LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Transavia / Basiq air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
AK

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door AK »

Nel je bent toch nog wel bij de tijd hè? Ben je nog moed aan het indrinken? Nee toch?Of is er een Basic Air op je huis gestort? Grapje hoor!

Nou, ik lees het wel weer een keer en anders, jij en je familie ook nog een hele prettige vakantie in Lefkas.

Gr. AK :wink:

PS. Is Foppe je man of bedoel je Fopppe de Haan? :D

Proces
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jun 2004 11:45

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Proces »

Is dat geen voetballer ????? Is hij/zij ook eruit gevlogen ?

dooby

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door dooby »

Hoi A.K
Nee het is niet foppe de haan maar gewoon de jong.ee alleen op de dag van vertrek zal ik me een beetje moed indrinken.En er was een dasiq air van uit israel vlak overons huis heen gekomen en direct neer gestort 300 mtr van ons huis.Alle t.v kanalen waren van de t.v af en bij de buren was de spiegel er af gevallen Onze dochter moontje zat in indonesie en wij zaten op kreta.En ik moet zeggen dat de grieken ons goed opgevangen hebben en ik was blij dat ik naar huis kon en dat mijn kat nog in huis was .En onze oudste dochter had het hotel al gebeld naar ons en de nacht portier die stelde ons gerust.Maar het vakantie gevoel was over en we wilden naar huis. Dat lukte niet maar twee dagen later zijn wij alsnog naar huis gevlogen.Ik had ook samen met moontje bloemen gebracht bij de rampplek.Genoeg er over Ik heb ook jullie een groet gestuurd waarvan ik niet de betekenis van kan ,maar het is een grapje.Die basiq air heeft wat losgemaakt. En het

staat nu 2-1 Louis gaat ook naar griekenland en wij en jij gaat heerlijk naar spanje.misschien gaan we nog een keer terug kijken hoe het is .Maar dan naar een eiland. Nou lieve mensen het zal stil zijn zonder jullie ,want ik heb genoten van dit alles.Ik kom nu weinig uit en dat vind ik goed zo.Dus ga lekker genieten met je basiq air want dat doen wij ook.Hetis druk boven ons huis met de basiq air vliegers.En wij maar afvragen waar zullen die mensen naar toe gaan??????
Voor ons een vraag en voor die mensen een weet. Blijf gezond en kom goed weer thuis!!!!! Heel veel groetjes van ons voor jullie!!!!!!
Nel en foppe(niet de haan) :lol: :lol: :shock: :? :wink: :cry: :!:

dooby

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door dooby »

Zeg A.K weet soms of het vliegtuig een air baq hebben ,6 of meerdere???Schiet mij nu pas te binnen.En die poppetjes zijn leuk en groenig.Je val geheid op.En het gebit is niks mis mee ,en dat heet onderbijter.!!!!!!!!!! :lol: :D :wink: :roll: nel

Gast

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Gast »

AK, selamat siang (zeg ik dat zo goed?) en Yassou (hallo) Nel,

Nel, nog even over die Airbags: die "bags" zijn meestal wit van kleur en zitten in het "leesmap-opbergvak" van de stoel voor je.
Indien nodig haal je dat witte zakje (bag) er uit en moet je de uiteinden tussen duim en wijsvinger houden en paar keer hard blazen! Dan de uiteinden dichtknijpen en dichtgekenepen houden. En volia: je hebt een Airbag! :lol:

Ak, je hebt al vakantie, maar wanneer vertrek je?
Ik zal dan zwaaien als je overkomt richting Espanja. Ik ben diegene met die zonnebril op :arrow: 8) dan herken je me wel.
Voor straks: Selamat Jalan en Sampai jumpa lagi (dit zou dan moeten betekenen: Goede reis en tot ziens)
Opgezocht in woordenboek op internet, dus hoop dat ik de juiste woordkeuze heb gebruikt.

Zo, nu nog even wat laatste boodschapjes halen, naar de kapper om 15.00 uur (scheelt weer met handbagage :shock: ) en verder lekker niks meer doen.

Nog 2 dagen en 17 uur.......

vr.gr.
Louis

dooby

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door dooby »

Even nog Louis Als je met die air baq in je handen zit er dan niet tegen aan slaan want dan heb je gedonder en ga je de cel in vanwege die knal en het niet bestaande bommetje.Maar bewijs dat maar eens!!!! Voor jou salamaki en zeker yassu daar.En blijf tellen he???Ik tel mee!!
fijne dag nog,en wip even met de boot over naar ons eiland dan gaan we proosten :!: :!: :shock: :wink: :arrow:
Nel en foppe

AK

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door AK »

Goedenavond Louis en Nel en de rest. Selamat datang.

