Via Cheaptickets na ruim drie maanden eindelijk het geld van een geannuleerde vlucht van KLM teruggekregen. Alleen blijkt nu het bedrag wat betaald is voor de bagage (3*126 euro!) er nog niet bij te zitten. Ze blijven verwijzen naar de procedures bij KLM maar we zijn er nu een beetje klaar mee.
Wat nu?
Zijn er meer meldingen van deze praktijken?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Refund bagage Cheaptickets/KLM
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09 okt 2010 11:56
Re: Refund bagage Cheaptickets/KLM
Als u de koffers en stoelen heeft bijgeboekt op de KLM site klopt dat wel en moet dat bij de KLM.
Gaat goed alleen duurt het max 90 dagen i.v.m. de drukte.
zoek even naar ¨Teruggave van de kosten van extra opties¨ op de KLM site en vul de gegevens in.
Gaat goed alleen duurt het max 90 dagen i.v.m. de drukte.
zoek even naar ¨Teruggave van de kosten van extra opties¨ op de KLM site en vul de gegevens in.