LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] te snel en ter lehring ende vermaek
-
te snel en ter lehring ende vermaek
Ik ging voor de 2de keer in 1 jaar boeken naar Nepal via Turkisch Airlines. Was zo enthousiast dat ik de knop van de heenreis overzag en nu ipv 2u Istanbul er meer als 18u moet rondlopen waardoor de reistijd niet 14u maar 26u wordt. Gelijk binnen een uur naar Turkish Airlines gebeld om mijn fout uit te leggen. Kreeg gelijk te horen dat gezien mijn ticket het niet mogelijk was om iets om te zetten maar ze boden wel 60 euro voor het ticket van 720 euro
DE volgende dag de Nederlandse balie in Schiphol gemaild met de vraag wat ik er aan kan doen.
Ook zij konden niets voor me betekenen maar verwezen me naar een "verzoekpagina" op internet waar je een verzoek kon doen. Hier het verzoek gedaan maar tot op heden nog geen antwoord. Ik blijf hopen.....
I
DE volgende dag de Nederlandse balie in Schiphol gemaild met de vraag wat ik er aan kan doen.
Ook zij konden niets voor me betekenen maar verwezen me naar een "verzoekpagina" op internet waar je een verzoek kon doen. Hier het verzoek gedaan maar tot op heden nog geen antwoord. Ik blijf hopen.....
I
Re: te snel en ter lehring ende vermaek
Waar heb je geboekt, op de website van Turkish Airlines ?
Zo ja, dan ben ik bang dat je pech hebt.
Zo ja, dan ben ik bang dat je pech hebt.
-
Tja goed opletten, dat is ter lering denk ik. Wel rot dat ze t niet kunnen/willen aanpassen.
-
tja, bij normale producten van zo'n prijs heb je meestal 8 dagen om te ruilen oid....maar waarom dat bij tickets niet zo is???
Maak er wat leuks van. De goeie kant is dat je lekker naar Nepal kan, voor de tweede keer. Vat t een beetje"zen" op
-
och het is mijn 14de keer
Er is bij normale producten helemaal geen ruilrecht, en tickets vallen al helemaal buiten de wet KOA..immaculatae schreef:tja, bij normale producten van zo'n prijs heb je meestal 8 dagen om te ruilen oid....maar waarom dat bij tickets niet zo is???
Bij vliegreizen heb je vaak de keus tussen flexibeler en minder flexibele tickets. Die flexibiliteit kost een paar euro extra, maar voorkomt deze problemen. In het vervolg dus daar op letten.
Het klopt dat je voor een flexibeler ticket meer moet betalen, maar "een paar euro extra" is dat echt niet. Het prijsverschil is meestal heel aanzienlijk.kweenie schreef:Bij vliegreizen heb je vaak de keus tussen flexibeler en minder flexibele tickets. Die flexibiliteit kost een paar euro extra, maar voorkomt deze problemen. In het vervolg dus daar op letten.
-
gisteren antwoord gekregen op mijn vraag hoe lang het duurt voordat de customer service gaat reageren. Door de drukte kan het tot 6 weken duren voordat ze antwoorden...
Dat is nu het leuke van zelf via internet alles regelen. Je bent dan ook zelf verantwoordelijk om het goed te doen. Je bent je eigen reisburo als het ware. Met alle voor- en nadelen die daarbij horen.immaculatae schreef:.... Ook zij konden niets voor me betekenen maar verwezen me naar een "verzoekpagina" op internet waar je een verzoek kon doen. Hier het verzoek gedaan maar tot op heden nog geen antwoord. Ik blijf hopen.....I
Ga lekker Istanbul in! Visum voor 15 euro en een uurtje met de metro, erg goed te doen en veel te zien!