Hier was ik dan ook nog even weer. Ik was net als Louis de laatste boodschappen doen en ook, ja ja, naar de kappper. Lekker weer gekortwiekt en een zonnig kleurtje erin. Het mag wat kosten toch?

En ach, we vliegen toch Basic Air. O nee, wij niet toch niet want wij gaan met de Martinair. Ja, dat van die kotszakjes komt mij ook bekend voor, maar heb het gelukkig nog nooit nodig gehad.

Nu Nel, dat van dat vliegtuig ongeluk was zeker wel erg hoor! Dan woon jij zeker in de Bijlmer? Mijn neef woonde in die flat, die geraakt was, maar was gelukkig net op tijd verhuist naar Lelystad. Ik weet niet meer zo gauw de naam van die flat.

Maargoed, dat was toen. Het is te hopen dat zo iets nooit meer gebeurd. Ja Nel, het zal even stil zijn en als wij terug zijn, ben jij ook weg dus dan wordt het wel erg rustig op het forum. Maarja als we dan wel terug zijn gaan we weer verder met :back to the basic air.Wat zullen we dan weer een hoop te vertellen hebben, waar andere mensen hun voordeel mee kunnen doen! Toch????

Je had het heel goed Louis met je maleise woorden. Nou, tabè dan y hasta luego!
Mvg en een glimlach van AK. :D

dooby

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door dooby »

Hoi A.K
Nu heb je het verklapt waar ik woon maar iklig er niet wakker Ik heb het huis een eengezinds woning gekocht terwijl het geheel werd gerenoveerd met mooie kunstf puien voor en achter en de daken vernieuwd .We hadden dus een nieuw huis ik woon al meer dan 30 jaar daar en het bevalt mij prima.Veel groen de floriade is nu een mooi groot park met waterpartijen en heel veel groen en bomen en frisse lucht basiq air .En het is een mooi huis waar ik nog steeds de eerste bewoner was.Wij wonen heel fijn buiten.En is goed voor mijn asma.En prima voor huisdieren die de ruimte hebben en waar je ermee kan gaan zwemmen.Heb je absoluut niet in de stad.Maar het heet amsterdam z.o
Het is volop in de vernieuwing want de flats gaan weg en er laag bouw .Alleen de 4 toren flats blijven bestaan en de rest word afgebroken-Terug naar de air basiq ik verheug mij erop enik zal genieten.Het wordwarm daar duskunnen wij de basiq air wel gebruiken.
Tot de volgende keer en wieweet waar willem bever woont???????.
Mijn vlag hangt in de kamer en wel uit griekenland.Reis ze basiq air ze en de groetjes en verder weet ik het niet meer.als je begrijpt wat ik bedoel!!!!!!!!!!!!!! nel en foppe :lol: :shock: :D :oops: :!: :arrow: :wink:

AK

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door AK »

Ohhhhh Nel, had ik dat niet mogen verklappen dan? Wist ik echt niet! Maar uit jou schrijven hier kon ik dat concluderen dat je daar zou wonen.Tuurlijk is het daar mooi wonen, lijkt mij ook wel. Kom ik morgen denk ik ook over je huis! Ik zal op de vlag letten. Basic Air toch?

Ik heb ook oranje t-shirts in de koffer gedaan, voor het geval dat. Je weet wel. Voetballen!!!!!! Gaan we mooi bij de Heinekenhoek in Salou kijken. Gezelli.
Nu, ik ben nu ook wel uitgel*lt en tot ziens dan maar. Nog 23 uur en dan worden we afgeschoten.

Vele groeten weer en nogmaals TABè. AK .Terimah kasi banjak.
8)

Gast

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Gast »

Geef niets a.k,het maakt niets uit het kan mij niets bommen. GRAPJE !!
iK STEEK MIJN HAAR OP.lATER KNIP DE KAPPER HET WEL MAAR HET MAG NU NIET. Kan de air basic lekker doorheen waaien en kan ik veel met mijn haar doen Toedeloe hsta boven aan
Nel en gerrit de postduif :!: :!: :roll: :lol: :wink:

AK

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door AK »

Nel, hou tegen een uur of 8 vanavond het luchtruim boven je huis in de gaten en zie je rood witte Airbus overkomen, zitten wij erin. En je weet wel, geen Basic Air maar Martinair. Met eten dus! Lekker belangrijk!

