Ik heb nergens gelezen, dat TS de schuld bij de KLM legt, veel meer nog, dat ze weten fout geweest te zijn, om de AV niet gelezen te hebben en te laat op het vliegveld geweest te zijn.TS heeft de vlucht gemist en de KLM niet tijdig geinformeerd. Uit de vervolgtekst meen ik op te maken dat TS gewoon niet op tijd op de luchthaven was want TS zegt even verder "We kwamen, nu ruim van te voren op luchthaven Barcelona aan". Hoe dan ook en om wat voor reden dan ook, dit blijft gewoon trekken aan een dood paard waarbij de enige die iets te verwijten valt TS zèlf is.
In het OP staat er duidelijk genoeg, wat dit voor een inpact gehad heeft.
Het OP is ook als waarschuwing bedoeld.
Jan 42 schreef:Het moet wel fijn zijn om alles te weten, jullie hebben samen meer dan 10 duizend berichten gestuurd naar mensen. Ik heb er eens wat gelezen. Leuk, alles beter weten dan anderen, zeker niets beter te doen dan mensen af te zeuren?
Ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die het niet weten, dus die wil ik helpen met dit verhaal, zodat het hun niet overkomt. Omdat ik weet dat als mensen iets kopen wat gangbaar is niet altijd de volledige 20 parafen lange voorwaarden gaan lezen, omdat ze er van uit gaan dat er geen vreemde dingen in staan bij bedrijven als de KLM. En al jaren vliegen. Bovendien had de medewerkster het gewoon even kunnen zegen, gewoon als service.
Het is een regel, zoals vele hier al hebben laten weten,welke niet normaal is en veranderd moet worden.
En Newmickey zoals je kan lezen, weten de meeste mensen niet van deze clausule , want het is NIET bekend.
Dat jij dat wist wil nog niet zeggen, dat er alle mensen op de hoogte zijn van dit klantonvriendelijke artikel uit de AV, om dan te zeggen het is algemeen bekend.