LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sunweb
-
Re: Sunweb
Het is niet zo dat ik het niet een beetje kan begrijpen hoor , maar voor deze ( mislukte ) coup , wilde u al omboeken.
Op grond waarvan dan? Wat is uw bestemming daar?
Sunweb gaat er , vrees ik , toch niet in mee.... niet voor wat betreft de populaire plaatsen aan de kust in het westen en zuiden...
U kunt ze nogmaals bellen morgen en wat proberen daar met hun, maar ja ik denk zelf dat er niks gaat lukken ...
Probeer er wat relaxt (er) mee om te gaan. Dit is niks zo , op deze manier . Gewoon daar naartoe vliegen en uitrusten en genieten van een vakantiebestemming die u op uw gemakkie , toen , heeft uitgekozen om de specifieke ligging, de zon, de entourage etc etc...en misschien niet al te duur..
Sunweb gaat er , vrees ik , toch niet in mee.... niet voor wat betreft de populaire plaatsen aan de kust in het westen en zuiden...
U kunt ze nogmaals bellen morgen en wat proberen daar met hun, maar ja ik denk zelf dat er niks gaat lukken ...
Probeer er wat relaxt (er) mee om te gaan. Dit is niks zo , op deze manier . Gewoon daar naartoe vliegen en uitrusten en genieten van een vakantiebestemming die u op uw gemakkie , toen , heeft uitgekozen om de specifieke ligging, de zon, de entourage etc etc...en misschien niet al te duur..
Fijne vakantie, vanbeem!
Dank je Moneyman (leuke naam Nick naam btw )Moneyman schreef:Fijne vakantie, vanbeem!
Nog maar even Sunweb gebeld, was wel nieuwsgierig hoe men nu reageerde)moederslink schreef:Het is niet zo dat ik het niet een beetje kan begrijpen hoor , maar voor deze ( mislukte ) coup , wilde u al omboeken.
Vertrek je vandaag of morgen (lees twee dagen na mislukte staatsgreep) dan kan je kosteloos annuleren of om boeken.
Annuleren heb ik nooit perse geilt, ombouwen was prima geweest!
Het is momenteel rustig in Turkije, geel gekleurd
waarom mogen mensen die vandaag en morgen vertrekken dan wel om boeken??? en de mensen die dinsdag of later vertrekken niet is mijn vraag?
Subweb geeft aan geen uitzonderingen te kunnen maken, is dit dan geen uitzondering? vandaag en morgen wel maar overmorgen niet...........
Dank! Hij past goed bij mevanbeem schreef:Dank je Moneyman (leuke naam Nick naam btw )Moneyman schreef:Fijne vakantie, vanbeem!
-
Vandaag en morgen is het allemaal nog wat onrustig en onduidelijk . Binnen een paar dagen is de situatie waarschijnlijk meer onder controle en weer overzichtelijk (er).vanbeem schreef:.........Het is momenteel rustig in Turkije, geel gekleurd
waarom mogen mensen die vandaag en morgen vertrekken dan wel om boeken??? en de mensen die dinsdag of later vertrekken niet is mijn vraag?
Subweb geeft aan geen uitzonderingen te kunnen maken, is dit dan geen uitzondering? vandaag en morgen wel maar overmorgen niet...........
Het zou , nogmaals , zeer verhelderend zijn als u nu eens eindelijk vertelt wat uw bestemming is
En , niet onbelangrijk, welke periode ?
Ze hebben wél kosten gemaakt, om te beginnen door jullie reservering te verwerken en de status er van aan te passen na een betaling, etc etc. Ook hebben ze je (jullie) gegevens in diverse systemen gezet, zodat je oa online kan inchecken etc, dit doorgegeven aan het hotel ter plaatse, en zo verder. En jou te woord staan als je belt is ook niet gratis.vanbeem schreef:Ik ben meer van gezonde verstand gebruiken. Geel rood paars, zijn maar kleuren he. Turkije nu niet voor mij HET vakantieland.
Het gaat erom dat Sunweb nog geen enkele kosten heeft gemaakt en ik heb aangegeven niet te willen annuleren maar een omboeking wil doen desnoods tegen meerprijs!