Dus Nel, jij gooit je haar los daar in Lefkas? Nou, gelijk heb je. Zet de bloemen maar buiten daar en laat ze weten dat je er bent. Doe ik vanavond ook geljk hoor! Als ik tenminste niet te moe ben!

Als ik straks aan de Sangria zit, zal ik aan jullie denken. :lol:

M vr gr, AK 8)

Gast

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zal op de uitkijk staan A.K.Kijk je hebt altijd baas boven baas. Maar volgens mij krijg je het hele seizoen het zelfde hapje eten..:maar het zij zo.En wat jij nu eet krijgen wij op 1 oktober.T zal mij benieuwen.!!!Maak je niet zenuwachtig want er moet geduwd worden en hopelij is het met de bande goed.Als er een wil in mijn tuin komt zal ik schiphol bellen dat ik een wiel hebt Geintje natuurlijk.Ik ben heel blij voor jullie en ook omdat ik nog heel even mag wachten.God zij dank!!!!!!!Wij basiq air mensen hebben toch een streepje voor op eters,Wij kunnen meer taxfree van de karretjes kopen en jullie hebben minder tijd voor die spullen.Had maar een boek mee genomen van mij met de titel;
Waarom ik zo de pest heb aan vliegen !!Ik heb in een deuk gelegen op schiphol voor ik vertrok naar samos en in kos landen.Ongelooflijk en heb nooit het boek uitgelezen van schrik dus doe ik het dit jaar.Monica ken de schrijver ervan vanwegen studie rechten.Het is een schrijver die enorm droog is en saai een econoom.Maar hij schrijft vol humor en je beleefd het of je er bij bent .Maar luitjes ik wuif met de vlag in mijn hand.En ik zeg je nu al het is heel mooi en fijn vliegweer .Ik voel het.Dus even een groet voor jullie en maak er wat van en geniet.!!!!!
Misschien zie je de route op het scherm en kijk of je zwemvest er is en de air bac moet je zelf opblazen en vasthouden. Nu genoeg grapjes en meen ik dit serieus een veilige vlucht en een goede landing.En als de deur open gaan en je de trap afdaald krijg je volop AIR.
nELLIE EN FOPPE TOT AIRS EN HASTA LA VISTA!!!!!!! :cry: :cry: :( :oops: :lol: :lol: :wink: :wink: :arrow:

AK

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door AK »

Yeh, love is in the Air. Allsoo in the Basic Air. Maar Nel, wij gaan landen op Barcelona dus daar zullen wij toch niet van de trap af hoeven? Ze hebben daar, neem ik aan wel een slurf? Ach, wat maakt het ook uit! Het is wel fijn, dat we hier al aan het klimaat hebben kunen wennen, met dat mooie weer van de afgelopen tijd. Krijg je niet meteen zo,n klap!

Ik ben nu zo tussen door even aan het stoffen en ach ja, je weet wel ff de laatste dingetejs thuis nog doen. De doos even schoon achterlaten voor de zoon die op het huis past. Ga zo nog ff de koffer tjekke of ik alles heb , nog even hier een hapje eten en dan wegwezen.

Bedankt voor je leuke bijdrage tot nu toe en hasta la vista dan maar!
AK ,says goodbey. Tjioem voor jullie allemaal!

Dooby

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Dooby »

Louis.waar ben je '???Basiq air wacht op je en passagier nel en foppe wachten ook op je!!!!!!!! Nel :wink: :lol: 8)

Gast

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 12 Jun 2004 17:32 door Dooby


--------------------------------------------------------------------------------

Louis.waar ben je '???
Sorry Nel, puf, puf, hijg, hijg....erg druk gehad.
Vrijdagmiddag al onverwachtse dingen, zaterdag beetje geholpen bij 'n verhuizing en wat wasjes gedraaid, gestreken en eten gekookt (ja, ik ben van alle markten thuis) terwijl vrouw nog wat winkelen is en 's-avonds EK gekeken.
Gisterenavond visite gekregen en is een latertje geworden, dus vanmorgen pas laat op gang.
Vanmiddag begonnen met spullen bij elkaar te zoeken voor in de koffers. De koffers zijn nu gepakt (weer niet gelukt om onder de 20 kilo te blijven).
Even een paar e-mailtjes nog sturen aan achterblijvers (wat zout in de open wond strooien, :lol: ) en nog een paar kleine adm. handelingen en klaar is......Louis!

