LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] smartparking schiphol
-
smartparking schiphol
SMARTPARKING IS NIET SLIM!
Op 15 mei van dit jaar reserveerde ik via internet een parkeerplek voor onze auto op schiphol. via Smartparking maakte ik een reservering aan en deed mijn betaling van € 82,50 voor twee weken met mijn creditcard. We zouden parkeren op P3. OP 25 augustus kwamen we daar 's nacht aan en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de parkeerplaats vol was en dat we naar een verder gelegen parkeerplaats moesten rijden. Ook daar kon ik met mijn creditcard inrijden. Ook uitrijden zou geen probleem zijn. Gewoon de creditcard in de gleuf steken en het was in orde. Niet dus. Toen we op 8 augustus terugkeerden, werden we via P3 weer met een andere bus naar de desbetreffende parkeerplaats gereden. Alleen toen ik uitreed werd er van mijn creditcard een bedrag van 130 euro afgeschreven. Dit terwijl ik al had betaald. Om mijn geld terug te krijgen moest ik weer naar P3 rijden waar ik een formulier kreeg om het dubbelbetaalde bedrag terug te vorderen. Ik vind dit geen stijl. Ze noemen het smartparking maar ik vind het helemaal geen slim systeem.
Op 15 mei van dit jaar reserveerde ik via internet een parkeerplek voor onze auto op schiphol. via Smartparking maakte ik een reservering aan en deed mijn betaling van € 82,50 voor twee weken met mijn creditcard. We zouden parkeren op P3. OP 25 augustus kwamen we daar 's nacht aan en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de parkeerplaats vol was en dat we naar een verder gelegen parkeerplaats moesten rijden. Ook daar kon ik met mijn creditcard inrijden. Ook uitrijden zou geen probleem zijn. Gewoon de creditcard in de gleuf steken en het was in orde. Niet dus. Toen we op 8 augustus terugkeerden, werden we via P3 weer met een andere bus naar de desbetreffende parkeerplaats gereden. Alleen toen ik uitreed werd er van mijn creditcard een bedrag van 130 euro afgeschreven. Dit terwijl ik al had betaald. Om mijn geld terug te krijgen moest ik weer naar P3 rijden waar ik een formulier kreeg om het dubbelbetaalde bedrag terug te vorderen. Ik vind dit geen stijl. Ze noemen het smartparking maar ik vind het helemaal geen slim systeem.
-
Re: smartparking schiphol
mijn man wilde hem ook van de week op p3 zetten alleen die betaald niet gelijk,doen we nooit..
maarbij smart moet dat geloof ik..
p3 was vol en hij kreeg gelijk een formulier ,dat hi nu de auto moest zetten bij af en ophaal en de kosten worden gewoon verrekend bij terug komst..
het formulier heeft hij alles staat erop wat hij moet doen,ja ik geef toe makkelijker als nu met jou creditcard...
dus ik zou er even achter aan gaan..bedoel je 25 juli?25 aug moet het toch nog worden?
maar nog even hoe lang heb je nu daadwerkelijk gestaan dan?hoeveel dagen,hoeveel zou je eigenlijk kwijt zijn?
maarbij smart moet dat geloof ik..
p3 was vol en hij kreeg gelijk een formulier ,dat hi nu de auto moest zetten bij af en ophaal en de kosten worden gewoon verrekend bij terug komst..
het formulier heeft hij alles staat erop wat hij moet doen,ja ik geef toe makkelijker als nu met jou creditcard...
dus ik zou er even achter aan gaan..bedoel je 25 juli?25 aug moet het toch nog worden?
maar nog even hoe lang heb je nu daadwerkelijk gestaan dan?hoeveel dagen,hoeveel zou je eigenlijk kwijt zijn?
-
hoi rozemarijntje, ik heb vijftien dagen gestaan en vooraf heb ik daar 82,50 voor betaald. Ter plekke hebben ze me nog een 130 euro laten betalen. Die krijg ik dus wel terug, maar daar gaat dus ongetwijfeld een paar weken overheen.
-
hoi
mijn man staat niet op smartparking maar de gewone p3..en heeft niks betaald..
en ik ga hem maandag halen dus mee...en ik betaal niet meer als de dagen dat ji daar heeft gestaan...al gaan ze op de kop staan.
ik heb ondertussen nu net gebeld met het 0900 nr...
en die vrouw legde uit...dat je eerst wel met dat formulier naar de lounge moet gaan en daar betalen of niet betalen?
als je dat niet doet dan wordt het dubbel van je credit card afgehaald..
nou hebben wij die niet gebruikt dus dat scheelt...
dus wij moet moet naar p1 en dan naar het betaalkantoortje gaan en voor 10 dg betalen...voor p3....meer betaal ik niet poltie erbij of niet...
ben jij met dat formulier naar dat kantoor gegaan?
maar ja dat is de pest met creditcards he en die parkeerautomaten..ik doe dat dus niet...no way...
mijn man staat niet op smartparking maar de gewone p3..en heeft niks betaald..
en ik ga hem maandag halen dus mee...en ik betaal niet meer als de dagen dat ji daar heeft gestaan...al gaan ze op de kop staan.
ik heb ondertussen nu net gebeld met het 0900 nr...
en die vrouw legde uit...dat je eerst wel met dat formulier naar de lounge moet gaan en daar betalen of niet betalen?
als je dat niet doet dan wordt het dubbel van je credit card afgehaald..
nou hebben wij die niet gebruikt dus dat scheelt...
dus wij moet moet naar p1 en dan naar het betaalkantoortje gaan en voor 10 dg betalen...voor p3....meer betaal ik niet poltie erbij of niet...
ben jij met dat formulier naar dat kantoor gegaan?
maar ja dat is de pest met creditcards he en die parkeerautomaten..ik doe dat dus niet...no way...
