LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Slontjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 aug 2007 18:30

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Slontjes »

Wel vond ik een reactie op vakantiereiswijzer erg goed. Van mensen die het prima naar hun zin hebben gehad verleden week maar gek werden van mensen die hun slechte mening van het hotel op wilde dringen. Zo werkt het nl wel natuurlijk. Zeker als je erin mee gesleurd wordt.
Mensen die het 3 week geleden naar hun zin hadden, dat is natuurlijk heel mooi. Maar als de situatie nu veranderd is, moeten ze dat natuurlijk ook gewoon kunnen melden. Wij hebben er niks aan dat het Hotel vorige maand, vorige jaar, met de oude eigenaar, een fantastisch Hotel was.

Daarnaast noemen die vakantiewijzer lui zich onafhankelijk, dan moet je vind ik ook de minder positieve berichten laten staan. Ik had een bericht geplaatst waarin stond dat ik het slecht vond dat ze alle post met voor ons relevante informatie maar weg haalden. Zelfs de doorverwijzingen naar dit forum worden verwijderd.

Hardstyler
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 aug 2007 12:08

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Hardstyler »

Ik ga mijn koffer pakken en de laatste dingen inslaan! Morgenvroeg zit ik in het vliegtuig!

Adios, tot in Grand Iskandil. 8)

En nee, ik ga vakantie vieren, dus ga niet vanaf daar vertellen hoe het hotel erbij ligt :D
Dat komt later wel.

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Eigenlijk zou ik het zeer op prijs stellen als je komende dagen toch even wat komt krabbelen hier.
Wij en vele andere vertrekken komende week ook naar GI.

En de meeste wachten toch even de reacties af van de mensen die daar momenteel zitten. Voor ons toch wel hele belangrijke informatie!

Dus ik zou het zeer op prijs stellen! Dan haal ik volgende week persoonlijk een beker cola voor je dat je lekker kan blijven bakken in de zon als dank!

Gr Karen

ENGELIN
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2007 12:33

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door ENGELIN »

:( JA WIJ ZIJN OOK GEDUPEERDE REIZIGERS GELUKKIG WERD ALLES DUIDELIJK AAN GEGEVEN WAT JE MOET DOEN , BIJ DE SITE BIJ SGR EEN FORMULIER DOWNLOADEN VAN CESSIE IN VULLEN EN DE NODIGE BEWIJZEN VAN BETALLING EN BOEKINGS FORMULIER ER BIJ VOEGEN EN TERUG STUREN DAN KRIJG JE NA ENKELE DAGEN JE GELD TERUG .
ONDER TUSSEN VIA DE OAD HET ZELFDE HOTEL EN REIS GEBOEKT ALLEEN DAN VOOR €200,- MEER MAAR JA DAN GAAN WE WEL GEWOON OP VAKANTIE GELUKKIG MAAR !!!

ALLES KOMT WEER GOED EN WE ZIEN JULLIE IN GRANDISKANDIL TOT 8 SEPTEMBER !!!!


DE 2 GEZUSTERS :D :D

callie
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 aug 2007 21:19

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door callie »

Ik hoop dat alles, na de escalatie van afgelopen zaterdag, weer oke is.
Dat de oude eigenaar alles weer heeft overgenomen en dat hij nieuw personeel aan heeft kunnen nemen zodat de boel weer goed draait.

Wij hadden vorige week ook erg veel last van de zeurende nederlanders.
Sommigen maken zich echt druk om de kleinste dingen.
Dat de fanta drie dagen op was, daar maakten ze echt grote stampei van.
Nou, dan drink je toch cola of zo.
Die dinsdag gingen de meeste zeurkousen weg en dat was echt een opluchting voor ons.
Plezier en gezelligheid moet je toch zelf maken! En je moet ook niet vergeten dat je in een ander land bent met andere gewoontes.

Ik wens iedereen in ieder geval een fijne vakantie!!!!!!

Hardstyler
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 aug 2007 12:08

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Hardstyler »

@ Hans67

Ik zal het proberen, maar ik beloof niets. Als er in het hotel gelegenheid is om ff te internetten dan zal ik hier wat posten.
In het dorp zit ook een internet café weet ik toevallig.
Even afwachten dus.