Vermoedelijk zijn ze vorig jaar met het gratis omboeken, wat toen wel kon bij ze, in het rood geschoten met de oostelijke Griekse eilanden, toen de vluchtelingencrisis daar aanzwol, en veel mensen die al geboekt hadden ook ineens wat anders wilden. De marges voor touroperators zijn niet zo bijster groot, dat soort diensten die aan het begin van het seizoen, aan de marketing tafel zo leuk lijken, kunnen bij een staatsgreep in Turkije ineens een aardige aanslag zijn op de marges.
Wat heeft de vakantieganger te zoeken, in een land dat 2500 rechters arresteert?
-
Bezopen actie inderdaad 16again, maar dat is toch een andere discussie.
Al jaren en jaren staat , ondanks diverse wantoestanden in Turkije , dit land als vakantieland met stip bijna bovenaan. Men gaat daar naar toe, ondanks .......
Gegarandeerde zon, goeie goedkope (re) resorts _____ all inclusive _____, dus ja relatief goedkoop toch ff lekker weg met het hele gezin...en veilig in de populaire badplaatsen.
Al jaren en jaren staat , ondanks diverse wantoestanden in Turkije , dit land als vakantieland met stip bijna bovenaan. Men gaat daar naar toe, ondanks .......
Gegarandeerde zon, goeie goedkope (re) resorts _____ all inclusive _____, dus ja relatief goedkoop toch ff lekker weg met het hele gezin...en veilig in de populaire badplaatsen.
Helemaal gelijk!sjohie schreef:Ze hebben wél kosten gemaakt, om te beginnen door jullie reservering te verwerken en de status er van aan te passen na een betaling, etc etc. Ook hebben ze je (jullie) gegevens in diverse systemen gezet, zodat je oa online kan inchecken etc, dit doorgegeven aan het hotel ter plaatse, en zo verder. En jou te woord staan als je belt is ook niet gratis.vanbeem schreef:Ik ben meer van gezonde verstand gebruiken. Geel rood paars, zijn maar kleuren he. Turkije nu niet voor mij HET vakantieland.
Het gaat erom dat Sunweb nog geen enkele kosten heeft gemaakt en ik heb aangegeven niet te willen annuleren maar een omboeking wil doen desnoods tegen meerprijs!
Vermoedelijk zijn ze vorig jaar met het gratis omboeken, wat toen wel kon bij ze, in het rood geschoten met de oostelijke Griekse eilanden, toen de vluchtelingencrisis daar aanzwol, en veel mensen die al geboekt hadden ook ineens wat anders wilden. De marges voor touroperators zijn niet zo bijster groot, dat soort diensten die aan het begin van het seizoen, aan de marketing tafel zo leuk lijken, kunnen bij een staatsgreep in Turkije ineens een aardige aanslag zijn op de marges.
Dat opbellen en mij te woord staan is niet gratis, kost namelijk €0,70 per gesprek
Hij is ook best wel chiqueMoneyman schreef:Dank! Hij past goed bij mevanbeem schreef:Dank je Moneyman (leuke naam Nick naam btw )Moneyman schreef:Fijne vakantie, vanbeem!
hij wil het niet vertellen...moederslink schreef:Vandaag en morgen is het allemaal nog wat onrustig en onduidelijk . Binnen een paar dagen is de situatie waarschijnlijk meer onder controle en weer overzichtelijk (er).vanbeem schreef:.........Het is momenteel rustig in Turkije, geel gekleurd
Het zou , nogmaals , zeer verhelderend zijn als u nu eens eindelijk vertelt wat uw bestemming is
dus zeer waarschijnlijk een plaats waar het gewoon veilig is. dus een storm in een glas water.
-
@thecure, ik denk dat je gelijk hebt hoor
thecure schreef:hij wil het niet vertellen...moederslink schreef:Vandaag en morgen is het allemaal nog wat onrustig en onduidelijk . Binnen een paar dagen is de situatie waarschijnlijk meer onder controle en weer overzichtelijk (er).vanbeem schreef:.........Het is momenteel rustig in Turkije, geel gekleurd
dus zeer waarschijnlijk een plaats waar het gewoon veilig is. dus een storm in een glas water.
Misschien is hij wel een zij
Deze thread is totaal kansloos. Niet alleen wordt het nieuws naar de hand van TS gezet, maar ook neemt hij de vragen en reacties totaal niet serieus.
Nogmaals: fijne vakantie, en ontspan een beetje.
Nogmaals: fijne vakantie, en ontspan een beetje.
-
+1
(BLUB BLUB BLUB ....... )
weer iemand die ten onder gaatmoederslink schreef:+1