LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onur Air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
aadk

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door aadk »

er zitten hier mensen die graag andere bang maken en graag onbekend blijven.
dit is gewoon stemmingmakerij ik vlieg regelmatig min 3 ker in de maand ook met onur geweest en geloof me er zijn slechtere maatschappijen ook nederlandse die toestellen inhuren.
maar geloof me nu met die verscherpte toezicht is alles heel goed in orde. want een misstap en ze kunnen onur opdoeken.
en daar zitten ze echt niet op te wachten hoor

aad

aaltje

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door aaltje »

Dat bedoel ik dus Aad. Ik lig er echt niet wakker van hoor! Sommigen krijgen er een kick van om zulke berichten op een forum te zetten. Kijk, dat iemand zijn/haar slechte ervaringen op het forum zet, is daar aan toe, want die dingen gebeuren ook, maar om de boel gelijk zo op te histen. Nouja, geef mijn portie maar aan Fikkie.

En mocht Onur alsnog uitgeschakeld worden, neem ik aan, dat mijn reisorganisatie een goed alternatief aanbied. Gelukkig hebben wij ANVR/SGR geboekt , dus wie doet me wat!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

als er voor het moment een firma is in europa dat geen fouten mag maken izal wel het onur air zijn. Want anders hangen ze helemaal.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 27 Mei 2005 10:34 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

als er voor het moment een firma is in europa dat geen fouten mag maken zal wel het onur air zijn. Want anders hangen ze helemaal.

wat is hier ophitsend aan

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Stel je hebt een vriend/vriendin die rondrijdt in een wrak. Laat jij je kinderen met hem/haar meerijden?? De meeste niet!! Waarom dan wel in een niet goed vliegtuig/louche luchtvaartmaatschappij stappen?? Waarom wordt daar zo makkelijk over gedacht??
Ik snap dat niet, nu hebben sommige grote praatjes, maar op t moment dat je in je Onurstoeltje zit en de motoren loeien doe je toch een schietgebedje. Wedden?!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Omdat er met heel veel vliegtuigen iets mis is en niet alleen met die van onur.
Alleen van de ene maatschappij wordt het snel in de doofpot gestopt en van de andere maatschappij wordt er een schepje bovenop gedaan om die moedwillig kapot te maken.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Onur is net aan de bak weer.En gelukkig zijn er toch mensen die toch willen vliegen met hun.Gun het Onur dan ook en de mensen ook.Wil je niet is het ook prima.Maar laat ieder zelf de keus maken en ga niet gelijk bombarderen met quotes en negatieve uit soraken doen en maar steeds terug komen met dat soort mails.Ik ben niet bang ,maar ik heb he idee dat je steeds maar komt om negatieve verhalen neer te zetten.Blijf dan weg en gun mensen met wat ze willen.Ieder andere kist kan dingen mee gebeuren,maar je wenst het niemand toe.Dus hou je fatsoen en draai de plaat eens om!!!Iedereen heb recht om zijn best te doen en om terug te komen.Maar jij bent gewoon een ophitser en verzieker.Dat durf ik hardop te zeggen.je hebt je zegje gedaan,dus hou er is mee op !!!En meer wil ik er niet meer over zeggen. De teller is de ophitser.Knoop dat goed in je oren!Ik gun Onur een kans en ga met ze mee.!!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

9 van de 10 mensen geven uitspraken over Onur Air terwijl ze er nooit mee hebben gevlogen. Onur Air heeft nog nooit een ongeluk gehad KLM heeft het grootste ongeluk allertijden gehad. KLM vloog in de lucht tegen een toestel van PAN AM en Tenerife. En wat dacht u van EL AL in de bijlmer. KLM heeft zo vaak een lekke band en daar word niets over gezegd. Bij Onur Air krijg je zelfs eten en drinken. Niet dat het eten wat is maar je krijgt het dat is van Transavia en KLM niet te zeggen. Ik ben blij dat Onur weer mag landen in Nederland tegenwoordig vlieg ik alleen met Onur en niet met een Nederlander.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

wat zal het straks rustig worden op dit forum als alle onur aanhangers zijn ingestapt in hun bejubelde Onur air. O ja nog een tip: je bent niet verplicht om dit forum te lezen, dus als het je niet bevalt (vrije meningsuiting) dan blijf je toch gewoon weg :wink: :wink:

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom gebruiken de Onur aanhangers toch steeds oneigenlijke argumenten?
"KLM heeft vaak een lekke band". Lekker belangrijk. Elke maatschappij heeft wel eens een lekke band. Niemand zeurt daarover. Een toestel heeft niet voor niets tig banden. Weet je wat voor krachten op zo'n band komen te staan bij het landen? De "klap" van het neerkomen opvangen en binnen een seconde accelereren van 0 naar 250 km/uur, en vervolgens weer hard afremmen.

Als Onur een lekke band heeft, hoor je ook niemand, ook niet als er een vogel in je motor wordt gezogen. Maar wel als ze vervolgens opnieuw met die beschadigde motor willen gaan vliegen.

En als je het echt niet meer weet, dan hup, halen we Tenerife er weer bij. Een ongeluk van 28 jaar geleden. De meeste van de deelnemers hier waren toen nog geen eens geboren of liepen nog in luiers rond.
In de tussentijd is een hop veranderd in de luchtvaart. Alles is een stuk veiliger geworden, maar ik hou mijn hart vast bij die prijsvechters. Zo goedkoop en ook nog gratis eten en drinken. Waarop wordt dan bezuinigd om nog winst te kunnen maken?

klaar

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door klaar »

ze gebruiken oneigenlijke argumeenten om dezelde reden als niet onur aanhangers. Ook die hebben vaak dezelfde stellingen. Over and over again...... Iedereen wil dus gewoon zijn gelijk halen en dat lukt met een topic als dit niet.

En behalve slechte argumenten worden sommige ook nogals eens zielig, agressief en kort voor de wagen. Die kunnen het slechtst tegen hun verlies.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Gast

Geplaatst op 27 Mei 2005 11:19 door Gast
Onur is net aan de bak weer.En gelukkig zijn er toch mensen die toch willen vliegen met hun.Gun het Onur dan ook en de mensen ook.Wil je niet is het ook prima.Maar laat ieder zelf de keus maken en ga niet gelijk bombarderen met quotes en negatieve uit soraken doen en maar steeds terug komen met dat soort mails.Ik ben niet bang ,maar ik heb he idee dat je steeds maar komt om negatieve verhalen neer te zetten.Blijf dan weg en gun mensen met wat ze willen.Ieder andere kist kan dingen mee gebeuren,maar je wenst het niemand toe.Dus hou je fatsoen en draai de plaat eens om!!!Iedereen heb recht om zijn best te doen en om terug te komen.Maar jij bent gewoon een ophitser en verzieker.Dat durf ik hardop te zeggen.je hebt je zegje gedaan,dus hou er is mee op !!!En meer wil ik er niet meer over zeggen. De teller is de ophitser.Knoop dat goed in je oren!Ik gun Onur een kans en ga met ze mee.!!
Naar boven

Gast
Gast

Geplaatst op 27 Mei 2005 13:59 door Gast
9 van de 10 mensen geven uitspraken over Onur Air terwijl ze er nooit mee hebben gevlogen. Onur Air heeft nog nooit een ongeluk gehad KLM heeft het grootste ongeluk allertijden gehad. KLM vloog in de lucht tegen een toestel van PAN AM en Tenerife. En wat dacht u van EL AL in de bijlmer. KLM heeft zo vaak een lekke band en daar word niets over gezegd. Bij Onur Air krijg je zelfs eten en drinken. Niet dat het eten wat is maar je krijgt het dat is van Transavia en KLM niet te zeggen. Ik ben blij dat Onur weer mag landen in Nederland tegenwoordig vlieg ik alleen met Onur en niet met een Nederlander.
Naar boven