Die beker cola stel ik wel op prijs :P

Weet iemand trouwens of ze ook (plaatselijke) rum schenken? Was vorig jaar wel zo in Eken Resort (wat overigens vorig jaar een prima htel was, ook in Gumbet). Rum cola gaat er bij mij altijd wel in :wink:

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

We hebben zojuist een mail gekregen van iemand die daar zojuist terug gekomen is.
Ik neem aan dat die persoon hier ook nog een reactie gaat neer zetten.
Maar het heeft ons per direct doen besluiten NIET naar GI te gaan!

Wat ik gelezen heb kan die NIET meer goedkomen en daar ga ik dus niet met mijn gezin tussen zitten. Die mensen hebben een hele vervelende vakantie gehad! Ongelofelijk dat TOURPLAN dit alles gewoon door laat gaan en er mensen naar toe stuurt.

Het is een onbegonnen zaak daar, zeker nu het einde van het seisoen nabij is.

We gaan nu onmiddelijk een andere vakantie regelen, en TOURPLAN? Kom maar met iets moois aan ZONDER bijbetaling want dit speelt nu al weken!! SCHANDALIG!!!!
Zoveel mensen die momenteel daar de dupe gaan worden!

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door edkamuna »

Even een antwoord op degene die zich 'sprookje' noemt dat is namelijk een dame van het animatieteam, die positieve berichten blijft plaatsen hier op dit forum, ook een andere dame Lieke van het animatieteam reageert regelmatig op reiswijzer.nl en op dit forum, ze word ook vanuit Nederland geinformeerd en houd alle berichten bij, op zich is daar niets mis mee, maar laat u niet misleiden, wij zijn echt niet moeilijk en waren vorig jaar tevreden met een 3 sterren hotel in Kusadasi, maar dit hotel is te vies om naar te kijken en daar overdrijf ik absoluut niet in, degene die fotobewijs wil kunnen foto's krijgen.
We hebben een goede vakantie gehad want dat hebben we er van gemaakt door veel weg te gaan en veel te ondernemen, maar het hotel is werkelijk zeer ondermaats ze kunnen van de 4 sterren er wel 2 sterren van maken.
Na afgelopen zondag draait het animatieteam het hotel heel vreemd allemaal, de reisorganisaties hebben 80% uit het hotel overgeboekt, mensen die zondag op excursie waren werden s'avonds door hun agent opgewacht en kregen een aanbod voor een andere locatie, ik zat er zelf bij en ze namen het aanbod niet met 2 handen aan, maar met 10 handen namen de meesten dit aanbod wel aan.
Er zijn mensen die er voor gekozen hebben hun vakantie af te breken.

Laat sprookje maar met argumenten komen en niet met loze kreten, zo'n vlotte dame is het immers ook niet, nu werken ze zich uit de naad, ze zien de bui al hangen natuurlijk, die bui is al geweest.

Volgens obers en personeel in Gumbet want iedereen weet er wel vanaf, is het over en uit met iskandil, en ex-obers die zondag massal zijn opgestapt na 3 maanden geen salaris, sprak ik maandagmiddag nog en vertelden mij dat het echt voorbij is met dit hotel, en touroperators die dat niet toegeven werkelijk liegen dat dit zo is.

En er wordt gesproken over een paar zeurende Nederlanders, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt niemand was erover te spreken, en waren ze tevreden, waarom grepen ze het aanbod om overgeplaatst te worden jl. zondag dan direct aan, mmmmm.... wel vreemd als het hotel niet zoveel mankeert, zelfs mensen die nog 2 dagen hadden namen het aanbod van hun touroperator aan.

Maar het verhaaltje van 'het komt goed' dat hoorden we al de 2e dag dat we er waren en werden verzoend en afgekocht met een moonlight boottocht omdat er massaal werd geklaagd en klachtenfomulieren werden ingevuld.

Zeuren dat 3 dagen fanta op is, waarom neemt diegene die dat zegt geen appartement of heb je aandelen in dit hotel, mag je dat niet verwachten voor 3000 euro die wij hebben betaald?

