LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame in de ANWB Kampioen.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.

Prijzen van Reizen moeten duidelijker.

JA
3
100%
NEE
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 3

CosmoReizen

Reclame in de ANWB Kampioen.

Ongelezen bericht door CosmoReizen »

:( Altijd gedacht dat de ANWB een onafhankelijke bond was die zich inzette voor haar leden, in de meeste gevallen is dit gelukkig het geval MAAR: Waarom wordt er geadverteerd met producten die op zijn zachts gezegt WAARDELOOS zijn - mollen en muggen verjagers, inlegzooltjes en slankheidsproducten, niet te vergeten reclame voor bedrijven die tegen woekerrentes geld willen lenen - "Frisia, Finata e.d." en noem de kosten van een reis nu gewoon eens wat ze WERKELIJK KOSTEN - niet een leuke lage prijs neerzetten en als ik dan alle exclusief kosten erbij optel nog uitkom op iets duurs. Natuurlijk begrijp ik dat advertentieopbrengsten de kosten voor ons als lezer en lid laag kunnen houden, maar RECLAME kan ook eerlijk(er) zijn, zeker in een geweldig blad als de Kampioen.

AK

Re: Reclame in de ANWB Kampioen.

Ongelezen bericht door AK »

Voor dat ik mijn stem uitbreng, wil ik nog steeds even weten wie Cosmoreizen is? Heb ik ook al eens eerder gevraagd, maar nooit antwoord op gekregen. Zijn jullie ook een reisorganisatie?
Ik wacht op een berichtje hier!
AK

robertpnl

Ongelezen bericht door robertpnl »

In principe is de ANWB daar niet verantwoordelijk voor. De adverteerder is verantwoordelijk voor de informatie in de advertentie.

Heb je het idee dat je wordt misleid, neem dan contact op met de Reclame Code Commissie.

CosmoReizen

Ongelezen bericht door CosmoReizen »

8) Voor de laatste keer, want reclame maken mag eigenlijk niet, maar omdat we niet commercieel zijn kijken ze het wel door de vingers. Wij geven op verzoek GRATIS reisinformatie, touristische routes en tips om een dagje uit, lang weekend of vakantie binnen Europa nog leuker te maken. We zijn nergens bij aangesloten en onze info is dan ook geheel vrijblijvend. Omdat ik 20 jaar als touringcarchauffeur werkzaam ben geweest en het zonde vind om deze kennis nutteloos te laten liggen doe ik dit als hobby onder de verzonnen naam: "CosmoReizen".

AK

Ongelezen bericht door AK »

Ah zo ja! Dus als ik iets zo willen weten, moet ik het hier even vragen?

Nou, heel erg bedankt voor je antwoord en zal er zeker aan denken als we weer eens een reisje gaan maken. Dan doen we namelijk nogal regelmatig. Vooral die weekendjes weg. (Parijs en dergelijke.)
Mvg. AK :)

Boebo

Ongelezen bericht door Boebo »

Tips boordevol tips moet ie staan en zeker veiligheids Tips
Adverteerders kan zeker minder maar alleen die die het belang van de leden vooropstellen. Dus minder duur geld

Blaf...

Ongelezen bericht door Blaf... »

Het is niet erg geweldig hier niemand ziet het schijnbaar al die reklame of ze lezen het blad niet eens. Toch leuk die dure Tenten de vorige keer.

Gesloten