Gast
Gast

Geplaatst op 27 Mei 2005 15:39 door Gast
wat zal het straks rustig worden op dit forum als alle onur aanhangers zijn ingestapt in hun bejubelde Onur air. O ja nog een tip: je bent niet verplicht om dit forum te lezen, dus als het je niet bevalt (vrije meningsuiting) dan blijf je toch gewoon weg Wink Wink
Naar boven

Gast
Gast

Geplaatst op 27 Mei 2005 21:29 door Gast
Waarom gebruiken de Onur aanhangers toch steeds oneigenlijke argumenten?
"KLM heeft vaak een lekke band". Lekker belangrijk. Elke maatschappij heeft wel eens een lekke band. Niemand zeurt daarover. Een toestel heeft niet voor niets tig banden. Weet je wat voor krachten op zo'n band komen te staan bij het landen? De "klap" van het neerkomen opvangen en binnen een seconde accelereren van 0 naar 250 km/uur, en vervolgens weer hard afremmen.

Als Onur een lekke band heeft, hoor je ook niemand, ook niet als er een vogel in je motor wordt gezogen. Maar wel als ze vervolgens opnieuw met die beschadigde motor willen gaan vliegen.

En als je het echt niet meer weet, dan hup, halen we Tenerife er weer bij. Een ongeluk van 28 jaar geleden. De meeste van de deelnemers hier waren toen nog geen eens geboren of liepen nog in luiers rond.
In de tussentijd is een hop veranderd in de luchtvaart. Alles is een stuk veiliger geworden, maar ik hou mijn hart vast bij die prijsvechters. Zo goedkoop en ook nog gratis eten en drinken. Waarop wordt dan bezuinigd om nog winst te kunnen maken?



zo met deze onzin kom je wel op 100

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Zal ik mijn duit in het zakkie doen:

Ik zat vorige week naar een poll en discussie programma te kijken over het komende referendum voor de Europese grondwet.
Op een gegeven moment ging het over de dierenbescherming die in de grondwet komt. De presentator vraag aan Henk Angenent (boer en elfstedentochtwinnaar) naar zijn mening.
Deze antwoord: de rechten van het dier worden nu al genoeg beschermd, het wordt tijd om meer aandacht te besteden aan de rechten van de mens: kijk maar eens hoe toeristen vervoerd worden met die Turkse maatschappijen, onze varkens hebben beter vervoer. :roll:

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik bedoel maar! :wink:

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

dus de passagiers van onur zijn nog minder dan varkens

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 30 Mei 2005 07:12 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

dus de passagiers van onur zijn nog minder dan varkens
Nee, er staat dat onze varkens beter vervoerd worden dan toeristen.
Dat wil niet zeggen dat passagiers van Onur minder zijn [wat bedoel je eigenlijk met minder?] dan varkens.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Waar slaat dat nu weer op.
Bij onur word je menselijker behandeld dan bij de Nederlandse maatschappijen.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

he gast van 11.14 ik denk dat jij nog nooit van je leven gevlogen hebt met een nederlandse maatschappij. blijf maar lekker met die turken vliegen. twee staan er nog steeds onder verscherpte controle en lees de berichten maar eens na: 8 kisten neergestort van turkse maatschappijen in de laatste paar jaar. :twisted:

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Pagina 60 dan?

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

vreselijk mooi dat onur air weer in de lucht zit en op de het andere forum mensen al vanaf 30 april in onzekerheid zitten over Phuket air.

Reisorganissaties die nog niet eens contact hebben opgenomen om wat te regelen voor mensen met vetrekdatum eind mei! dat is lekker!

Dus voor jullie allemaal een fijne vakantie!

Gesloten