Wie heeft er ook problemen met het krijgen van een boarding pass in de periode 3 tot 24 oktober 2021 bij Ryanair ondervonden?
Ryanair onbereikbaar met het gevolg 55 euro betalen op het vliegveld.
Terugvragen van de gemaakte kosten is dusdanig gecompliceerd, dat ik bijna afhaak.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ryanair: problemen met krijgen van een boarding pass
-
Re: Ryanair: problemen met krijgen van een boarding pass
Welkom bij Ryanair die voor alles een toeslag weet te verzinnen. Als je niet bent online bent incheckt dan moet je 55 euro betalen. Jij bent verantwoordelijk dat deze proces goed doorloopt.
Ik denk niet dat er een mogelijkheid is om je geld terug te krijgen. Je kunt altijd navraag doen bij www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies
Ik denk niet dat er een mogelijkheid is om je geld terug te krijgen. Je kunt altijd navraag doen bij www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies
Heenreis Italie 17okt,terugreis 22okt, geen enkel probleem met boarding pass. Wat is het probleem waar u tegenaan loopt? Voegt u alle coviddocumenten toe?
-
Ik heb echt al heel vaak met Ryanair gevlogen en nog nooit een probleem hiermee gehad. Dit in tegenstelling tot de veel duurdere "premium" airlines, van wie de IT-systemen aanzienlijk slechter zijn.
-
Logisch toch? Hun businessmodel is om al het vet uit het proces te snijden, en daardoor zijn de prijzen lekker laag. En ze zijn er mee de grootste in Europa geworden. Dat was niet gelukt als het slecht zou werken.
sylvesterb
en Dorfje
vinden dit leuk
-
En door deze processen bieden de laagste prijzen, je betaald voor wat je gebruikt.
Zo'n opmerking roept bij mij een associatie op. Vliegtuig in duikvlucht omlaag. Voor de zuurstof en maskers toeslag, voor het reddingsvest een toeslag, enz.