LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reactie geweigerd op website Sunweb over gemaakte reis.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
wim-hoogezand

Reactie geweigerd op website Sunweb over gemaakte reis.

Ongelezen bericht door wim-hoogezand »

Hoi,

Wij hebben via Sunweb een vakantiereis gemaakt naar Kreta naar Hotel Pefana Village-All inclusive...

Over dit hotel wilde ik op de site van Sunweb een reactie plaatsen maar Sunweb weigert om het te plaatsen ze willen alleen positieve reactie zien.
http://zon.sunweb.nl/redirect.asp?url=b ... reiswijzer

Heb de gevraagde gegevens verstrekt maar ze vertikken het om het te plaatsen wil graag andere mensen waarschuwen voor dit Hotel.

Dit is hun antwoord:
Wij hebben van u een reactie ontvangen over Hotel Pefana Village-All inclusive. Aangezien het een (enigszins) negatieve reactie betreft ontvangen wij graag uw reserveringsnummer en vertrekdatum alvorens wij besluiten of uw reactie op de site geplaatst wordt.

Toch wel heel kinderachtig..

Wim

Dilbert29

Re: Reactie geweigerd op website Sunweb over gemaakte reis.

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Lijkt me eigenlijk wel een logische voorzorgsmaatregel. Ze willen eerst checken of je echt wel in het hotel bent geweest voordat je een klacht neer kunt zetten.

Waarschijnlijk hebben ze in het verleden slechte ervaringen gehad met mensen die klagen zonder er ooit geweest te zijn.

geengast

Ongelezen bericht door geengast »

Heel logisch toch, van de site www.vakantiereiswijzer.nl is bekend dat hotels duizenden euro's betaalden om een goede vermelding te krijgen EN ook betaalden om concurrenten van een slecht verslag te voorzien.
Velen die daar een commentaar schreven hebben de hotels nog nooit van dichtbij gezien.

Da's internet...

wim-hoogezand

Dit staat op hun site:

"Reacties over deze accommodatie

Lees hier de persoonlijke ervaringen van onze klanten!
Bent u zelf in deze accommodatie geweest en wilt u ook uw mening laten horen? Plaats dan een reactie over deze accommodatie."
-------------------------------------------------------------------------------

Dus ik word uitgenodigd om mijn "persoonlijke ervaring" te vermelden.
Maar als dat alleen maar positief mag zijn kunnen ze die optie beter schrappen.
Ik ben er geweest van 20/05-27/05/2006.
Op zondag kregen we speklapjes als enige vlees. een dag later iets ronds wat niet was te herkennen..
De keuken is daar een drama
Ik heb dat ook aan de Hostess ter plaatse kenbaar gemaakt en die zei ook dat het een bekend probleem is en dat "haar baas" het nu zou oppakken.
Dus deze "eet"ervaring wilde ik op de site zetten.

ps.. www.vakantiereiswijzer.nl plaatste het zonder problemen.
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... a-village/

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Sunweb zal het ook plaatsen zodra jij aangetoond hebt dat je er geweest bent. Zoals Geengast al aangaf wordt hier teveel mee gefraudeerd en is het verre van betrouwbaar.

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Sunweb wil niet alleen positieve reacties zijn, er staan zowel positieve als negatieve reacties op. Ik denk dat gewoon niet alles wordt geplaatst, om het geheel nog beheersbaar te houden plaatsen ze een selectie van de reacties

wim-hoogezand

Die gegevens hebben ze al van mij gekregen zoals men kan lezen.
Toch blijf ik het censuur vinden..

Als ze vragen om persoonlijke ervaringen zouden ze dit moeten plaatsen.

Maar ik snap het wel ze zijn bang dat ze deze reis dan niet meer verkopen.

basduijn

Ongelezen bericht door basduijn »

Ik ken dat. Ik heb op diezelfde website ook ooit eens een reactie gegeven en daarbij een rapportcijfer van een 3 gegeven. Ik was trouwens de enige die een reactie had gegeven.

Toen ik een dag later nog eens keek was het rapport ineens een 6,5 omdat iemand anders 5 x een 10 had gegeven.

Toeval?? Ik denk het niet hoor .... ;-)

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

niet geheel betrouwbaar dus :wink: 'k staar me ook zeker niet blind op de recensies hoor, 'k ga zelf volgende week met Sunweb op vakantie naar Griekenland dus ben benieuwd! Bij m'n appartement staan zowel positieve als negatieve reacties dus we zien het wel!

Gesloten