| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] prijsoplichting bij de jong intra reizen
prijsoplichting bij de jong intra reizen
ik heb een reis gezien bij de jong intra reizen, riwo hotel skicentrum te Harrachov in Tsjechie 4 maart 2006. Bij de prijs staat voor 2 weken
€ 164 pp. Daaronder staat als je voor 31 oktober boekt ontvangt u 10 % vroeg boekkorting. Nou vergeet dat maar !!!! Volgens hun zeggen is dat al van de prijs afgetrokken. Kan dit zo maar of is dit iets voor een consumentenhulp/consumentenbond.
Zelf vind ik dit bedrog, iets beloven maar achteraf is het al van de prijs afgetrokken.
€ 164 pp. Daaronder staat als je voor 31 oktober boekt ontvangt u 10 % vroeg boekkorting. Nou vergeet dat maar !!!! Volgens hun zeggen is dat al van de prijs afgetrokken. Kan dit zo maar of is dit iets voor een consumentenhulp/consumentenbond.
Zelf vind ik dit bedrog, iets beloven maar achteraf is het al van de prijs afgetrokken.
Re: prijsoplichting bij de jong intra reizen
Je kan dit op z'n zachts gezegd misleidend noemen.
Ik heb even gekeken, en er staat:
Ik heb even gekeken, en er staat:
Bij de andere aanbiedingen staat dat dit reeds in de prijs is verwerkt. Bij de vroegboekkorting staat dit niet, dus ga ik er ook van uit dat je die korting nog krijgt.Aanbieding 4=3 & 14=10: Bij verblijf in de perioden 3/12-21/12 en 4/3-8/4.
(Deze aanbieding is reeds in de vermelde prijs verwerkt)
Aanbieding 7=6: Bij verblijf in de periode 2/1-3/2.
(Deze aanbieding is reeds in de vermelde prijs verwerkt)
Type kop hier!
15% KORTING Via de receptie ontvangt u 15% KORTING op de Teufelberg SKIPAS.
Type kop hier! VROEGBOEKKORTING Indien u boekt voor 31/10/2005 krijgt u 10% vroegboekkorting.
Wat als je nou niet voor 31 oktober boekt, wordt er dan 10% bij de prijs opgeteld????
als je zo zit te springen voor die 10 % op een bedrag van van 165 euro is het beter dat je helemaal niet op vakantie gaat..... blijf hier en ga een keer lekker eten dan is het geld ook weg. ongelooflijk wat een gemier, de reis is bijna gratis. misschien betalen ze wel uit als je meegaat....en dan is het nog te duur voor je. een biertje in die streek kost ook al 80 eurocent, en dan heb je maar een halve liter....ongelooflijk wat een publiek...janxx.