LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onvolledige reisinformatie

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
inwi

onvolledige reisinformatie

Ongelezen bericht door inwi »

Op een website fly-drive Orlando- Orlando uitgezocht, heenvlucht non stop met tijden aangegeven, terugvlucht - tijden en bijzonderheden nog niet bekend, vervolgens naar een vestiging van deze reisorganisator geweest om te boeken, hier werd ik verrast met ‘n tussenstop in Miami op de terugvlucht, op de site werd niet gesproken over 'n tussenstop.
Volgens de reisbureaumanager is dit gebruikelijk bij ;n terugvlucht vanaf Orlando, t, Via div. e-mails mijn teleurstelling/ergernis uitgesproken, men bleef op het standpunt staan dat vluchttijden cq vluchtbijzonderheden onder voorbehoud zijn.
Om alsnog een blije reiziger van mij te maken, voorgesteld ons op de terugvlucht in de comfort- ipv economyklasse te laten reizen, hier is negatief op gereageerd.
In mijn beleving had de tussenstopinfo op site moeten staan, zeker wanneer het gebruikelijk is dat er in Miami gestopt wordt.
Overigens reis wel geboekt.

kweenie

Re: onvolledige reisinformatie

Ongelezen bericht door kweenie »

Als er niet expliciet bij staat of het al dan niet meer tussenstop is, dan is er toch geen reden om aan te nemen dat het 'dus' ook zonder tussenstop zou zijn? Ik zie dan ook geen reden waarom de reisorganisatie iets bijzonders voor je zou moeten regelen.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

inwi schreef:..............Om alsnog een blije reiziger van mij te maken, voorgesteld ons op de terugvlucht in de comfort- ipv economyklasse te laten reizen.............
Grappenmaker :D :D

stefanhouterman

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

inwi schreef:Op een website fly-drive Orlando- Orlando uitgezocht, heenvlucht non stop met tijden aangegeven, terugvlucht - tijden en bijzonderheden nog niet bekend, vervolgens naar een vestiging van deze reisorganisator geweest om te boeken, hier werd ik verrast met ‘n tussenstop in Miami op de terugvlucht, op de site werd niet gesproken over 'n tussenstop.
Volgens de reisbureaumanager is dit gebruikelijk bij ;n terugvlucht vanaf Orlando, t, Via div. e-mails mijn teleurstelling/ergernis uitgesproken, men bleef op het standpunt staan dat vluchttijden cq vluchtbijzonderheden onder voorbehoud zijn.
Om alsnog een blije reiziger van mij te maken, voorgesteld ons op de terugvlucht in de comfort- ipv economyklasse te laten reizen, hier is negatief op gereageerd.
In mijn beleving had de tussenstopinfo op site moeten staan, zeker wanneer het gebruikelijk is dat er in Miami gestopt wordt.
Overigens reis wel geboekt.
Zoals je schrijft, is het duidelijk gemeld, dat er nog geen gegevens voor de terugvlucht zijn.

Dus dat bij de vestiging dan toch nog de tijden en tussenstop bekend zijn, is perfect gereageerd.

Niet tevreden, dan had ik niet geboekt.

Maar later kwam de aap uit de mouw, dat je ff wilt profiteren, omdat na jou mening het niet juist is, dat het op de website niet vermeld is/was.

Misschien op dit tijdstip nog niet bijgewerkt.

popbizzart

Ongelezen bericht door popbizzart »

Voor zover als ik weet is er bij deze vlucht altijd een stop op de terugweg.
Wij hebben de zelfde reis geboekt en ons is het wel verteld.
Het is ook de enige maatschappij die vanuit Amsterdam rechtstreeks op Orlando vliegt.
Dus je keuze is simpel, een reis met 1 of 2 tussenstops. Nooit zonder tussenstop.

stefanhouterman

MichielFRL schreef:Welke airline vliegt er rechtstreeks op Orlando?
http://www.skyscanner.nl/vluchten-naar/ ... orida.html

stefanhouterman

MichielFRL schreef:
stefanhouterman schreef:
MichielFRL schreef:Welke airline vliegt er rechtstreeks op Orlando?
http://www.skyscanner.nl/vluchten-naar/ ... orida.html
Geen rechtstreekse vluchten gevonden.
Wij vlogen op de terugweg via Atlanta.

http://www.tui.nl/vliegtickets/reserveren/prijzen/

Gesloten