Eten om 20.30u. betekent eerst bestek zelf bij elkaar zoeken, koffiekopje zoeken, voor bier of fris op een glas wachten, tja dan is het buffet alweer op of als je had opgeschept weer koud.

Keuze is veelal gebakken uien met rijst, en kip kip kip kip kip.... zeker 4 sterren kwaliteit, absoluut.

Alle mensen die zijn weggehaald zondag spraken we vanmorgen op het vliegveld weer, er werd alleen maargezegd waar ik nu in terecht bent gekomen was stukken beter en maar 3 sterren gewaardeerd, nou vul de rest zelf maar in......

Een ding heb je 'de ZON'......

Hardstyler
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 aug 2007 12:08

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Hardstyler »

Wat is er zo erg aan die mail dan hans?
Is dat een kennis? Of is het iemand die je via internet, van dit forum kent?

Ik zie het morgen wel, ik heb er iniedergeval wel zin in. 8)

jorgen
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 mar 2007 20:46

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door jorgen »

ik denk dat Spookje en Hardstyler de fake persoon is die in hotel werkt.
Want hoor je negatieve geluiden van mensen kan je niet alles ontkennen. :)

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door edkamuna »

MENSEN OPGELET!

BIJ HET INDIENEN VAN EEN KLACHT BIJ TOURPLAN MOET U DIT VERKLAREN OM EEN HANDTEKENING TE KRIJGEN VAN DE HOSTESS VAN TOURPLAN.

Ik citeer letterlijk.

Gast verklaard zich hierbij akkoord met bovenstaande en ziet af van het indienen van een klacht bij tourplan of haar vertegenwoordiging.

Niemand wou dit ondertekenen,maar als we dit niet deden dan kregen wij ook geen handtekening van hostess van Tourplan!!

We hebben het formulier uiteindelijk getekend en bij bijzonderheden gezet dat bovenstaande niet van toepassing is!
Gelukkig kon de hostess dit niet lezen was namelijk engelssprekende TURK.

TOURPLAN GAAT OP EEN ZEER SLINKSE WIJZE OM MET ZIJN REIZIGERS EN WIL ZE MOND DOOD MAKEN.

WAAROM MOETEN WIJ VERKLAREN DAT WE AFZIENVAN HET INDIENEN VAN EEN KLACHT BIJ TOERPLAN!!
Bij wie moet ik het anders indienen dan!
De problemen zijn toen niet opgelost er is niets meegedaan!

Ik heb op de derde dag van mijn vakantie om overboeking gevraagt maar dit was niet mogelijk,er waren nergens familiekamers i.v.m hoogseizoen!!
Daar moest ik het meedoen,ze deden niet eens de moeite!!

TOURPLAN JULLIE ZIJN ZAKKEVULLERS!!!!!!!!!!!!!

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Ik heb die mail van Edkamundo ontvangen vanmorgen. Zeer duidelijk en informatief!

Hij is trouwens de enige die daar als NL geweest is de afgelopen 3 dagen, hebben jullie nog andere reacties gelezen van mensen die de afgelopen dagen zijn terug gekomen?

Neen want die zaten daar al niet meer of zijn overgeboekt of het waren reacties van verleden week.

En het hotel ligt duidelijk op zn gat, zolang de schulden van het hotel niet betaald worden krijgen ze ws niet veel leveranciers meer.

Neen, voor mij duidelijk einde GI.

Ik voel me na 2 weken aan het lijntje gehouden flink besodemieterd door tourplan.
En idd vermoed ik ook dat sommige reacties fake zijn van mensen die aan het hotel daar verbonden zitten of van TOURPLAN zelf.

Wat willen ze ermee bereiken? Dat ze uiteindelijk de totale reissom moeten terugbetalen? Want dat zit er dik in.
Dan kan het tourplan ook wel eens de kop gaan kosten.

