Bij Jiba/Sunweb wordt je na afloop van jouw vakantie gevraagd om jouw reiservaring aan hun mede te delen. Het is dan de bedoeling dat deze op hun website geplaatst wordt.
Dit jaar had ik enkele kritische kanttekeningen geplaatst m.b.t. het appartementencomplex waar ik mijn vakantie genoten had. De cijfermatige beoordeling was zonder meer positief te noemen op het onderdeel maaltijden na dan. Het gemiddelde cijfer kwam uit op een 8.1
Mijn toelichting op deze cijfermatige beoordeling is echter niet door Jiba/Sunweb geplaatst. Waarschijnlijk door de hierbij geplaatste kritische kanttekeningen m.b.t. de maaltijden en het feit dat de koeler niet van stroom was voorzien op het moment dat je niet in het appartement aanwezig was.
Blijkbaar moet ik de bij Jiba/Sunweb geplaatste beoordelingen met een korreltje zout nemen, nu ik weet dat niet alle ervaringen op hun website geplaatst worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reiservaring Jiba gesensureerd op website
Re: Reiservaring Jiba gesensureerd op website
verbaast u dat?
zou het elders anders zijn?
zou het elders anders zijn?
Zou jij vrijwillig meewerken aan het zwart maken van je eigen bedrijf? Of het bedrijf waar je voor werkt? Nee toch?
-
Het is vrij normaal dat een koeler niet werkt als je niet in het appartement bent, vaak is het de bedoeling je sleutelkaart/sleutelhanger in een wandcontactdoos te schuiven, waardoor er stroom is in het appartement.
Het zou lekker zijn als al je gasten de hele dag op stap gaan en de airco volop laten draaien, alle lampen laten branden en de tv laten aanstaan.
En dan klagen dat het jaar daarop het appartement zo duur is geworden, omdat de eigenaar de stroomrekening doorberekent aan zijn klanten.
Dit is heel normaal.
Het zou lekker zijn als al je gasten de hele dag op stap gaan en de airco volop laten draaien, alle lampen laten branden en de tv laten aanstaan.
En dan klagen dat het jaar daarop het appartement zo duur is geworden, omdat de eigenaar de stroomrekening doorberekent aan zijn klanten.
Dit is heel normaal.
Het hangt ook van de toon en bewoording af natuurlijk. Maar wat zegt Jiba hier over?GHR schreef:Bij Jiba/Sunweb wordt je na afloop van jouw vakantie gevraagd om jouw reiservaring aan hun mede te delen. Het is dan de bedoeling dat deze op hun website geplaatst wordt.
Dit jaar had ik enkele kritische kanttekeningen geplaatst m.b.t. het appartementencomplex waar ik mijn vakantie genoten had. De cijfermatige beoordeling was zonder meer positief te noemen op het onderdeel maaltijden na dan. Het gemiddelde cijfer kwam uit op een 8.1
Mijn toelichting op deze cijfermatige beoordeling is echter niet door Jiba/Sunweb geplaatst. Waarschijnlijk door de hierbij geplaatste kritische kanttekeningen m.b.t. de maaltijden en het feit dat de koeler niet van stroom was voorzien op het moment dat je niet in het appartement aanwezig was.
Blijkbaar moet ik de bij Jiba/Sunweb geplaatste beoordelingen met een korreltje zout nemen, nu ik weet dat niet alle ervaringen op hun website geplaatst worden.