Keurig afgehandeld door Expresstours, binnen de termijn je geld terug ontvangen.
Denk zomaar dat je wat snel van stapel bent gelopen met je rechtsbijstandsverzekering, aangifte, oplichting, brief aan de polite op Malta en wat al niet meer.
Voortaan gewoon boeken bij een bekend reisburo of zelf even een reisje in elkaar flansen met losse vlucht en hotelletje.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reis geannuleerd bij Expresstours, krijg ik mijn geld terug?
Re: Reis geannuleerd bij Expresstours, krijg ik mijn geld terug?
*Kuch*Hoest*Brahms schreef:Denk zomaar dat je wat snel van stapel bent gelopen met je rechtsbijstandsverzekering, aangifte, oplichting, brief aan de polite op Malta en wat al niet meer.
Nog even over de grens gekeken - in Duitsland wachten nog velen op hun geld. Goed, houden we vast: wie geld terug wil van deze hut, moet man en paard noemen, dan komt er geld terug.Buneetje schreef:Ik kan jullie mededelen dat mijn laatste mail, waarin ik de naam van de vermoedelijke dader heb gezet , het schrijven naar de Maltese politie en de dreiging aangifte te gaan doen ( wat ik ook gedaan heb) heeft geholpen.
Ik ben vorige week toch naar de politie gestapt. Suncity Trips geeft geld van de voucher niet terug. De server houdt de mails tegen. Wel heb ik ze 2 keer telefonisch gesproken, maar ze zeggen dat de voucher nog steeds geldig is. Ik heb van Expresstours een mail gehad dat ze al 3 maanden geen zaken me er met hun doet.. Dus is de voucher niks meer waard. Ik heb de voorwaarden ook nog eens gelzen. Punt7.2b :bij bedrog moeten ze terug betalen.Wel vreemd want de sites zijn er nog steeds. Ik heb ook het ip adres achterhaald en naar de server geschreven. De politie heeft mijn klacht in hun systeem gezet zodat het landelijk bij de politie bekend is.. Als er meer mensen naar de politie stappen gaan ze pas actie ondernemen. Onderhand heb ik bericht gehad van Alberto Stegemann. Zij gaan intern bespreken of zij hier iets mee gaan doen.
Staat dat er letterlijk, of maak jij dit er nu van ?Buneetje schreef:.... Ik heb de voorwaarden ook nog eens gelzen. Punt7.2b: bij bedrog moeten ze terug betalen......