LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] transavia: lokkertjes???

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
eichenberger

transavia: lokkertjes???

Ongelezen bericht door eichenberger »

Bij booking van een vlucht Amsterdam- Barcelona kon de betaling daaropvolgend niet plaatsvinden. Pagina verlopen e.d.
Direct erna opnieuw geboekt en de prijs van het ticket was 20.00 euro per vlucht duurder.
Dit is mij nu al 3 keer overkomen en ik ben benieuwd of dit vaker voorkomt?
Ria Eichenberger

e jansen

Re: transavia: lokkertjes???

Ongelezen bericht door e jansen »

Ik boekte een vlucht naar Faro voor € 49,99. Uiteindelijk bleek op de afrekening € 84,99 te staan. Direct gebeld. Ik vernam dat voordelig aanbod op die dag was uitverkocht (hoewel hij nog steeds op internet stond). Op een dag later was nog wél plaats, en daarna ook nog volop. Hoewel ik binnen enkele minuten na mijn boeking met Transavia belde was men niet meer bereid de boeking om te zetten. Ik moest maar een klacht indienen bij customers relation. Dat is volledig zinloos. Zonde van je tijd en het geld dat je er nog aan besteed. Helaas. Geboekt is geboekt. Kan ik verder nog iets voor u doen?..
:evil:

gerland

Ongelezen bericht door gerland »

lokkertje of niet:

op het moment dat u boekt (=definitief 'ja' zegt) weet u wat het kost.
U kunt ook 'nee' zeggen, als u niet akkoord gaat en verrast wordt door een hogere prijs, dan de prijs waarmee u 'gelokt' bent.

Dus wat is het probleem?

e jansen

Ongelezen bericht door e jansen »

Het probleem is dat je per ongeluk op ja klikt.
De prijs wijkt zowieso veel af van het aanbod omdat er allerlei kosten bijkomen. Je krijgt geen enkle waarschuwing dat een ander (hoger) tarief wordt toegepast. Zaak is dus altijd zeer zorgvuldig eerst alles na te kijken alvorens op ja te klikken. Mijn bezwaar is dat voor een foutje, wat toch ook (deels) komt door een gebrekking boekingssysteem en het stunten met bruto niet all-in van af prijzen, geen enkele souplesse bestaat. Als je je fout veel later ontdenkt kan ik mij dat voorstellen. Maar niet als je een minuut later belt en er zijn nog volop aanbiedingen waar je uit kunt kiezen.

Caboro

Ongelezen bericht door Caboro »

:lol: :lol: :lol: per ongeluk op ja drukken..... dat deed ik net ook toen ik die ferari online bestelde! :lol: :lol: :lol:

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

:lol:

wie drukt er dan ook per ongeluk op ja en geeft vervolgens transavia de schuld

dommer kun je ze niet verzinnen

Gesloten