LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onur Air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Het personeel die het vliegtuig hebben afgetankt hebben dus ws een fout gemaakt, en hierdoor komt Onur Air gelijk weer in een kwaad daglicht. Ik ben zelf verschillende malen met Onur Air gevlogen en vond het altijd prima! Geen vertragingen, vriendelijk personeel etc.
Ik ga in September weer naar Turkije en vlieg dan ook gewoon weer met Onur Air!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Het personeel die het vliegtuig hebben afgetankt hebben dus ws een fout gemaakt, en hierdoor komt Onur Air gelijk weer in een kwaad daglicht. Ik ben zelf verschillende malen met Onur Air gevlogen en vond het altijd prima! Geen vertragingen, vriendelijk personeel etc.
Ik ga in September weer naar Turkije en vlieg dan ook gewoon weer met Onur Air!
Aldus een medewerker van Onur Air....

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Het oudste toestel van MNG is een A300 van 30 jaar oud.
Vermeld er dan bij dat dit een vrachttoestel is en geen passagiers vervoert!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Vermeld er dan bij dat dit een vrachttoestel is en geen passagiers vervoert!
Uh,uh,.....je weet het maar nooit..

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, dat verschil merk je wel als die op je huis terecht komt.... :shock:

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

30 jaar net even oud als het oudste toestel van martinair

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Het personeel die het vliegtuig hebben afgetankt hebben dus ws een fout gemaakt, en hierdoor komt Onur Air gelijk weer in een kwaad daglicht.
Helemaal mee eens! Kijk eens op wat serieuzere, professionele sites en je zult lezen dat het lekken van kerosine NIETS met slecht onderhoud te maken heeft, maar dat dit specifieke probleem zelfs bij de allernieuwste Airbus kan voorkomen. Jammer van de timing..

Het lezen van serieuze, objectieve media en om daar logische conclusies uit trekken: daar hoef je geen Onur Air medewerker voor te zijn hoor.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

alex1972 heeft er echt verstand van met zijn tankdop verhaal.

Nu krijgt de tankdienst weer de schuld, dacht het niet

Wel of geen tankdop maakt geen verschil er zit een klep tussen, veel maatschappijen hebben niet eens een tankdop, die hoeft er ook niet op. probleem zal wel ergens een aansluiting zijn geweest van een pomp of klep. Je ziet dan pas lekkage als er druk op komt door pompen of door dat motor gaat draaien (zit ook een motorpomp op). Daar kan je verder weinig aandoen. Pech, laten maken en dan verder gaan .Dat kan inderdaad iedereen ovcrkomen, pech dat het nu net Onur weer is. MAar ja iedeeen let erop natuurlijk.

figaro figaro

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door figaro figaro »

in turkije lekte datzelfde vliegtuig al.
niet fijn om te weten als je nog met onur moet
ik heb de vakantie geboekt met transavia want ik wil eerst even aanzien hoe het verder verloopt met onur

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Figaro figaro, wat is je bron dat dat al in Turkije lekte, dat is eerder ook al in dit topic vermeld maar ik zie dit niet bevestigd in de mij beschikbare publieke bronnen.

Ik las wel vandaag in het AD dat op scholen in gebieden van vliegvelden de kinderen slechter lezen (pag 5) en als je goed kijk ze je dat ze een Onur vliegtuig op de foto hebben. Krijgen ze hier ook nog de schuld van?

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

de foto in ad bewijst hoe objectief en betrouwbaar de media tegenwoordig nog is. Alles is goed als er maar geld mee teverdienen is

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb de indruk dat er voor het moment veel minder onur vluchten vertrekken naar turkije dan voor het verbod. Voor het verbod had onurair een marktaandeel van bijna 50% in nederland. Nu zie ik maar enkele vluchten per dag gepland staan. Klop mijn veronderstellin?

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Er komen er genoeg over mijn huis heen hoor.Het is druk verkeer boven ons huis.Ik spot ze wel van de kamerkant vliegen ze weg en de keuken kant komen ze binnen.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Zet je wel het raam open als ze binnen komen? Anders geeft het zo´n rommel....

