LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ryanair met beschadigde paspoort

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
adriaansl

Ryanair met beschadigde paspoort

Ongelezen bericht door adriaansl »

Hallo Allemaal,

Bij Ryanair nemen ze de beschadigingen van je paspoort zeer serieus. Mijn paspoort is beschadigd, er zit een scheurtje in. Maar hij is nog wel geldig volgens de marechausse.(dus je mag vliegen) maar nee, je vliegt met Ryanair dus je moet een niet beschadigd paspoort hebben. Dan kan je beter met een andere (duurdere) vliegmaatschappij vliegen.

Dit geintje kostte me in de afgelopen zomervakantie meer dan 110 euro en ik vlieg nooit meer met Ryanair!!! Dus heb je een beschadiging in je paspoort of ID vlieg dan niet met Ryanair!

Is jou dit ook overkomen, reageer dan ff, misschien kunnen we dan samen wat doen!

Groeten,

Adriaan

P.S. de mevrouw die verantwoordelijk is voor het inchecken op Eindhoven Airport, vertelde dat dit dagelijks gebeurt (1 x per dag).

Uncle Willy

Re: Ryanair met beschadigde paspoort

Ongelezen bericht door Uncle Willy »

Ryanair handelt correct en de marechaussee niet.

Een paspoort mag niet beschadigd zijn.

Dus niets te klagen, groet,
Uncle Willy

Captain Peacock

Re: Ryanair met beschadigde paspoort

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

Hoe vervelend het ook is, is het wel correct van RyanAir. Immers kan een beschadigd paspoort frauduleus zijn. Als zij dit zouden toelaten en er is daadwerkelijk iets mis, krijgen zij een aanzienlijke boete.

Daarnaast; als ze niet conform de procedures zouden werken, zou er wel iemand anders zijn die dat niet correct zou vinden.

8)

Gesloten