In het kort: donderdag 31 mei wilde ik een ticket om - of overboeken via Schipholtickets.com. Die dag ZEVEN keer tien minuten in de wacht per telefoon. Vijf maal e mail. En dan een mailtje op zondag = ruim 72 uur later met geleuter over dat ik no show was en wel kon fluiten naar mijn ticket.
Gaf geen antwoord op de Hamvraag------waarom was er op die donderdag niemand aanwezig om mij te helpen.
Citaat van de website: "Waarom boeken bij Schipholtickets.com?
Direct contact via telefoon en E-mail. SchipholTickets.nl werkt zonder callcenter. U krijgt dus direct contact met een van onze medewerker"
Nee dus! De volgende vlucht ging op vrijdag dus een reactie op zondagmiddag is zinloos. Laatste bericht dat zij het "druk " hebben en bovendien hun customercare geeft aan dat zij het ook "druk" hebben en dat het antwoord wel 4 of 6 weken kan duren.
[Bijlage verwijderd door moderatie vanwege persoonsgegevens]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schipholtickets.com: ticket omboeken onmogelijk
Schipholtickets.com: ticket omboeken onmogelijk
Laatst gewijzigd door Radar op 20 jun 2018 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast, bijlage verwijderd
Reden: Onderwerp aangepast, bijlage verwijderd
-
- Berichten: 12823
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Schipholtickets.com: ticket omboeken onmogelijk
Volgens de site: https://www.schipholtickets.nl/uitleg-v ... ekgarantie. Heeft u de omboekgarantie bijgeboekt en heeft u contact opgenomen met het juiste nummer, tel:020-2052150? En ook tijdens de openingsuren?