Wij zijn op zoek naar tickets naar Bali, nu een mooie aanbieding gezien van TICKETTRACKER.NL , heeft iemand ervaring met deze aanbieder??
Ingrid
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tickettracker
Re: tickettracker
Nooit van gehoord, maar ben persoonlijk geen fan van dit soort sites. Vaak ben je net zo voordelig uit door gewoon het schema van deze site (als ze dat al prijsgeven) over te nemen en de vlucht gewoon te boeken bij de airline zelf.
Bespaart je een hoop kopzorgen en geeft veel meer zekerheid, want vergelijkingsites zijn in principe nooit voordeliger...
p.s.
niet dat je er iets aan zou hebben wanneer ze wel lid waren, maar ik kom ze ook niet tegen in de ledenlijst van de ANVR
Bespaart je een hoop kopzorgen en geeft veel meer zekerheid, want vergelijkingsites zijn in principe nooit voordeliger...
p.s.
niet dat je er iets aan zou hebben wanneer ze wel lid waren, maar ik kom ze ook niet tegen in de ledenlijst van de ANVR
-
Je hebt helemaal gelijk, ik wilde het toch even uitproberen, ze boden het ticket aan voor €643.00 (retour Denpasar-Bali met Malaysia airlines), ik wilde weten waarom dit ruim €300.00 goedkoper was als bij anderen aanbieders. Speciaal tarief werd er verteld de prijs is juist, geef gerust uw vertrekdatum en terugreis datum op internet door, ik gedaan en tot eigenlijk geeneens mijn verbazing, kreeg ik een mail terug, dat de prijs onjuist was en dat ze dit niet hadden mogen aanbieden.
Ze zouden het direct veranderen, nu 6 uur later weer geprobeerd en juist ja ....................... de goedkope aanbieding staat er nog steeds op.
Inmiddels mijn vlucht gewoon bij Malaysia airlines geboekt, uit nieuwgierigheid kijk ik morgen toch een keer of ze inderdaad die prijs veranderd hebben .
Ingrid.
Ze zouden het direct veranderen, nu 6 uur later weer geprobeerd en juist ja ....................... de goedkope aanbieding staat er nog steeds op.
Inmiddels mijn vlucht gewoon bij Malaysia airlines geboekt, uit nieuwgierigheid kijk ik morgen toch een keer of ze inderdaad die prijs veranderd hebben .
Ingrid.
Ook nog nooit van hen gehoord en zou het persoonlijk niet vertrouwen.
-
ja hoor vanmorgen weer gechecked en de prijs was nog niet veranderd, ik een mail gestuurd, dat ze zo misleidend bezig zijn en dat ik in principe gewoon recht heb op die prijs.Krijg ik een mail terug, ná beraad bieden ze mij dat ticket voor die prijs aan, mits de website die prijs nog steeds aangeeft en ze beschikbaarheid hebben op die datum, ik voor de lol geprobeerd, werkt de hele site niet meer, wat een gespuis he.
Ingrid.
Ingrid.