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

:idea: Het klopt, er vliegen behoorlijk veel minder toestellen van onur air nederland vs turkije. bovendien worden veel vluchten gecancelled die eerst wel staan aangegeven.

dus de waarschuwingen om niet met onur air te vliegen hebben wel geholpen. dit ondanks (of mischien wel dank zij) de onur aanhangers die alles probeerden goed te praten met stomme argumenten.

nederlanders zijn dus nog niet zo dom. 62% nee tegen onur air waarschijnlijk :lol: :lol:

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 02 Jun 2005 14:09 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Het personeel die het vliegtuig hebben afgetankt hebben dus ws een fout gemaakt, en hierdoor komt Onur Air gelijk weer in een kwaad daglicht. Ik ben zelf verschillende malen met Onur Air gevlogen en vond het altijd prima! Geen vertragingen, vriendelijk personeel etc.
Ik ga in September weer naar Turkije en vlieg dan ook gewoon weer met Onur Air!


Aldus een medewerker van Onur Air....
Ik ben echt geen medewerker van Onur Air, maar een tevreden passagier. Die bestaan soms ook nog wel hoor, alleen niet op dit forum waarschijnlijk?
Wat ik al zei, ik ben meerdere malen met Onur Air gevlogen (ook binnenlandse vluchten) en ben er tevreden over.
Persoonlijk vind ik het helemaal niet erg als mensen die zo lopen te zeuren met een andere maatschappij gaan vliegen (en dan het liefst naar een andere vakantie bestemming!)

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Gepost door Bericht

Gast
Geplaatst op: 03 Jun 2005 15:14 Onderwerp:



Quote:
Geplaatst op 02 Jun 2005 14:09 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Het personeel die het vliegtuig hebben afgetankt hebben dus ws een fout gemaakt, en hierdoor komt Onur Air gelijk weer in een kwaad daglicht. Ik ben zelf verschillende malen met Onur Air gevlogen en vond het altijd prima! Geen vertragingen, vriendelijk personeel etc.
Ik ga in September weer naar Turkije en vlieg dan ook gewoon weer met Onur Air!


Aldus een medewerker van Onur Air....



Ik ben echt geen medewerker van Onur Air, maar een tevreden passagier. Die bestaan soms ook nog wel hoor, alleen niet op dit forum waarschijnlijk?
Wat ik al zei, ik ben meerdere malen met Onur Air gevlogen (ook binnenlandse vluchten) en ben er tevreden over.
Persoonlijk vind ik het helemaal niet erg als mensen die zo lopen te zeuren met een andere maatschappij gaan vliegen (en dan het liefst naar een andere vakantie bestemming!)




Gast
Geplaatst op: 03 Jun 2005 15:02 Onderwerp:



Dan bij jij dus de eerste die erin stapt




Gast
Geplaatst op: 03 Jun 2005 14:59 Onderwerp:



Kijk als het vliegtuig vol zit met domme mensen is er opzich niet zo veel aan de hand




Gast
Geplaatst op: 03 Jun 2005 14:49 Onderwerp:



Wacht maar tot die verkiezingen komt!!!! Dan word het pas feest!!Maar onur vliegt,of je het leuk vind of niet.En de toestellen zitten vol.




Gast
Geplaatst op: 03 Jun 2005 14:42 Onderwerp:



Het klopt, er vliegen behoorlijk veel minder toestellen van onur air nederland vs turkije. bovendien worden veel vluchten gecancelled die eerst wel staan aangegeven.

dus de waarschuwingen om niet met onur air te vliegen hebben wel geholpen. dit ondanks (of mischien wel dank zij) de onur aanhangers die alles probeerden goed te praten met stomme argumenten.

nederlanders zijn dus nog niet zo dom. 62% nee tegen onur air waarschijnlijk
Maar ze hebben wel bijna allemaal overgeboekt naar andere turkse maatschappij want er zijn weinig extra nederlandse vluchten

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Natuurlijk zijn er ook betere turkse maatschappijen die wel volgens de regels handelen. Slechts 3 van de tien turkse maatschappijen lappen de regels aan hun vliegerslaars

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, dat klopt.Ik heb de ramen opengedaan en ze vlogen de kamer door en de keuken uit naar schiphol.Ben ik ernu geheel van af!!!

Har

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Har »

Onur en verhaal over de lekkende machines in Eindhoven.


1 wie afgetankt heeft is niet belangrijk, de piloot is verantwoordelijk, de turkse piloten liggen liever te pitten tijdens de controles in verband met hun toegestane vlieguren.

2. de vluchtleiding heft het toestel terug moeten fluiten.

3. Onur beroept zich op een toevallig incident.


Eindhovens Dagblad vanochtend:

Onur gaat de vluchten vanuit Schiphol met 20 stuks per week verminderen en overweegt om alle vluchten vanuit Schiphol te staken,

Reactie:

Hoe eerder hoe beter

Gesloten