Dit is echt belachelijk! Ze weten toch dat jullie gereserveerd hebben en op hoeveel auto's ze moeten rekenen. Schandalig dat schipol zo met haar klanten omgaat!karinriethoven schreef:SMARTPARKING IS NIET SLIM!
OP 25 augustus kwamen we daar 's nacht aan en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de parkeerplaats vol was en dat we naar een verder gelegen parkeerplaats moesten rijden..
Ik zou het ook niet betalen hoor.
-
nee ik heb het met de tel opgenomen het geprek....
en ik betaal gewoon voor 10 dg,cash niet met de creditcard of het moet via de pin gaan dat je kan zien wat voor bedrag ze intikt...maar anders noppe cash...
kan gewoon bij de automaten dus...doe het altijd...
en ik betaal gewoon voor 10 dg,cash niet met de creditcard of het moet via de pin gaan dat je kan zien wat voor bedrag ze intikt...maar anders noppe cash...
slim dat je het opgenomen hebt zeg! zelf heb ik geen ervaring met schiphol smart parking maar kennissen van ons parkeren rondom schiphol, dus bij bedrijven die rondom schiphol zijn gevestigd, bijvoorbeeld http://langparkerenschiphol.net/aanbieders/ heeft iemand ervaring met dit soort parkeer bedrijven?
-
hoi
ik zou het nog even laten weten hoe en wat.
afgelopen maandagavond afgerekend,bij p1?want daar moest de auto nu staan omdat op p3 geen plek was,ik was er helemaal klaar voor
maar niks aan de hand...ze maakten gelijk een bonnetje normaal was hij...kan een euro schelen hoor?
295kwijt geweest...er ging nu 197 af en kwam op 98 euro uit...
creditcard erin en afschrijving klopt...gelukkig...
dus ik dacht laat het even weten///
ik zou het nog even laten weten hoe en wat.
afgelopen maandagavond afgerekend,bij p1?want daar moest de auto nu staan omdat op p3 geen plek was,ik was er helemaal klaar voor
maar niks aan de hand...ze maakten gelijk een bonnetje normaal was hij...kan een euro schelen hoor?
295kwijt geweest...er ging nu 197 af en kwam op 98 euro uit...
creditcard erin en afschrijving klopt...gelukkig...
dus ik dacht laat het even weten///
Heb je wel gezegd dat je het gesprek opnam? Ik neem aan dat je het zelf ook niet fijn zult vinden als klanten jou tijdens het werk opnemen.rozemarijntje schreef:nee ik heb het met de tel opgenomen het geprek....
Het is niet Schiphol, maar de aanbieder van de parkeerplaats, maar verder heb je helemaal gelijk!elsschip schreef:Schandalig dat schipol zo met haar klanten omgaat!
-
@gjvd
ja ik zei dat ik met mijn mobiel belde en dat ik het niet rot bedoelde maar dat ik verhalen had gelezen,zus en zo en die vrouw begreep dat wel,
maar ze zei al het komt in orde...nou en dat was het ook...
heb gewoon met mobiel gesprek opgenomen niet nodig gehad,zo ben ik ook weer niet,eerst kijken wat er gebeurd,dan zeggen dat en dat is er gezegd en als ze dan nog niet zouden willen luisteren dan kon ik het later horen..
vrouw aan de tel die gaf me gelijk,ik prate met haar en ik zei ik hoop niet dat u het erg vind maar ik neem het op voor bewijs,voor het gevla ik straks honderden euro;s kwijt ben...nee prima hoor..
nou .....als je netjes bent...en zegt is er niks aan de hand..
niks stiekem
ja ik zei dat ik met mijn mobiel belde en dat ik het niet rot bedoelde maar dat ik verhalen had gelezen,zus en zo en die vrouw begreep dat wel,
maar ze zei al het komt in orde...nou en dat was het ook...
heb gewoon met mobiel gesprek opgenomen niet nodig gehad,zo ben ik ook weer niet,eerst kijken wat er gebeurd,dan zeggen dat en dat is er gezegd en als ze dan nog niet zouden willen luisteren dan kon ik het later horen..
vrouw aan de tel die gaf me gelijk,ik prate met haar en ik zei ik hoop niet dat u het erg vind maar ik neem het op voor bewijs,voor het gevla ik straks honderden euro;s kwijt ben...nee prima hoor..
nou .....als je netjes bent...en zegt is er niks aan de hand..
niks stiekem
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 19 aug 2011 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
nog ff?maar is schiphol dan niet de eigenaar van de parkeerplaats want ik belde echt naar schiphol en kreeg iemand van schiphol,stond ook op mijn formulier schiphol parking????ik weet het verder ook niet hoor
Volgens mij wordt dit door een externe partij geregeld. Dat de zichzelf "Schiphol Parking" noemen kan gewoon een afspraak zijn met Schiphol. Het heet toch "Smart Parking" en niet "Schiphol Parking"?rozemarijntje schreef:nog ff?maar is schiphol dan niet de eigenaar van de parkeerplaats want ik belde echt naar schiphol en kreeg iemand van schiphol,stond ook op mijn formulier schiphol parking????ik weet het verder ook niet hoor
-
nog even,ik heb op het kaartje gekeken...
er staat schiphol parking op en het adres verders van schiphol voor vragen bla bla bla schiphol?verder weet ik het ook niet hoor....
er staat schiphol parking op en het adres verders van schiphol voor vragen bla bla bla schiphol?verder weet ik het ook niet hoor....
Smartparking wordt inderdaad geëxploiteerd door de luchthaven Schiphol (Schiphol Nederland BV, volgens de algemene voorwaarden). Smartparking maakt gebruik van het officiële Schiphol-parkeerterrein P3.