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Chief »

ik denk dat Spookje en Hardstyler de fake persoon is die in hotel werkt.
Want hoor je negatieve geluiden van mensen kan je niet alles ontkennen.
Nou dat sprookje erbij hoord dat is niet zo hoor, dat is een Vrouw/Man die uit Belgie komt en gewoon het positieve van alles inziet.
Volg het hier al een paar dagen, maar al kreeg ik er geld bij dan ging ik nog niet naar zo'n smerig goor hotel.
Op http://www.zoover.nl/turkije/turkije/gu ... otel/fotos daar zijn wat foto's geplaatst, als ik dat zo zie dan zou ik alleen maar blij zijn dat er niets meer te eten is.
Ik zou er geen hap meer door mijn keel krijgen, wat een vieze oude bende, jammer van zo'n hotel op zo'n prachtige locatie dat dit zo verpauperd is.
Snap ook niet dat het nog door zoveel reisbureau's aangeboden word, dit hotel is wel toe aan een hele goede renovatie.

Arjan van Brummelen
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 aug 2007 10:53

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Arjan van Brummelen »

Geachte Medevakantiegangers,

Allereerst wil ik een staande ovatie geven aan mijn Reisbureau Sudtours. deze mensen hebben voor ons geweldig werk afgeleverd :!: .

wij gaan nu naar het hotel VIVA TMT (voormalig Vera TMT). direct aan het strand in bodrum. wij kunnen hier gaan genieten van onze vakantie en hoeven ons geen zorgen meer te maken.

http://www.zoover.nl/turkije/turkije/bo ... otel/fotos

na heel veel telefoontjes en een aantal slapeloze nachten gaan we dan ook echt op vakantie aankomende zaterdag naar een schitterend hotel.

de mensen die nu nog in gevecht zijn met hun reisbureau heel veel succes toegewenst. en jullie weten hoe het werkt (wie het hartst klaagt krijgt het meest en de aanouder wint.)
Met vriendelijke groet,


Arjan van Brummelen

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door G7 »

Kijk aan, Arjan. Van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Wat je zegt, de aanhouder wint.

Ik wou hier nog wel even aan toevoegen, hun spullen, maar jou geld.

Heel fijn dat het jullie gelukt is en dat je zo'n medewerking van Sudtours hebt gehad en zo hoort het ook. Chapeau hoor! :lol:

En inderdaad dat Sprookje is een belg, die nog in sprookjes gelooft. :wink:

marcel jochems
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2007 17:06

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door marcel jochems »

die ****** van speedtravel hebben de boel laten klappen wij met nog heel veel andere gezinnen kunnen klappen naar dr centen van wat we trug gevraagd hadden speedtravel bedankt :?

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Dat ziet er super uit Arjan! We zijn blij voor jullie! Dan kan je eindelijk van je vakantie gaan genieten! het is je van harte gegunt! Al leek het me wel gezellig om aan te schuiven voor een kaartje te leggen.

Maar wij krijgen al de hele dag TOURPLAN niet te pakken!!! Dus we zitten nog steeds in de ellende. En op mail reageren ze ook niet :cry:

Dus wordt vervolgt...........

Slontjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 aug 2007 18:30

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Slontjes »

Hans67, wat is nu de volgende stap die je gaat ondernemen heb je alweer contact gehad met GI?
mvg marcel

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Volgens mij zitten daar geen nederlanders meer, alhoewel vanmorgen een aantal forum mensen van hier er naar toe vertrokken zijn.
Las net de laatste reactie op vakantiereiswijzer dat ook zeer aannemelijk klonk over de overboekingen van andere mensen.

En morgen gaan we weer proberen opnieuw contact te leggen met TOURPLAN. Ze hebben het kennelijk zo druk met al die klachten dat de mensen die nog moeten gaan niet te woord gestaan wordt.

Maar ik ben razend nieuwschierig naar de reacties van de mensen die daar vandaag naar toe gegaan zijn.

besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door besterdveste »

Beste Arjen,

Een geluksvogel ben je als je naar Veraclub TMT mag in Bodrum wij zijn er geweest in het voorjaar een TOP locatie en TOP resort met 4 sterren
Het is binnendoor een 20 min lopen naar het centrum van Bodrum en de discotheek van Bodrum.
Goed animatieteam en een goed zwembad je boft maar heel veel vakantie plezier :lol: :lol: :lol:

Gesloten