertrekken om 00.30 mag absoluut niet vertrekken eerst krijgt de kist een grondige inspectie. verwacht wordt een vliegverbod voor dit toestel.
kijk ook op brusselsairport.be
kijk ook op brusselsairport.be
Vlucht is op dit moment (01.30) alleen maar vertraagd en (nog steeds) niet geannuleerd!
Gaan de Belgen toch verstandig worden!Geplaatst op 23 Mei 2005 00:41 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
onur vlucht OHY4381 uit istanbul is 90 minuten vertraagd. deze kist die met vluchtnummer OHY4388 van brussel naar ankara zou vertrekken om 00.30 mag absoluut niet vertrekken eerst krijgt de kist een grondige inspectie. verwacht wordt een vliegverbod voor dit toestel
Volgens de krant vandaag word het vliegverbod vanOnur Air opgeheven.En misschien wel vandaag.Dit was het nieuws van 23 mei in de krant.Dus ziet het er toch goed uit voor Onur air.Op de voorpagina!!!
Ik heb het ook gelezen .De leuingen moeten in orde zijn en de kraantjes mogen niet meer lekken!!!En ook mag de crew geen bagage neer zetten bij de nooduitgangen.Dat was het zo;n beetje.
Word vervolgt in de krant.
Word vervolgt in de krant.
Het vliegverbod wordt niet opgeheven en de maatregelen worden verscherpt.
Voornoemde verdient navolging in geheel Europa.
Orun kan in Turkije vliegen, geen eoropees land gelukkig.
Voornoemde verdient navolging in geheel Europa.
Orun kan in Turkije vliegen, geen eoropees land gelukkig.
Het staat in de krant of jij het leuk vind of niet.Het staat er.al kom je met heel europa aan,Ik lees de krant en dat geef ik door .!!!
Bedankt hoor gast voor het doorgeven. Zo houden we elkaar toch ook op de hoogte?
@Morgen. Ik heb het al eens meer als vraag hier gezien, maar nogmaals, wie of wat is Orun toch? Het kan toch niet weer een typfoutje zijn.
Als het een andere naam is voor Onur Air, zeg dat dan even, dan weten wij dat!
@Morgen. Ik heb het al eens meer als vraag hier gezien, maar nogmaals, wie of wat is Orun toch? Het kan toch niet weer een typfoutje zijn.
Als het een andere naam is voor Onur Air, zeg dat dan even, dan weten wij dat!
Orun is totaal onbekend en ik weet niet wie het iedere keer ermee op de proppen komt,maar ik heb het over Onur air.En niet over orun want die bestaat niet.En deze forum gaat over : ONUR AIR
Zal blij zijn als dit gedoe ook weer achter de rug is. Inspecties in Istanbul hebben positieve resultaten gegeven, en men bekijkt om het vliegverbod eerder op te heffen. Groot gelijk! Is gelijk heel dit circus ook weer afgelopen. Met name de mensen die denken er iets vanaf te weten, en die zelf nog nooit met Onur gevlogen hebben.. Voor mij geen problemen: Stap gewoon weer in bij Onur Air!