In de eerste week van juli zijn mijn vriend en ik op vakantie geweest naar Mallorca. We hebben een last-minute genomen en op zich ging alles naar wens, behalve de terugweg...
Wij werden 's avonds om 20.00 uur opgehaald en we zouden om 23.30uur boarden en vervolgens om 23.55 uur te vertrekken naar Schiphol.
Om kwart voor 12 konden we nog niet boarden en er stond niets aan gegeven op de tv-schermen (voor vertraging e.d.)
Pas om 00.30 uur kwam er een mevrouw van het vliegveld aangelopen en vertelde dat er vertraging was (

Uiteindelijk konden we om 03.00 boarden en vertrokken we pas om 03.30 uur.
Ik heb contact opgenomen met Transavia en ik moest een e-mail sturen.
Hier kreeg ik niets op terug, vervolgens hing ik weer aan de telefoon. Weer werd ik doorverwezen naar de mail

Vervolgens kreeg ik een e-mail terug:
De behandeltijd was minimaal 12 weken, in verband met de aswolk boven IJsland!!

Ik heb gevraagd om de drankjes te vergoeden en een financiële vergoeding omdat onze vertraging 3,5 uur was. We werden totaal in onzekerheid gelaten en ik heb een rotnacht gehad! Dit ligt dan weer niet aan Transavia,maar aan mijn reuma

We konden ook nergens heen omdat wij als enige groep in deze vleugel waren en er was alleen een biercafe en een McDonalds.
Ik heb op de site gekeken en zij geven pas geld terug met 5 uur vertraging en dan mag je niet meer deelnemen aan de vlucht. Dat vind ik belachelijk! Want dan sta je op Mallorca, dan kun je toch nergens meer heen?!
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Kan ik nog aanspraak maken op financiële vergoeding of voor drankjes en dergelijke?