LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ryanair geslacht verkeerd ingevult
Ryanair geslacht verkeerd ingevult
Hallo,
Wij hebben tickets geboekt bij Ryanair. Alleen hebben we het geslacht verkeerd ingevult.
Wat moeten we nu doen? We kunnen alleen iets over naam wijzigingen vinden.
Alvast bedankt!
Wij hebben tickets geboekt bij Ryanair. Alleen hebben we het geslacht verkeerd ingevult.
Wat moeten we nu doen? We kunnen alleen iets over naam wijzigingen vinden.
Alvast bedankt!
Re: Ryanair geslacht verkeerd ingevult
ryanair bellen
-
of je tegen die tijd verkleden als man/ vrouw
Contact opnemen met Ryanair is de beste optie.
In ieder geval niet wachten totdat er ingecheckt moet worden. Dat kan een duur grapje worden.
In ieder geval niet wachten totdat er ingecheckt moet worden. Dat kan een duur grapje worden.
Volgens mij is dat geen groot ramp! maar even bellen voor de zekerheid, maar iets veranderen kost wel extra geld.
Bij prijsvechters als Ryanair betaal je voor alles extra. Je mag bijna blij zijn dat je nog geen stoelriemtoeslag hoeft te betalen..Thomas81 schreef:Volgens mij is dat geen groot ramp! maar even bellen voor de zekerheid, maar iets veranderen kost wel extra geld.
Niet? Ik heb laatst € 7,50 per stoelriem per persoon per enkele reis afgetikt. En dan heb ik het nog niet over de 'slurftoeslag' die ik moest betalen om via de deur het vliegtuig in te komen. Andere optie was klimmen via het bagageruim.Emmy75 schreef:Je mag bijna blij zijn dat je nog geen stoelriemtoeslag hoeft te betalen..