Op de website van Peter Langhout wordt een 15 daagse reis naar Skala Kallonis te Lesbos Griekenland aangeboden inclusief autohuur met verzekering en alles er op en aan. Je kunt kiezen uit 3 modellen. Vertrek 24 april. Dus op 19 januari hebben wij deze reis geboekt en op 20 januari kregen per mail de factuur en bescheiden door. De auto was niet vermeld. Dus gebeld met Peter Langhout. Helaas het was een foutje op de website de auto hoorde er niet bij. Het staat met koeieletters boven aan de aanbieding! Het enige wat ze konden doen was de reis kosteloos annuleren. Daar gaat onze vakantiedroom.
Ik ben hier zeer boos over en heb ook bij hun een klacht ingediend. Ik vind wat ze aanbieden op de website moeten ze ook nakomen.
Wat zou ik hier nog verder aan kunnen doen
groetjes Karin
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] peter langhout
-
Re: peter langhout
We hebben in februari 2008 een reis geboekt bij Peter Langhout. Vanaf dat moment dat de boeking geplaatst is zijn er allerlei dingen fout gegaan (bijv. 'vergeten onze teveel betaalde vliegtax terug te betalen'). Maar Peter Langhout staat niet voor open voor deze klachten. Zo moesten we zelf ontdekken dat we niet op zaterdag 11 oktober zouden vertrekken maar op zondag 12 oktober en dan ook nog eens om 21.20 uur van Eindhoven (terwijl eerst van Schiphol). Vraagt de medewerker nog of dit een probleem is, ja, antwoord was JAMMER DAN.
Waar we vooral tegenaan lopen is het feit dat je op het moment van 't boeken van de reis er vanalles gedaan kan worden, zoals het verhogen van allerlei taxen, de prijs die in eens veel hoger is dat op internet staat, maar ook de reisdatum aanpassen van zaterdag naar zondag. Wat kun je als consument BRAAF ACCEPTEREN of je geld terug krijgen. Als de kinderen zich helemaal verheugt hebben op de reis en al zijn ingeent is dat eigenlijk geen optie meer. Met 6 personen kun je niet zo maar even omboeken de laatste 2 weken voor de herfstvakantie
Waar we vooral tegenaan lopen is het feit dat je op het moment van 't boeken van de reis er vanalles gedaan kan worden, zoals het verhogen van allerlei taxen, de prijs die in eens veel hoger is dat op internet staat, maar ook de reisdatum aanpassen van zaterdag naar zondag. Wat kun je als consument BRAAF ACCEPTEREN of je geld terug krijgen. Als de kinderen zich helemaal verheugt hebben op de reis en al zijn ingeent is dat eigenlijk geen optie meer. Met 6 personen kun je niet zo maar even omboeken de laatste 2 weken voor de herfstvakantie
als je op dit forum Peter Langhout intypt wil je nooit meer me deze "reisorganisatie" op vakantie.
Wij hebben alleen maar negatieve ervaringen met dit bedrijf.
Wij hebben alleen maar negatieve ervaringen met dit bedrijf.
-
Idem dito!Wij hebben alleen maar negatieve ervaringen met dit bedrijf.