Tussen 18.00u en 20.00u worden we door Schiphol Taxi gebeld hoe laat ze vannacht ons komen ophalen.
Om 07.05 uur gaan we de lucht in (volgens schema) en vergeet niet te zwaaien hè? Ik controleer het hoor!

Ik heb gelezen dat AK gisteren om 20.00 uur is afgeschoten, dus het wordt wel erg rustig hier. Nog even volhouden Nel. Jij en Foppe zijn ook bijna aan de beurt.

Nou, dat was het zo'n beetje. Prettige vakantie, veel zon, ouzo, en geniet er van.

Nog 15 uur............

Eindelijk 15 dagen rust!

gr.
Louis

dooby

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door dooby »

Waar land je in griekenland Louis en om 7:5 vertrekt je vliegtuig waar naar toe ???Kreta Of ergens anders ???Laat je het weten zodat ik niet voor piet snot sta te zwaaien??? Oke luitjes ik en foppe sluiten de rei. Geweldig het is zover.We wensen jullie een hele fijne vlucht toe en een rustige landing !!!Onze dochter is vandaag door foppe weggebracht naar schiphol en isals alles goed in italie..Nu lieve mensen ik voel me echt alleen nu en daarom wens ik mezelf een fijne vlucht toe en een goede landing op Prevense. Nu louis calimera en op je eerste drankje Yammas
Smeer je goed in want detemperaturen zijn prima.Heb het griekse weer
gezien op het programmawat in de C.P staat .
Tot horens en een grandiose tijd daar
Nel en foppe en dooby

dooby

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door dooby »

P S Ik ben erg moe omdat onze loge poes de hele nacht heb wakker gehouden met haar miauwen.Tegen half 5 kon ik een beetje in slaap komen.En nu val ik telkens in slaap.Groetjes Nell en foppe maar ik zwaai naar jullie al gaat het slapend.Toedeloe
Nel en foppe

Gast

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 13 Jun 2004 16:24 door dooby


--------------------------------------------------------------------------------

Waar land je in griekenland Louis en om 7:5 vertrekt je vliegtuig waar naar toe ???Kreta Of ergens anders ???Laat je het weten zodat ik niet voor piet snot sta te zwaaien???
Als de piloot goed zijn werk doet, landen we morgen op Heraklion. Dit ligt op Kreta! (dit voor als de piloot ook soms meeleest, weet ie tenminste welke kant die moet opvliegen :roll: )

Dus als het goed is, vliegt eerst de cockpit over je huis en als laatste de staart van het vliegtuig. Als het anders is, moet je maar wat harder roepen naar de piloot, want dan vliegt ie achteruit! En ze hebben geen achteruitkijkspiegel in de cockpit.

Tis te hopen dat de logé-kat vlug gewend is aan de nieuwe situatie.
En anders kun je ook proberen er geen aandacht aan te geven.
Er is nog een andere mogelijkheid:
Bij het Kruidvat verkopen ze z.g. "Herrie Stoppers". Dan zijn van die gele dingen die je eerst moet samenknijpen en dan in je oren moet proppen. Succes verzekerd.
Niet vergeten ze 's-morgens weer uit te halen anders denkt Foppe dat je 'm werkelijk niet hoort (of hij is dat al gewend na bijna 40 jaar :lol: GEINTJE)

Ik ga de stekkers er uittrekken. De droger is ook klaar hoor ik, of het moet m'n vrouw zijn die ligt op de bank te snurken. Ga maar even kijken...... pom, pom, pom, pom.......het is allebei.
Groetjes aan Foppe en tot horens..................

Nog 14 uur.....

vr. gr.
Louis

doob

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door doob »

Ik heb zo;n roepen toeter gekocht voor de piloot om hem te sturen .Je weet wel die van heineken Kan ik lekker roepen dat hij het hele vliegtuig moet sturen in z;n geheel.Groetjes en ik ga eten en foppe zijn oren zijn uitgespoten.Nu ik nog :!: :!: :lol: :lol: :lol: :D :P :P :wink: :wink: :arrow: :idea: :?: Nel en aanhang

Gesloten