LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ryan air ervaringen!!! goedkope tickets enz...

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Richardb1986

Ryan air ervaringen!!! goedkope tickets enz...

Ongelezen bericht door Richardb1986 »

Ik heb een aantal dagen geleden een ticket geboekt naar londen op de website van ryanair. Er was toen een aanbieding dat je voor 2 cent heen en weer vloog naar londen stansted vanaf eindhoven.
Totaal heb ik op mijn uitgeprinten factuur staan 12.04 euro omdat ik 1 stuk bagage meeneem.
Gister zag ik op het nieuws dat een aantal reisbureaus en vliegmaatschappijen niet de juiste bedragen vermelden. En op de website stond dat ik mijn voornaam en achternaam moest invullen.
Maar ik heb gewoon dus mijn voornaam en achternaam ingevuld zonder geboortenaam. Kan ik hier problemen mee krijgen?

En ik hoorde verhalen dat je bij de balie misschien nog wel moet bijbetalen omdat het ticket natuurlijk niet zo goedkoop kan zijn. Wie heeft hier ervaring mee of wie kan mij antwoorden geven op de vragen of ik daar uberhaupt wel kom en ofdat de gegevens dusdanig moeten kloppen met het paspoort.

Gr
Richard

ine1961

Re: Ryan air ervaringen!!! goedkope tickets enz...

Ongelezen bericht door ine1961 »

Hallo,
Even wat toelichting, je moet je altijd de naam die in je paspoort staat doorgeven, en klopt de naam niet dan moet je die wijzigen.
Overigens ik heb de vluchte opgevraagd bij ryan air voor 0.01 cent, daar komt nog 9.99 tax bij + de koffer dus volgens mij een totaalprijs van 32,-- en credicard kosten van 2.50 per enkele reis (deze prijzen worden overigens ook doorgegeven op de website) dus hoe jij aan 12.04 komt is me een raadsel.Er komt absoluut bij het het inchekken geen extra toeslag meer bij, of het moet brandtstoftoelsag zijn.

Richardb1986

Ongelezen bericht door Richardb1986 »

Ik betaal 0.01 cent voor me ticket dus voor 2 personen heen en weer 0,04 cent. En ik neem 1 tas mee waar je 12 euro voor moet betalen dus kom ik op 12.04 euro uit. Waarschijnlijk omdat ik maar 1 dag ga ofzo betaal ik geen belastingen.

ine1961

Ongelezen bericht door ine1961 »

Hoi,

Heb jij op 16 mei geboekt, ik zag nl dat ryanair op die dag gratis tickets weggaf, als dat zo is kan het wel kloppen.

wim lepelaars

Ongelezen bericht door wim lepelaars »

Richardb
Ik heb zelf ook tickets naar Londen gekocht in deze periode.
Je betaalde alleen de ticketkosten, 0,02 Euro pp en kosten voor evt je baggage. Geen luchthavenbelasting en geen creditkaarttoeslag. Dus je
12,04 Euro zijn de totale kosten voor 2 retourtjes Londen met Ryanair

Gesloten