LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pegasus air
Pegasus air
Heeft iemand ervaringen met deze vliegmaatschappij?
Zowel positief als negatief. Ik heb het eerlijk gezegd niet zo op Turkse maatschappijen, maar helaas was er bij onze geboekte reis geen ander alternatief.Alvast bedankt,
Groetjes Cis
Zowel positief als negatief. Ik heb het eerlijk gezegd niet zo op Turkse maatschappijen, maar helaas was er bij onze geboekte reis geen ander alternatief.Alvast bedankt,
Groetjes Cis
Re: Pegasus air
Vlie geregeld met Air Pegasus, is één ban de betere maatschappijen en eigendom van de grootste Turkse bank.
Pegasus is de beste maatschappij die er is in Turkije. Hij is echt prima!
prima maatschappij,vriendelijk personeel,goed eten aan boord,kortom niets mis mee
Kan wel een prima maatschapij zijn wij hebben helaas hrel veel vertraging gehad, toen wij incheckte op het vliegveld was ons pegasus vliegtuig nog niet vertrokken uit antalaya. Dus ik ben niet zo tevreden
Vertraging kan iedere maatschappij hebben.
Daarmee hoeft het nog geen slechte maatschappij te zijn.
Daarmee hoeft het nog geen slechte maatschappij te zijn.
Bedankt voor jullie reacties! Ik stap morgen in ieder geval met een goed gevoel het vliegtuig in!
:pegasos is voor ons een verademing geweest in vergelijkeing met zelf vele nederlandse chartermaatschapijen
Nou, mijn ervaring is dat juist die Turkse maatschappijen er vaak een zootje van maken voor wat betreft vliegtijden en vertragingen. Geef mij maar de vertrouwde Transavia of nog beter Martinair.
Maargoed, ieder zijn/haar mening toch? Pegasus Airlines kan men wel bij de betere maatschappijen zetten, dat wel!
Maargoed, ieder zijn/haar mening toch? Pegasus Airlines kan men wel bij de betere maatschappijen zetten, dat wel!
Ik heb zeer regelmatig met Turkse maatschappijen gevlogen en slechts 1 keer problemen gehad tijdens een binnenlandse vlucht....
Ik werd toen op een vliegtuig eerder gezet dan dat ik zou gaan, omdat hun dat beter uit kwam....
Verder is het altijd goed gegaan en nog nooit een minuut vertraging gehad.....
Ik werd toen op een vliegtuig eerder gezet dan dat ik zou gaan, omdat hun dat beter uit kwam....
Verder is het altijd goed gegaan en nog nooit een minuut vertraging gehad.....
Okè. Maar heb je dan ook al eens met Nederlandse charters gevlogen zodat je het kunt vergelijken?
Wij hebben 3x met een turkse maatschappij gevlogen en alle 3 x vertragingen, late vertrek,vroege terugreis en soms ook van die gammele toestellen.
2 x met Nederlandse charter. 1x Transavia en 1x Martinair. en dat was pas een verademing.
Maar laten we het er maar op houden, dat wij dan zeker pech hebben gehad met de turkse charters.
Wij hebben 3x met een turkse maatschappij gevlogen en alle 3 x vertragingen, late vertrek,vroege terugreis en soms ook van die gammele toestellen.
2 x met Nederlandse charter. 1x Transavia en 1x Martinair. en dat was pas een verademing.
Maar laten we het er maar op houden, dat wij dan zeker pech hebben gehad met de turkse charters.
Ik heb 1 keer met een nederlandse chatter gevlogen en alleen maar problemen gehad.
Wel vertragingen, wel ongunstige vliegtijden....
Plus dat ze nog veel duurder zijn ook.
Geef mij dus maar de tukse vliegmaatschappijen....
Wel vertragingen, wel ongunstige vliegtijden....
Plus dat ze nog veel duurder zijn ook.
Geef mij dus maar de tukse vliegmaatschappijen....
veel duurder, ja....
Wanneer ik met een nederlandse chatter wilde kon ik het dubbele neertellen....
Geef mij dan maar een Turkse chatter, zit in beide even lang.
Wanneer ik met een nederlandse chatter wilde kon ik het dubbele neertellen....
Geef mij dan maar een Turkse chatter, zit in beide even lang.
Nu, wij gaan meestal in Mei en September en waren alle 3 x met de turkse maatschappij / vage reisorganisatie,s zeker € 75 p.p duurder uit. Moet er wel bij zeggen, dat wij altijd met de OAD gaan en willen ook niet anders.
Ik heb altijd kunnen kiezen tussen een nederlandse chatter of turkse chatter, waarbij de nederlandse chatter ongunstigere tijden had om te vliegen voor ons en het dubbele rekende....
Dus wanneer jij andere ervaringen hebt.......
Overigens boekte ik juist nooit via OAD......
Dus wanneer jij andere ervaringen hebt.......
Overigens boekte ik juist nooit via OAD......
Dat kunne kiezen kan! Konden wij ook, maar als je een half jaar of 3 maanden van te voren boekt, kunt je nooit al je vliegtijden weten. Misschien wel met een lastminute, maar niet als je allang van te voren boekt. Kiezen van maatschappij, ja, maar kiezen van tijd, nee. Bestaat niet. Dat kan alleen bij lijnvluchten.
Maargoed, volgend jaar ga ik toch weer naar Spanje dus, maak ik me maar niet meer druk om welk vliegtuig we gaan.
Jij ook nog een hele goeie reis, wanneer je ook gaat!
Maargoed, volgend jaar ga ik toch weer naar Spanje dus, maak ik me maar niet meer druk om welk vliegtuig we gaan.
Jij ook nog een hele goeie reis, wanneer je ook gaat!
ik boekte altijd maar een week of 2 - 3 van te voren en over het algemeen weten ze dan de richttijden al.