LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Peter Langhout

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Har

Peter Langhout

Ongelezen bericht door Har »

Einde deelnemerschap Langhout: betalingen voor bestaande
boekingen gedekt.
Alle reizen die tot en met 4 januari 2006 bij Peter Langhout
Reizen geboekt zijn blijven onder de garantieregeling van SGR
gedekt.

Je kunt beter de toekomstige contacten stoppen met P L, volgens Teletekst staat P L ze op punt van omkiepen en hebben ze een ander bedrijf ingehuurd met een SGR aansluiting om weer boekingen te laten plaats vinden.

Jammer ik heb in het verleden vaak met ze gereist tot volle tevredenheid.

ayol
Berichten: 39
Lid geworden op: 14 jun 2005 19:33

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door ayol »

Jammer van deze organisatie !!!!!!!!!!!!!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door G7 »

Tjeetje Har. :roll: Moet je daar nu weer een extra topic voor openen? D'r stond hier toch al een topic over PL?

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door eeliane »

Peter Langhout eindelijk eens een toontje lager...

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door ronald g »

Waait wel weer over. Maak je toch niet zo druk.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door eeliane »

Nou denk niet dat t overwaait hoor, dit is het begin van het einde...

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door ronald g »

Ik weet de laatste berichten niet maar ga er van uit dat er niemand gedupeerd wordt.

Har

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door Har »

De Hr P Langhout gaat PL financieel bijspringen om weer lid van de club te kunnen worden, zo zie je maar hoeveel geld hij eruit gesluist heeft.

Nooit meer boeken bij PL.

John Scheepers
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 okt 2005 09:34

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door John Scheepers »

:D
Laatst gewijzigd door John Scheepers op 31 jan 2006 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Sterre37
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jan 2006 11:40

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door Sterre37 »

PL is lang niet meer wat het is geweest. Onlangs had ik mijn ouders een excursiereisje naar Luxemburg gegeven. Excursies waren gezellig, vooral voor de oudere onder ons die daar van houden, maar de slaapgelegenheid wat een uitgekleed drama. Toch zonde, want 3 dagen voor bijna 400 eur vind ik echt duur.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

John,

Ik kan slechts op 1 detail ingaan. Namelijk het feit dat jij een kortingsbon hebt geaccepteerd, die verzilverd kon worden bij een eventueel te maken volgende reis. Nooit doen, zoiets. Ik zal zeggen waarom.

Ik heb het zelf meegemaakt dat ze bij mij ook met dat geintje aan kwamen.

Maar als jij om de een of andere reden niet tevreden bent geweest over je reis, dan ga je toch niet NOG een keer met diezelfde maatschappij op stap, alleen omdat je je kortingsbon anders niet kan gebruiken?

Ik kreeg die eens aangeboden van Kras reizen, die zojuist Eurotex hadden overgenomen. Met de reis met Eurotex was van alles mis, en ik had besloten nooit meer met ze op reis te willen.

Ik meldde dat toen aan Kras, en ook dat ik al diverse keren had geklaagd over de afwikkeling van alles wat was misgegaan. Kras bood me toen een bon aan van 150 gulden, te verzilveren op een volgende reis. Maar ik zei: een afwikkeling van een klacht, dient betrekking te hebben op de reis waar iets mee is mis gegaan, en niet op een eventueel te maken volgende reis.

Kras begreep mijn standpunt, en boekte prompt 150 gulden terug op mijn rekening.

toos123
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jan 2006 12:50

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door toos123 »

Mijn dochter had een reisje geboekt bij Pl voordat ze door de SGR aan de kant waren gezet. PL had het zelf geannuleerd omdat er niet genoeg deelnemers waren. Mijn dochter wilde haar geld terug, dat was geen probleem. binnen 2 weken zou ze het hebben. Nou mooi niet. Ze heeft naar de administratie van PL gebeld en kreeg als antwoord dat het nog wel even kan duren omdat ze een probleem met de bank hebben. Gaat eerst je reisje niet door en krijgt ze ook d'r geld niet terug dus fijne organisatie die Peter Langhout :evil:

Har

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door Har »

Dit is toch een bekend verhaal van P L , Toos ?.Vervelend genoeg overigens voor jouw dochter. :(

Schiet het geld maar voor aan je dochter ter overbrugging.

Gesloten