Geachte heer, mevrouw,
Ik ben met mijn collega's en partners een weekend naar New Castle geweest. Wat schets mijn verbazing?? Je gaat door de paspoortcontrole in IJmuiden en de bagage wordt totaal niet gecontroleerd. In deze tijd met alle terroristische aanslagen vind ik dit nogal wat. Stel dt er iemand zou zijn die de gedachte heeft om aan boord te gaan met een bom. Ook in Engeland worden de passagiers niet gecontroleerd. Men gaat er zeker van uit dat er niets kan gebeuren, terwijl als je met het vliegtuig gaat wordt alles gecontroleerd. Ik vind dit toch wel iets om bij stil te staan, vandaar deze brief. Misschien kunt u hier iets mee.
Vriendelijke groeten,
A. Visser
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte controle bij het varen naar Engeland
Re: Slechte controle bij het varen naar Engeland
Het beste kunt u een klacht indienen bij uw reisburo of de plaatselijke politie.
geachte heer of mevrouw Visser,
Vrij vervoer van personen en goederen!
Tegenwoordig kun je zelfs van Vlissingen naar Groningen reizen zonder controles onderweg. Ook de veerpont naar Texel neemt iedereen zomaar mee. Waarom zou dat anders zijn naar Newcastle?
Dacht u werkelijk dat de controle op het vliegveld ter bescherming van personen was? Dat interesseert ze geen moer hoor.
Ze zijn enkel bang dat een vliegtuig beschadigd wordt en geen enkele verzekering dekt terrorisme. Vandaar de strenge controle daar!
Vrij vervoer van personen en goederen!
Tegenwoordig kun je zelfs van Vlissingen naar Groningen reizen zonder controles onderweg. Ook de veerpont naar Texel neemt iedereen zomaar mee. Waarom zou dat anders zijn naar Newcastle?
Dacht u werkelijk dat de controle op het vliegveld ter bescherming van personen was? Dat interesseert ze geen moer hoor.
Ze zijn enkel bang dat een vliegtuig beschadigd wordt en geen enkele verzekering dekt terrorisme. Vandaar de strenge controle daar!
nou idd, raar hoor. Soms word je toch moe van deze wereld! De ene hypocriete actie na de ander.
En ik maar denken dat vervoer tussen Vlissingen en Groningen altijd vrij is geweest. Of is Vlissingen een nieuwe kolonie?