LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oude chauffeurs

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
CosmoReizen

Oude chauffeurs

Ongelezen bericht door CosmoReizen »

:cry: Hoe oud mag een touringcarchauffeur zijn? Zelf heb ik meer dan 20 jaar achter het stuur van een Touringcar gezeten maar dit heb ik bij géén van de bedrijven waar ik heb gewerkt meegemaakt. Een chauffeur van 72 jaar oud die pendelt op de wintersport, het is echt waar en ik weet zeker dat ik nooit in deze bus zal stappen want het is er één van Klomp. Natuurlijk weet u het al: Ben je een ASO en lomp, kom rijden bij Klomp !

Blaf...

Re: Oude chauffeurs

Ongelezen bericht door Blaf... »

Geintje zeker?????

CosmoReizen

:cry: NEE, helaas geen geintje. Bij Klomp Touringcars uit Soest rijdt inderdaad een chauffeur van 72 jaar nog geregeld op het buitenland en doet ook pendeldiensten.

Soraya

Ongelezen bericht door Soraya »

En wat is daar mis mee dan? Wij gaan regelmatig met de bus naar Spanje (pendel). Als die persoon nog goed functioneerd en gekeurd is, durf ik rustig bij hem in de bus te stappen.

Ik doe dat liever, dan bij een jonger maar o zo dik figuur in de bus te stappen! Die zien er vaak ook niet zo gezond uit. Niet dat ik iets tegen dikke mensen heb, integendeel zelfs, maar wat u hier boven schrijft is ook leeftijds discriminatie.

burtie

Ongelezen bericht door burtie »

Regelmatig worden rijders van de weggehaald meestal hogere leeftijd.

Wel is een feit dat ouderen meer verantwoordelijksheids gevoel hebben dan jongeren.

Maar laat jongeren dat maar doen

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

:twisted: wat een gemenen truuk om collega,s van Toeropereters
zo te vernederen jullie deugen zelf niet eens met je busmaatschappij.
allemaal van de uode bussen en oude chauffeurs.
balletjes. ik ben zelf ook buschauffeur dus ik weet toevallig dat bij klomp geen chauffeurs van 72jaar in dienst zijn .
de oudste is 62jaar en de jongste is 32jaar.balletjes.

CosmoReizen

:P :P :P Is te hopen dat andere chauffeurs beter Nederlands schrijven dan jij, als je niet eens weet hoe je touroperators schrijft hoor je al helemaal niet thuis op een touringcar (of zoals jij wilt Toeringkar). En als je zelf chauffeur bent moet je maar eens goed luisteren als je onderweg bent, steek je soms nog wat van op.

CosmoReizen

:o Bijna vergeten. Ik kom gewoon voor mijn naam uit en ben geen anonieme GAST.

Blaf...

Ongelezen bericht door Blaf... »

He joh hij komt uit Drenthe

Hoog en droog :idea:

Gast

:oops: :arrow: :lol: ik blijf lachen over die uitspraak van jullie,
maarik kom wel voor de waarheid uit.met je oude bussen,
van jullie de groeten .

Gast

:oops: :arrow: :lol: ik blijf lachen over die uitspraak van jullie,
maar ik kom wel voor de waarheid uit. met je oude bussen,
die jullie berijden de groeten een chauffeur uit utrecht.

CosmoReizen

:?: Waar heb je het over? Wij hebben helemaal geen bussen, laat staan oude, misschien in de war met een ander? Wij organiseren reizen en gebruiken daar alleen touringcars voor van erkende Kema Keurmerk Busbedrijven. Die uit de grond geschoten taxibedrijven di er ook wat touringcars op na houden maken de handel alleen maar kapot en om zo goedkoop te werken zetten ze er dan of jonge onervaren chauffeurs op of veel te oude oproepkrachten. Persoonlijk gun ik ook een oudere chauffeur zijn plezier, maar laat deze zich bezighouden met schoolreisjes en dagtochtjes in Nederland en niet op een pendelbus naar de Spanja en Oostenrijk rijden (of verder).

JH

Ongelezen bericht door JH »

Wat een gel** over de leeftijd van buschauffeurs. Zo lang iemand gezond is en in staat is om het werk goed te blijven doen, prima toch.
Een betere mentaliteit dan iemand die al met zijn 40e naar zijn pensioen toeleeft.

Gast

Ja, wat een gelul over de leeftijd van buschauffeurs. Maakt toch niet uit of je in een bus rijst of niet? Al die ouwetjes in auto's zijn veel gevaarlijker, want die hebben niet zo'n ervaring met rijden en doen het toch.

Gast

burtje;wat is bij jou te oud voor een chauffeur .En waarom kan in jou ogen een ouder iemand minder goed een touringcar besturen.
Misschien heb jij wel een leeftijd in je hooft wanneer iemand kan stoppen met werken.

Gast

Burtje kan niet rijden omdat hij geen rijbewijs heeft of per ongeluk gekregen bij een pakje boter.Die man kan rijden als de beste en weet de weg.Beter als die jonge want die denken dat ze kunnen rijden,maar
niet die ervaring die de oudere busschauffer wel heeft.Wat een betweter die Burt.Maar waarom zo;n oude forum opduikelen gast ???
Maar het zij zo.

Gesloten